فرماندار تعلیق اعمال جراحی الکتیو در هریس تراویس دالاس و Bexar شهرستانهای

در یک فرمان اجرایی منتشر شده در پنج شنبه صبح و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به نام توقف هر گونه اعمال جراحی ال

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

در یک فرمان اجرایی منتشر شده در پنج شنبه صبح و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به نام توقف هر گونه اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان در چهار عمدتا پرجمعیت شهرستان در تگزاس به عنوان COVID-19 موارد همچنان به کوه.

بیمارستان هریس, Bexar, Austin و دالاس شهرستانهای محروم را از انجام اعمال جراحی الکتیو در تلاش برای نجات به عنوان بسیاری از تخت که ممکن است برای coronavirus موارد است.

با توجه به آزادی مطبوعات از دفتر والی:

تحت این دستور فرماندار هدایت تمام بیمارستان ها در این استان ها برای به تعویق انداختن همه عمل جراحی و روش که بلافاصله پزشکی لازم برای اصلاح یک وضعیت پزشکی جدی و یا برای حفظ زندگی یک بیمار است که بدون عملکرد فوری عمل جراحی یا روش می تواند در معرض خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی پزشکی عواقب یا مرگ به عنوان تعیین شده توسط پزشک بیمار.


رفتن به جلو ابوت می توانید با اعلام اضافه کردن یا تفریق نام دیگر استان ها در پاسخ به موج در بخش دیگر از دولت است.

"به عنوان تگزاس چهره های افزایش COVID-19 موارد تمرکز ما روی هر دو کاهش گسترش این ویروس و حفظ کافی بیمارستان ظرفیت برای COVID-19 بیماران" گفت: فرماندار ابوت. "این چهار شهرستان را تجربه کرده اند افزایش قابل توجهی در افراد بستری به علت COVID-19 و امروز اقدام یک گام احتیاطی برای کمک به اطمینان حاصل شود که بیمارستان در این شهرستان همچنان به عرضه کافی در دسترس تخت برای درمان COVID-19 بيمار. به عنوان ما برای مهار این ویروس من مصرانه از همه تگزاسی به انجام بخشی خود را برای کمک به مهار گسترش شستن دست های خود را به طور منظم با پوشیدن یک ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله."

روز چهارشنبه شهردار سیلوستر ترنر گزارش هفت جدید COVID-19 مرگ و میر آوردن مجموع مرگ و میر به 204 و 987 جدید کروناویروس موارد در هوستون آوردن این شهرستان در مجموع به 16,253. شهرستان هریس — پوشش موارد خارج از شهر هوستون — گزارش کرده است در مجموع 142 کشته و 9,533 موارد تایید شده.

ابوت سفارش:

آخرین مطالب