خبر خوب: Lani کای زن و شوهر باعث می شود پیتزا برای پاسخ اول ناپل آشپز اهدا 300 وعده های غذایی

Sarajane سالیوان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Apr 21, 2020فورت مایرز و ناپل-مساحت رستوران ها

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

فورت مایرز و ناپل-مساحت رستوران ها در حال پیدا کردن جدید و مبتکر راه برای نگه داشتن کسب و کار خود را در حال اجرا در حالی که ناهار خوری اتاق بسته و امن تر-در-خانه سفارشات در محل هستند.

بسیاری از رستوران ها به دنبال فراتر از نیازهای خود را و کار به دادن غذا به جامعه است.

کامیون مواد غذایی را اهدا وعده های غذایی به کارگران بیمارستان. رستوران در حال ساخت ماسک صورت نوشتن با تشکر از شما یادداشت برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اهدای وعده های غذایی به furloughed و بیکار.

این همه بد وجود دارد و این رستوران ها در جنوب غربی فلوریدا در حال اثبات این است که.

MudBugs اهدا 50 درصد از فروش به Golisano بیمارستان کودکان

پس مارس 21 MudBugs در Sanibel مطرح شده $12,000 از مواد غذایی و نوشیدنی, کالا راهنمایی و خرید کارت هدیه, اهدای پول به Golisano بیمارستان کودکان جنوب غربی فلوریدا.

صاحب رستوران ران برنج گفت: این طرح آغاز شد و تقریبا به عنوان به زودی به عنوان رستوران ناهار خوری اتاق خاموش شد.

"امید من این است که اگر ما می توانیم به اندازه کافی takeout سفارشات برای رسیدن به $50,000 که حتی بهتر از" برنج گفت.

"در پایان روز اگر شما به غذا خوردن و شما در حال رفتن به carryout شما نیز ممکن است باید نیمی از پول خود را برای رفتن به بیمارستان."

بیشتر: کمتر ناهار خوری بیشتر پخت و پز: چگونه 6 فورت مایرز ناپل وبلاگ نویسان مواد غذایی سازگار با COVID-19

بیشتر: 6 فورت مایرز ناپل رستوران من تبدیل به takeout راحتی — JLB

Lani کای زن و شوهر باعث می شود پیتزا می نویسد: با تشکر از شما یادداشت برای کارکنان مراقبت های بهداشتی

وال Puccia شده است یک متصدی بار و مدیر در Lani کای جزیره رفت و آمد مکرر در فورت مایرز ساحل برای 20 سال است. شوهرش لری, است, رفت و آمد مکرر مدیر کل.

و در حال حاضر آنها در حال سازندگان پیتزا و تشکر از شما-توجه نویسندگان فوق العاده.

لری است تهیه پیتزا دست پرتاب با خانواده-های مورد علاقه مارینارا دستور گذشت از مادر خود. وال است که ارائه آن پیتزا را به کارکنان مراقبت های بهداشتی در اطراف شهر با دست-نوشته شده با تشکر از شما یادداشت ها.

تا کنون آنها تحویل داده ام به Golisano بیمارستان کودکان جنوب غربی فلوریدا به HealthPark مرکز پزشکی اورژانس, Fort Myers Beach آتش نشانی و دفتر لی شهرستان کلانتر sub-station در فورت مایرز ساحل.

"من فقط به عشق مردم و همیشه می خواهید برای کمک به" وال گفت: در انتشار اخبار.

Lani کای جزیره رفت و آمد مکرر است که در 1400 استروئ Blvd. فورت مایرز ساحل. برای اطلاعات lanikaiislandresort.com تماس بگیرید و یا 239-463-3111.

بیشتر: ایمنی با طرف غذا (و JLB): غیر قابل تصور جهان از رستوران

بیشتر: COVID-19 واقعیت & داستان: UF کارشناسان با خیال راحت به دسته مواد غذایی, رستوران, takeout

21 ادویه جات ترشی جات اهدا 300 هفتگی وعده های غذایی

سه روز در هفته 21 ادویه جات ترشی جات در ناپل اهدای 100 وعده های غذایی به اعضای جامعه که متاثر شده اند COIVD-19 furloughs و اخراج.

آشپز-مالک آصف سید گفت: اگر تقاضا رشد می کند, او به در نظر گرفتن افزایش تعداد وعده های غذایی در خدمت.

"بودن در صنعت مهمان نوازی خودمان باید تجربه دست اول چقدر این بحران جامعه ما است. اکثر مهمان نوازی حرفه ای بدون کار و درآمد در این نقطه است. ما می خواستیم برای کمک به کسانی که در نیاز و ارائه یک تعریف غذا سه بار در هفته آماده برای انتخاب کنید تا در مقابل ما رستوران" سید گفت: در انتشار اخبار.

"در حال حاضر زمان به سخاوتمندانه و کمک به یکدیگر در جامعه ما است. ما با هم می خواهد از این طریق دریافت کنید."

رستوران ارائه خواهد شد یک وعده غذایی هر فرد در اول بیا اول خدمت اساس از 2-5 p. m. روز شنبه, چهار شنبه و جمعه. مردم باید در حال حاضر در بایگانی اطلاعات محل برای دریافت یک وعده غذایی.

21 ادویه جات ترشی جات است که در 4270 ایالات متحده 41 E., No. 21, Naples. برای اطلاعات تماس 239-919-8830 و یا بازدید 21spicesdining.com.

بیشتر: 16 کاملا وحشی همه چیز برای بایگانی اطلاعات تحویل از فورت مایرز و ناپل رستوران

بیشتر: خبر خوب خلاصه: فورت مایرز رستوران ارائه می دهد $5 وعده غذا برای همه به علاوه موارد بیشتر

خبر خوب بیشتر از جنوب غربی فلوریدا رستوران

جای دور افتاده Steakhouse در 12995 S. کلیولند Ave. جنوب فورت مایرز اهدا 600 وعده های غذایی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در Golisano بیمارستان کودکان جنوب غربی فلوریدا. رستوران اهدا وعده های غذایی بیش از یک دوره سه روزه با 300 وعده داده شده در مارس 14 اضافی 175 وعده های غذایی در 15 آوریل و 125 وعده های غذایی در آوریل 16. برای اطلاعات بیشتر در جای دور افتاده Steakhouse, تماس رستوران در 239-936-1021 و یا بازدید outback.com.

رشته فرنگی, ایتالیایی, کافه و نوار سوشی در 1585 پاین ریج جاده, ناپل, اهدا بیش از $3,400 در وعده های غذایی به آسایشگاه کارگران ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر و کارکنان مراقبت های بهداشتی در NCH. رستوران مسابقات کمک های پولی و دریافت آن را به ارائه وعده های غذایی به جامعه است. برای اطلاعات بیشتر در رشته فرنگی بازدید noodlescafe.com تماس بگیرید و یا 239-592-0050.

آنجلینا Ristorante در 24041 S. U. 41, بونیتا اسپرینگز اهدا 30 وعده های غذایی به اورژانس در NCH در بونیتا اسپرینگز. رستوران در حال حاضر پذیرش کمک های مالی برای ادامه ارائه وعده های غذایی برای کارکنان بهداشتی درمانی در این منطقه است. برای اطلاعات بیشتر در آنجلینا بازدید angelinasofbonitasprings.com تماس بگیرید و یا 239-390-3187.

اخبار مطبوعات تحریریه آنابل Tometich کمک گزارش.

می دانم که از یک رستوران رفتن بالا و فراتر از ندای آشپزخانه برای انجام برخی از خوب در جامعه ؟ ارسال جزئیات به sarajane.sullivan@naplesnews.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن