خداحافظی Harborside. جدید Caloosa صدا برای باز کردن با رویداد برای اولین بار پس آمفی تئاتر

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020برای 27 سال Harborside

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

برای 27 سال Harborside مرکز رویداد بود به کنسرت کنوانسیون گربه را نشان می دهد و حتی تو جشنواره. سپس مرکز شهر فورت مایرز محل بسته برای بازسازی گسترده.

دو سال بعد Harborside برنامه ریزی شده است برای بازگشایی این سپتامبر. و آن رویداد برای اولین بار است که در حال حاضر در کتاب: سالانه فورت مایرز خانه و باغ نشان می دهد.

فقط همین حالا تماس بگیرید محل Harborside.

40 ، 000 فوت مربع محل برگزاری صاحبان جدید و یک نام جدید: Caloosa صدا در مرکز همایش & آمفی تئاتر. اما این نام ممکن است در حالی که به چوب.

حداقل یک رویداد سازمان اذعان می کند او هنوز هم به صورت پیش فرض به نام — حداقل در حال حاضر.

"آن را در حالی که برای دریافت استفاده می شود به نام" لایحه گفت: Anderson, سازمان سالانه خانه و باغ نشان می دهد. "من همیشه فکر می کنم از آن به عنوان رویداد Harborside مرکز اما Caloosa صدا خوب است نام جدید. و آن را خوب با نام تجاری جدید برای مرکز شهر.

"هر چیزی که جدید و نیرو است که فقط رفتن برای کمک به مرکز شهر فورت مایرز."

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود در حال حاضر و باز از مرکز کنوانسیون و جدید آن خانه: $92 میلیون Luminary هتل در سراسر گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک.

در طول یک تور اخیر از محل News-Press در بر داشت محل شلوغ با پر سر و صدا فعالیت: Rumbling بولدوزر در ادواردز درایو و خیابان مونرو. قدرت دریل whirring. سیمان ریختن. کارکنان نقاشی.

اما بسیاری را در حال حاضر شده است به پایان رسید و در محل و خود را از 30 ، 000 فوت مربع سالن گفت: Luminary Hotel & Co. مدیر کل باب Megazzini.

که شامل چراغ های جدید و تیغه و مرمت سیستم صوتی بزرگتر حمام دوباره پوست طبقه و یک ورودی جدید در ساختمان east end. سپس تاپیک اصلی سالن که می توان به عنوان بسیاری از پنج اتاق به جای کوچکتر حوادث.

"از این محل نیاز به یک رفع خستگی," Megazzini گفت.

محل جدید سیاه-و-سفید رنگ هستند یک بهبود بزرگ بیش قبلی خود pinks و سبزی گفت: Rhonda Decherd هتل مدیر غذا و کنوانسیون.

"همه چیز خنثی" گفت: Decherd که مشغول به کار در Harborside از سال 2005 تا 2011. "هنگامی که شما در حال آمدن به اینجا برای یک رویداد و یا یک توپ آن را به مخلوط رنگ و زرنگ خیلی بهتر است."

خدمه کار هنوز هم نیاز به پایان خیابان ها و پیاده رو خارج است. و در داخل ساختمان آنها مجبور به نصب پانل های آکوستیک و فرش و وسایل نور بر روی دیوار, در میان چیزهای دیگر.

البته وجود دارد "آمفی تئاتر" بخشی از محل برگزاری نام. اما که بعدا خواهد آمد — به احتمال زیاد در اوایل سال آینده Megazzini گفت.

واقع در سراسر ادواردز رانندگی در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک آمفی تئاتر شامل یک مرحله و bandshell همراه با یک چمن است که می تواند نگه دارید در حدود 3000 نفر است. آن را هنوز هم در فاز طراحی می فورت مایرز شورای شهر نیاز به تصویب آن Megazzini گفت.

او می بیند سالن آمفی تئاتر به عنوان یک خانه به کنسرت و دیگر در مرکز شهر فورت مایرز حوادث مانند ماهانه موسیقی راه رفتن و سالانه جزیره قیف ترانه سرا متحرک.

ترین کنسرت به احتمال زیاد خواهد شد به طور پیش فرض به سالن آمفی تئاتر به جای مرکز کنوانسیون سالن ضیافت, او گفت:. "اینجا جایی است که ما می بینیم این کنسرت در محل برگزاری مراسم بودن. ... من فکر می کنم مردم خواهد بود و نه از زیر آفتاب به هر حال."

ساخت و ساز می تواند شروع در سالن آمفی تئاتر اکتبر یا نوامبر Megazzini گفت. سپس این پروژه به احتمال زیاد چهار تا شش ماه به صورت کامل. "آن نباید بیش از حد طولانی," او اضافه شده است.

در ضمن Megazzini به مرکز کنوانسیون برای باز کردن در سپتامبر. 17 پس از فورت مایرز خانه و باغ نشان می دهد که تعطیلات آخر هفته است.

بسیاری از حوادث بیشتر در حال حاضر برنامه ریزی شده از جمله مراسم عروسی کنوانسیون و سالانه فورت مایرز قایق نمایش (Nov. 12-15). اما برخی از کسانی که شده اند ساخته شده و در عین حال توسط خود سازمان Megazzini گفت.

"ما انجمن ها در آینده," او گفت:. "ما گروه شرکت. ما باید گروه های محلی. ما باید یک کمی از همه چیز را در چند ماه اول."

دیگر رویدادهای عمومی خواهد شد به احتمال زیاد اعلام کرد و پس از محل باز Decherd گفت. که به طور بالقوه می تواند شامل Harborside مهره های اصلی مانند ادیسون مراسم مجلل از نور طلایی اپل ضیافت و هنر برای عمل حراج — همه آواره از محل نوسازی.

12-داستان 243-اتاق Luminary و هتل مجاور آن مرکز کنوانسیون چشم پوشی Caloosahatchee رودخانه که چرا محل تغییر نام داد Caloosa صدا.

"Caloosa صدای خوب گرفتن به آن" Megazzini گفت: در ماه ژانویه که به هتل اعلام نام جدید. "ما در اینجا بر روی رودخانه. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد صدای آن بیش از آب — صدا و موسیقی است."

دیگر گزینه های سرگرمی در هتل شامل آشپزی تئاتر که میزبان مراسم تست شراب آشپز مسابقات و دیگر مواد غذایی-اخبار مرتبط; به علاوه یک نوار پشت بام و استخر عرشه است که می تواند نگه دارید از 200 نفر Decherd می گوید. هر دو انتظار می رود برای باز کردن همراه با بقیه هتل در سپتامبر. 17 —اگر چه این نوار باز نمی شود و اگر فلوریدا COVID-19 محدودیت باقی می ماند در اثر Megazzini گفت.

شهر فورت مایرز قبلا موفق به محل که باز در سال 1991. در حال حاضر Caloosa صدا و هتل در حال اجرا به عنوان بخشی از یک مشارکت عمومی-خصوصی بین شهر فورت مایرز و Mainsail توسعه تمپا. توسعه 99 سال اجاره در اموال.

بیل اندرسون از فورت مایرز خانه و باغ نشان می دهد به نظر می رسد به جلو به عنوان اولین رویداد عمومی در بازسازی محل. این اتصالات به او گفت: خود را نشان می دهد نیز این رویداد برای اولین بار در Harborside هنگامی که آن را باز کرد در سال 1991.

"ما برای اولین بار مستاجر به حرکت به Harborside گفت:" اندرسون رئيس جمهور از سازمان دهندگان این رویداد, نمایشگاه مدیریت. "ما تا به حال موفق نشان می دهد وجود دارد برای بسیاری از سال است."

در حال حاضر او را هیجان زده در مورد Caloosa صدا و آنچه در آن به معنی برای هر دو رویداد و در مرکز شهر فورت مایرز.

"Harborside شده است نقطه عطفی برای فورت مایرز برای مدت زمان طولانی," او گفت:. "و بعد از آن رفت برای 2 و نیم یا 3 سال. بنابراین ما در حال مضطرب به پشت در آن وجود دارد.

"من حدود چهار ماه پیش و من می توانید ببینید که جذابیت رفتن به آمده است."

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب