سازمان دولتی هشدار از کارت اعتباری دستکاری از طریق E-Commerce سیستم عامل

تیوی دولت, امنیت, آژانس هشدار داده است مردم از کارت اعتباری دستکاری گسترش در سراسر جهان از طریق سیستم عامل های

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

تیوی دولت, امنیت, آژانس هشدار داده است مردم از کارت اعتباری دستکاری گسترش در سراسر جهان از طریق سیستم عامل های تجارت الکترونیک.

حمله به طور معمول با هدف قرار دادن سایت های تجارت الکترونیکی به دلیل حضور گسترده ای محبوبیت و محیط زیست LAMP (Linux, Apache, MySQL و PHP), هندی, Computer Emergency Response Team (CERT-در) گفت: در اطلاع قبلی در روز پنج شنبه.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

به تازگی حمله هدفمند سایتهایی که میزبانی در مایکروسافت IIS سرور در حال اجرا با ASP.NET چارچوب برنامه وب را گفت.

برخی از سایت های تحت تاثیر این حمله بودند یافت می شود در حال اجرا ASP.NET نسخه 4.0.30319 است که دیگر به طور رسمی پشتیبانی شده توسط مایکروسافت است و ممکن است چندین آسیب پذیری CERT-در گفت.

Govt warns of credit card skimming through e-commerce sites
به تازگی حمله هدفمند سایتهایی که میزبانی در مایکروسافت IIS سرور در حال اجرا با ASP.NET چارچوب برنامه وب.
Wikimedia Commons

در این اطلاعیه همچنین شامل یک لیست از بهترین شیوه ها برای توسعه دهندگان وب سایت از جمله استفاده از آخرین نسخه از ASP.NET چارچوب وب IIS سرور وب و سرور پایگاه داده است.

همچنین بخوانید: اینجا چیزی است که نه برای یک فرد با مسائل مربوط به سلامت روان

مشورتی است که بر اساس تحقیقات توسط Malwarebytes که در بر داشت که این دستکاری کمپین به احتمال زیاد آغاز شد و مدتی در آوریل این سال است.

کارت اعتباری دستکاری تبدیل به یک فعالیت محبوب برای cybercriminals به بیش از چند سال گذشته و افزایش در خرید آنلاین در طول این بیماری همه گیر به معنی کسب و کار اضافی برای آنها بیش از حد Malwarebytes گفت: در یک پست وبلاگ و اضافه کرد که حمله لازم نیست خود را محدود به محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب