رژیم صهیونیستی. DeSantis متوقف می شود در Lee County, مذاکرات بی چک مثبت در روند COVID-19 نتایج آزمون

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:15 PM EDT مارس 11 سال 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis لمس در

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis لمس در همه چیز COVID-19 از مدعیان بیکاری به روند مثبت در آخرین نتایج در رسانه ها جلوگیری بعد از ظهر دوشنبه در سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی در فورت مایرز.

فرماندار 45 دقیقه کنفرانس مطبوعاتی آغاز شده و با یک تلاوت از تعداد کل موارد — 40,982 که از صبح روز دوشنبه و 1,735 مرگ و میر مربوط به COVID-19 — به پایان رسید و با مختصر پرسش و پاسخ دوره است.

صحبت در بیمارستان جامعه اتاق DeSantis شروع به صحبت کردن در مورد "برجسته."

"در 64 از 67 شهرستانهای ... اگر شما نگاهی به روند در برخی از چیزهایی که ما مانیتور من فکر می کنم شما یک مقدار زیادی از روند مثبت" DeSantis گفت. "امروز ایالت فلوریدا گزارش 405 نفر از ساکنان فلوریدا, اما ما در مورد دریافت 20,000 نتایج آزمون و این که در مورد یک 2.12% مثبت هستند."

که رای تعدادی از آزمایشات بازگشت که مثبت هستند.

فرماندار گفت که در تماس امروز با معاون رئیس جمهور مایک پنس و دیگر مقامات آنها تاکید کرد که هر گونه رای کمتر از 10% در نظر گرفته شد خوب و زیر 8% "واقعا خوب است."

او گفت: این نرخ نرفته بالاتر از 5% از تاریخ 1 مه و از محدوده کمی کمتر از 2% به کمتر از 5 درصد است.

"اگر شما نگاه کنید در فاز یک ... 64 فاز یکی از شهرستانهای ما به دنبال در حدود 200 نفر در ICU" DeSantis گفت. "فاز یکی از شهرستانهای نشان دادن 16 میلیون فلوریدا.

"شما 854 بستری شدن در بیمارستان از شب گذشته است. در نظر داشته باشید که اگر شما را فقط میامی-Dade و ... شما نگاهی به بستری شدن در بیمارستان ... بیشتر وجود دارد در میامی-Dade از ذغال سنگ Lee, Pinellas, Hillsborough, نارنجی و, Duval, همه, همراه, و آن را حتی نزدیک است."

DeSantis همچنین گفت: فاز یک شهرستان تا به حال یک "رای مثبت" از 1.43%.

"که نشانه خوبی است," او گفت:.

DeSantis همچنین تست و گفت: دولت به تازگی شروع به استفاده از یک تلفن همراه RV آزمایشگاه استفاده می شود که 45 دقیقه ای سریع.

"این رفتن در سراسر فلوریدا," او گفت:, و به خصوص مفید در خانه سالمندان و مراقبت از امکانات.

درایو-از طریق آزمون سایت مانند یک مجموعه در CenturyLink مجموعه ورزشی در فورت مایرز همچنین می توانید تست های بیشتر فرماندار گفت.

"ما می تواند رسیدگی به بیش از در حال نشان دادن" او گفت:. "ما مردم را تشویق به بیرون آمدن و آزمایش می شود."

بیشتر: فلوریدا بیکاری کمک سایت نیمه تعطیل جمعه برای بهبود

در موضوع بیکاری ادعا DeSantis گفت: بیش از 1 میلیارد دلار پرداخت شده است ،

"به مردم بگویید برای بررسی حساب های بانکی خود را. وجود دارد یک دسته کامل از پول بیرون رفتن با لينک مستقيم سپرده," او گفت:.

وقتی پرسیده شد که در مورد ادامه مسائل با دولت اشتغال به کار مجدد وب سایت, فرماندار گفت: او را به وزارت امور اقتصادی فرصت به آن نگاه کنید.

"ما از شنیدن برخی از مردم می گویند: "هی من شده است در صف'. بنابراین من خواسته DEO به نگاه در آن و من فکر می کنم آنچه اتفاق افتاد این بود که برخی از این افراد ممکن است تا به حال تمام اطلاعات مناسب," او گفت:.

فرماندار ذکر شده بیش از 166,000 جدید متقاضیان پردازش این آخر هفته و گفت: برخی از مسائل با وب سایت شده است می تواند دلیل آن پایین بود برای کمک به افزایش پردازش ادعا می کند در حال حاضر ساخته شده است.

"ما آمده است یک راه طولانی," او گفت:. "اگر شما اعمال می شود مطمئن شوید که شما با قرار دادن شماره امنیت اجتماعی."

پیوستن فرماندار لری Antonucci, Lee سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت و همچنین D. والری لسبیین, صندلی, عمل جراحی دکتر چارلز Busbee صندلی بیهوشی و دکتر جان Mihalik, یک جراح ارتوپدی.

فرماندار داد و هر چند دقیقه به صحبت در مورد سیستم بهداشت و درمان. Antonucci و پزشکان گفت: اعمال جراحی الکتیو بودند شروع به سطح شیب دار بالا و در حال حاضر در حدود نیمی از سطح آنها قبل از COVID-19 آنها را مجبور به توقف.

"ما در حال حاضر در 165 موارد یک روز Antonucci گفت. "آن 300 قبل از. ما می دانیم وجود دارد بیماران وجود دارد که نیاز به عمل جراحی است. آن را بی خطر است به در آمده است."

لسبیین موافقت: "بیمارستان امن است. ما آماده برای شروع به مراقبت از بیماران. ما می دانیم که آنها چه کسانی هستند و آنها نیاز به انجام عمل جراحی."

بیشتر: درایو-از طریق آزمایش COVID-19 وقوع در قرن لینک مجموعه ورزشی

ایالت COVID-19 مورد (از شنبه)

مجموع موارد 40,982

تجمعی داده ها را برای ساکنان فلوریدا:

مثبت ساکنان 39,888

بستری شدن در بیمارستان 7,22

مرگ و میر 1,735

کل افراد مورد آزمایش در فلوریدا 561,741

مثبت 40,982

منفی 520,075

لی شهرستان COVID-19 موارد

ذغال سنگ شهرستان COVID-19 موارد

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن