گوگل برای کمک به مربیان در افزایش تعامل با دانش آموزان

Stressing که معادل بیش از 1300 سال از آموزش گرفته اند از راه دور هر روز در گوگل دیدار این هفته گوگل اعلام کرده

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

Stressing که معادل بیش از 1300 سال از آموزش گرفته اند از راه دور هر روز در گوگل دیدار این هفته گوگل اعلام کرده است ویژگی های جدید هیجان انگیز برای آن برنامه مکالمه تصویری دیدار برای کمک به مربیان در افزایش تعامل با دانش آموزان است. گوگل گفته است که ساخت آن را آسان تر برای مدیریت شرکت کنندگان در جلسه.

وقتی کسی می پرسد برای پیوستن به یک جلسه آنها قادر نخواهد بود به دست کشیدن دوباره بعد از اینکه خارج از جلسه و 'کشیدن' دیگر را نشان می دهد پس از یک مدیر آن را رد دو بار.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"به علاوه ما در حال به روز رسانی ضربه رابط را می زند کمتر سرزده برای مربیان است. مدیران همچنین قادر خواهد بود برای پایان این جلسه به کلیه شرکت کنندگان حصول اطمینان از هیچ دانشجویان معطل بعد از مدرسه مانده است" این شرکت در بیانیه ای گفت: در روز جمعه.

گوگل گفت: به زودی آن را به بلوک های ناشناس و شرکت کنندگان از پیوستن به هر گونه آموزش و پرورش جلسات به طور پیش فرض هر چند مدارس خواهد بود قادر به انتخاب کردن اجازه می دهد تا شرکت کنندگان ناشناس.

New Google Meet tools to better connect teachers with students
گوگل انتشار اضافی اعتدال امکانات را به مربیان کنترل کامل جلسات خود را. Pixabay

"برای کمک به دانش آموزان و مربیان بیشتر احساس راحت در حالی که در تصویری از خانه های خود ما را قادر خواهد ساخت تا آنها را به تیرگی محیط اطراف خود و یا جایگزین کردن پس زمینه خود را با ایستگاه از پیش تنظیم و یا تصاویر آپلود شده (با مدیریت کنترل برای غیر فعال کردن این قابلیت)," مطلع گوگل. بیش از 140 میلیون مربیان و دانش آموزان در حال حاضر با استفاده از G مجموعه برای آموزش و پرورش است.

بعد از این سال گوگل عرضه خواهد شد اضافی اعتدال امکانات را به مربیان کنترل کامل از جلسات خود مانند توانایی به قطع همه شرکت کنندگان در همان زمان غیر فعال کردن در جلسه چت برای شرکت کنندگان و محدود که در حال حاضر می تواند. آن را نیز ارائه یک محیط که مستلزم آن است که مدیر تاریخ قبل از جلسه می توانید شروع.

همچنین بخوانید: دانشمندان کشف دیگر مشکلات سلامتی ناشی از COVID-19

برای همه G مجموعه برای آموزش و پرورش و G Suite Enterprise برای آموزش کاربران گوگل گفته است که با انتشار یک دست-بالا بردن قابلیت به جلسات جریان بیشتر هموار و یکپارچه مشارکتی تخته سفید برای کمک به معلمان و دانش آموزان به اشتراک گذاری ایده های خود را بیشتر به طور طبیعی.

"علاوه بر این یک بزرگتر كاشي مشاهده خواهد شد اجازه می دهد تا شما را به نمایش تا 49 شرکت کنندگان در یک بار. ما همچنین راه اندازی بسته نوشتن شرح تصاویر و به زبان های اضافی برای درس بیشتر در دسترس" گفت: Google. تمام این ویژگی ها را رول خواهد شد بعد از این سال. (IANS)

آخرین مطالب