گوگل اجازه می دهد تا کلاهبرداری تبلیغات به عنوان آمریکایی ها جستجو اطلاعات در رای گیری قبل از انتخابات

Despite ادعا های خود را به حفاظت از مردم از آسیب و سوء استفاده در انتخابات, گوگل, است, گفته, کمک به scammers ه

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

Despite ادعا های خود را به حفاظت از مردم از آسیب و سوء استفاده در انتخابات, گوگل, است, گفته, کمک به scammers هدف آمریکایی ها به عنوان آنها را برای جستجو اطلاعات در رای گیری قبل از نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

بر اساس گزارش واشنگتن-بر اساس تکنولوژی شفافیت پروژه (TTP) گوگل است که اجازه می دهد کلاهبرداران به طعمه آمریکایی ها به دنبال اطلاعات در مورد نحوه رای گیری در انتخابات آینده ، undercutting این شرکت ادعا می کند که آن را به کمک به مردم حرکت روند ثبت نام رای به تامین امنیت پست الکترونیکی-در رای گیری و یا پیدا کردن خود را بگوئید.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این تجزیه و تحلیل نشان داد که تقریبا یک سوم از تبلیغات – 189 از 613 – هدایت کاربران به سایت های است که سعی کنید برای استخراج اطلاعات شخصی برای اهداف بازاریابی نصب فریبنده پسوند مرورگر و یا بمباران مردم با گمراه کننده و یا تبلیغات بی فایده.

شهروندان که به نوبه خود به گوگل به صورت پاسخ می تواند دلسرد و یا گمراه کلاهبرداری آگهی است که موسیقی پاپ به عنوان آنها جستجو برای چگونه و در کجا برای رای دادن در سال 2020 گفت: گزارش.

Google allowing scam ads as Americans search for how to vote: Report
شهروندان که به نوبه خود به گوگل به صورت پاسخ می تواند دلسرد و یا گمراه کلاهبرداری تبلیغات. Pixabay

جستجوی عباراتی مانند "ثبت رای" رای "با ایمیل" و "من است که در آن مکان سنجی" تولید تبلیغات لینک به وب سایت است که به اتهام ساختگی هزینه های ثبت نام رای دهندگان برداشت داده های کاربر و یا کارخانه های ناخواسته نرم افزار در مردم مرورگرها.

گوگل هنوز به صدور یک بیانیه رسمی در این گزارش.

"چنین تبلیغات می تواند یک سرکوبگر تاثیری بر رای دهندگان. کاربران به دنبال راهنمایی در مورد انتخابات که به جای پیدا کردن خود را در دستکاری و یا گیج کننده سایت در نهایت ممکن است در پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز آنها گفت:" تحریک طالبان پاکستان گزارش.

گریه به دور از Google تعهد به "محافظت از کاربران ما از آسیب و سوء استفاده به ویژه در انتخابات است."

تبلیغات شناسایی شده توسط تحریک طالبان پاکستان به نظر می رسد به نقض گوگل سیاست منع کرده است که ارائه اطلاعات نادرست جمع آوری داده های کاربر به صورت نامشخص اهداف و نرم افزار های ناخواسته.

آنها همچنین ممکن است اجرا گرفتار فدرال تجارت کمیسیون (FTC) مقررات منع "ناعادلانه و یا تبلیغات فریبنده."

Google allowing scam ads as Americans search for how to vote: Report
تبلیغات شناسایی شده توسط تحریک طالبان پاکستان به نظر می رسد به نقض گوگل سیاست. Pixabay

همچنین بخوانید: مکث: سازمان ملل متحد راه اندازی طرح برای مبارزه با اطلاعات غلط

تحریک طالبان پاکستان نیز در بر داشت که گوگل در خدمت 43 تبلیغات به اصطلاح مرورگر هواپیماربایان در کنار واژه های جستجو "رای توسط ایمیل" "ثبت نام برای رای دادن" "absentee ballot,", "چگونه برای رای دادن" و "پیدا کردن مکان سنجی."

این پسوند مرورگر اغلب با استفاده از وعده دولت فرم و یا دیگر اطلاعات مفید برای وادار کردن مردم به نصب نرم افزار های ناخواسته است که راه آنها را به سایت های که در خدمت تبلیغات بیشتر و یا برداشت داده های خود را.

"برخی از مردم ممکن است پیدا کردن آن را دشوار است به تشخیص تبلیغات گوگل از دیگر انواع محتوا از آنجا که به عنوان از ژانویه, جستجو, تبلیغات در گوگل, ویژگی های همان نوع چهره و رنگ طرح به نتایج جستجو آلی" این گزارش اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن