Google Pay برای iOS برای رفع مشکل از فروشگاه App اپل در هند بیرون کشیده شده است

[ad_1] برنامه Google Pay for India (با نام مستعار Tez) برای iOS دیگر در فروشگاه App Apple موجود نیست و برای ب

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

برنامه Google Pay for India (با نام مستعار Tez) برای iOS دیگر در فروشگاه App Apple موجود نیست و برای بارگیری در دسترس نیست. این برنامه در App Store وجود ندارد و در عوض هنگام جستجوی "Google Pay" از هند ، تعداد کمی از رقبای آن از جمله PhonePe و Paytm به کاربران ارائه می شوند. به ویژه این اولین باری نیست که Google Pay برای بارگیری از یک فروشگاه برنامه در دسترس نیست. فقط در ماه اوت ، برنامه برای مدت کوتاهی از Google Play آفلاین شد. در آن زمان چندین نفر این مسئله را مطرح كردند كه گوگل ظرف چند ساعت رفع كرد.

سخنگوی گوگل گفت که برنامه Google Pay iOS به مدت کوتاهی برای رفع مشکل از فروشگاه برنامه اپل کشیده شده است. این مسئله روی کاربران Android تأثیر نمی گذارد و بنابراین ، نسخه Android برنامه برای بارگیری از طریق Google Play در دسترس است.

سخنگو در بیانیه ای به Gadgets 360 گفت: "تعداد کمی از کاربران اپل iOS ممکن است در معاملات خود با شکست مداوم در پرداخت روبرو شوند." تیم های ما در حال تلاش برای رفع این مشکل در اولین فرصت هستند. در همین حال ، کاربران تحت تأثیر می توانند از طریق برنامه برای کمک به پشتیبانی Google Pay مراجعه کنند. ما از این مشکل برای کاربران خود عذرخواهی می کنیم. "

سخنگوی افزود ، کاربران می توانند ببینند که نسخه به روز شده Google Pay به زودی در App Store دوباره ظاهر می شود.

هنگام جستجوی Google Pay از هند ، Apple App Store برنامه را در لیست نشان نمی دهد. اگرچه هنوز در لیست برنامه های اخیراً به روز شده در App Store موجود است. با این حال ، هنگامی که از آن لیست بر روی برنامه ضربه بزنید ، App Store پیامی را نشان می دهد که می گوید: "اتصال به App Store امکان پذیر نیست."

با این وجود برنامه Google Pay iOS در دسترس است و امکان پرداخت برای کاربران آیفون موجود را در هند فراهم می کند - البته ، همانطور که گوگل یادداشت می کند ، با وجود چند کاربر مشکل. فقط چند روز قبل در فروشگاه App به روزرسانی شد.

Gadgets 360 در ابتدا توسط خواننده ای به دلیل در دسترس نبودن برنامه Google Pay از App Store معرفی شد.


آیا در سال 2020 واتس اپ ویژگی قاتل را که هر هندی منتظر آن است دریافت می کند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن