رژیم صهیونیستی. ابوت می گوید که ما مسئولیت خود را به مطمئن شوید که ما نمی COVID-19

با وجود افزایش قابل توجه در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و موارد در سراسر تگزاس در هفته های اخیر فرماندار گ

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

با وجود افزایش قابل توجه در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و موارد در سراسر تگزاس در هفته های اخیر فرماندار گرگ ابوت باقی مانده اعتماد به نفس است که وجود دارد بدون نیاز به کم کردن سرعت ایالتی کسب و کار reopenings و ادامه داد: شل شدن دولت قوانین در اطراف کسب و کار سطح اشغال با توجه به دولتی است که هنوز کافی بیمارستان ظرفیت برای مقابله با افزایش coronavirus بیماران.

در یک بعد از ظهر سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی ابوت بارها و بارها بیان شده که مسئولیت جلوگیری از گسترش COVID-19 در تگزاس دراز با فردی تگزاسی نه دولت, در حالی که همه این استدلال که افزایش کسب و کار reopenings نمی آمد در هزینه سلامت عمومی است.

"شغل حفظ شود می تواند بدون به خطر انداختن سلامت جامعه اگر همه زیر همان استراتژی برای جلوگیری از گسترش COVID-19," ابوت گفت. "این بیشتر که تگزاسی محافظت از سلامت خود را امن تر از دولت ما خواهد بود و بیشتر است که ما قادر خواهد بود برای باز کردن تگزاس برای انجام کسب و کار."

فرماندار سخنان آمد همان روز که تعدادی از COVID-19 بيمار در تگزاس رسیده 2,518 بالاترین تعداد پس از همه گیر آغاز شد, با توجه به وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی. که تعداد نیز نشان دهنده تقریبا دو سوم افزایش در تعداد بستری COVID-19 بيمار در تگزاس پس از روز یادبود.

ابوت به ذکر است که در حالی که افزایش اخیر در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان "آیا افزایش نگرانی" او هنوز هم احساس می کند "وجود دارد هیچ دلیلی برای احساس خطر می شود" با توجه به ظرفیت کلی سطح بیمارستان ها در سراسر کشور.

"ما همچنان لیزر متمرکز بر حفظ فراوان بیمارستان ظرفیت" ابوت گفت. او سپس بیش از تبدیل میکروفون به دانشگاه تگزاس دکتر جان Zerwas که در ارائه آمار در مورد تگزاس بیمارستان ظرفیت.

در کوتاه, تصاویر به صورت خودکار Zerwas نشان داد که 78 درصد افزایش در دسترس تخت های بیمارستانی در تگزاس پس از 18 مارس در نتیجه 14,993 تعداد تخت موجود است. این تعداد معادل 27 درصد از دسترس تخت در دولت یک تعداد که شامل کودکان تخت بیمارستان اما نه از تخت روانپزشکی امکانات بهداشتی. او سپس توضیح پنج لایه اندازه گیری از ظرفیت بیمارستان که مقامات بهداشتی دولت با استفاده از اندازه گیری ظرفیت ایالت. با توجه به این مقیاس تگزاس ظرفیت نشسته هنوز هم در سطح 5, پایین ترین از پنج, از اقدامات مانند افزایش تعداد تخت با باز کردن غیر سنتی مراقبت از مناطق مانند اتاق عمل و پس از بیهوشی و مراقبت های ويژه نبوده و لازم است.

رسیدن به وخیم ترین ظرفیت, سطح, سطح 1, مستلزم ایجاد جایگزین مراقبت از سایت های مانند اخیرا توقیف NRG پارک بیمارستان صحرایی که Zerwas و ابوت گفت: نمی قریب الوقوع در مشخصات خود را.

Hospital capacity statistics on the Houston area's hospital bed were shown during Gov. Abbott's Tuesday COVID-19 press conference.

بیمارستان ظرفیت آمار در منطقه هوستون بیمارستان تخت نشان داده شده در طول رژیم صهیونیستی است. ابوت شنبه COVID-19 کنفرانس مطبوعاتی.

تصویر

با توجه به آمار به اشتراک گذاشته شده توسط Zerwas این هوستون منطقه هنوز 2,675 منظم تخت بیمارستان و 247 تخت ICU در دسترس است که نشان دهنده 21 درصد از مجموع تخت های بیمارستانی در منطقه است. در حال حاضر وجود دارد 795 بیماران بستری با آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 در منطقه هوستون بیشتر گفت: Zerwas.

داده ها از شهرستان هریس مقامات بهداشت عمومی نشان می دهد که در حال حاضر وجود دارد 10,029 فعال موارد COVID-19 بین شهر هوستون و شهرستان به عنوان یک کل. 6,969 ساکنان منطقه را بهبود از بیماری و 284 نفر به عنوان یک نتیجه.

در حالی که ابوت گفت تگزاسی که "انجام کار درست" برای محدود کردن گسترش coronavirus به معنی پوشیدن ماسک صورت در علاوه بر این به اجتماعی فاصله گرفتن و شستن مکرر دست او هنوز هم مخالف اجرای فردی ماسک-پوشیدن تحت مجازات دولت قانون است. او نیز نیست با توجه به شهرداران و شهرستان قضات اقتدار نیاز به پوشش صورت در حوزه های قضایی خود را به عنوان شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو اقدام به انجام قبل از ابوت ایالت بازگشایی قوانین مانع از ساخت نه با پوشیدن ماسک در یک جرم با مجازات جریمه.

ابوت در عوض به گفته مقامات محلی که آنها باید با استفاده از دیگر اقدامات اجرای مانند fining کسب و کار. او همچنین در توصیف دولت جدید استراتژی تهدید مشروب مجوز از کافه ها و رستوران ها که در خدمت به الکل که نمی مطابق با اشغال مورد نیاز است. او گفت تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون دستور داده شده است به انجام این کار در سطح دولت است.

بدون ارائه خاص آمار ابوت همچنین ادعا کرد که "برخی از شهرستانهای" از جمله Lubbock, Bexar, و کامرون "اکثریت" از افرادی که آزمایش مثبت در روزهای اخیر تحت سن 30 که هم راستا با سرزنش او به تگزاسی در 20s خود را برای هوشیار بودن به اندازه کافی در مورد حفظ فاصله اجتماعی و پوشیدن facemasks در یک شنبه در مصاحبه با یک ایستگاه خبری محلی در آوببکک.

غیر از حفظ یک چشم ثابت در بیمارستان دولتی ظرفیت و افزایش منابع دولتی به کروناویروس نقاط داغ که محصول ممکن است در آینده ابوت اظهارات به نظر می رسید به منعکس کننده دیدگاه که اولویت اصلی که از فرماندار عمارت نگه داشتن تگزاس اقتصادی بازگشایی شخم آینده در تمام سرعت در حالی که گفتن تگزاسی است که آیا یا نه COVID-19 موارد همچنان به افزایش در هفته پیش رو است تا آنها را.

"هر فرد در تگزاس است که توانایی منحصر به فرد و مسئولیت خود را به مطمئن شوید که آنها دریافت نمی COVID-19," ابوت گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن