Gio چمبا نمی تواند متوقف کند و نمی خواهد کم کردن سرعت با نسخه های جدید در سال 2020

از نظر تنوع هوستون هیچ ربطی به اثبات اما برای هر کسی که به دنبال یک مثال از این شهر توانایی نمایندگی فرهنگی نگ

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

از نظر تنوع هوستون هیچ ربطی به اثبات اما برای هر کسی که به دنبال یک مثال از این شهر توانایی نمایندگی فرهنگی نگاه هیچ بیشتر از انرژی duo Gio چمبا.

Gio چمبا و ضربی قهوه برگ شده اند نقشه کشی در هوستون جمعیت برای پنج سال گذشته و به طور مداوم آلوده مخاطبان خود را با آمریکای لاتین بر اساس شیار با یک مدرن و راک اند رول استعداد.

در این سال گروه مشغول بوده است با انتشار تک آهنگ یکی یک ماه پس از این سال آغاز شده اجازه می دهد طرفداران به لذت بردن از موسیقی های جدید در صفحه اصلی. Gio چمبا قبلا همکاری با پرنسیپ س که Svani Quintanilla زن, برادرزاده به ملکه Tejano Selena Quintanilla.

پرنسیپ س و اعتبار با ایجاد Screwmbia صدا گرفتن از یک صفحه از هوستون DJ پیچ و کاهش کلاسیک cumbia ریتم ایجاد یک کل جدید احساس به سبک سنتی.

قبل از پرنسیپ س مهاجرت به کورپس کریستی سه هنرمندان شده بود بخشی از یک پروژه تحت نام Trippy Cholo. این گروه ثبت بسیاری از آهنگ های که هرگز از آن ساخته شده به پایان رسید آلبوم قبل از آنها منحل به عنوان اعضای نقل مکان کرد و دور از هوستون.

Gio چمبا همواره با توجه به این آهنگ یک خانه در طول زندگی مجموعه, اما در این سال آنها تنظیم آنها را به عنوان تک. همکاری با لنون, MX, یک برچسب از مکزیک این دو منتشر کرده است هشت تک آهنگ در دسترس برای پخش و خرید آنلاین.

"جالب آن زمان و این زمان خوبی است می گوید:" قهوه برگ. "جالب است که ما در این نوع عجیب و غریب از محل با همه اما این را نیز خوب می دانیم که معماران و طراحان هنوز ایجاد و انجام چیزهای شگفت انگیز برای مردم مهم نیست که آیا ما می تواند انجام دهد یا نه."

"ما فوق العاده هیجان زده در ابتدای سال می گوید:" Chamba. "ما در واقع در حال برنامه ریزی برای رفتن به شهر مکزیک در ماه آوریل و بازی ما برای اولین بار نشان می دهد وجود دارد. ما برنامه ریزی منتشر شده که نشان می دهد و سفر فرصت ظاهر شد اما در حال حاضر که قفل پایین اتفاق افتاده ما هنوز به انتشار آنها به طوری که مردم می توانند پرنیان به آنها در زمان خود را در خانه خود را و سپس پمپ را برای نشان می دهد هر زمان که اتفاق می افتد."

یکی از این سال منتشر شد "SurNorte" که چمبا توصیف به عنوان اصل داشتن آهسته Screwmbia صدا است که پرنسیپ Q شناخته شده است اما درست به شکل Gio چمبا و قهوه برگ شات آن را با دوز بالاتر مصرف انرژی است.

چمبا ساخته شده موسیقی تصویری خود را با استفاده از تلفیق فیلم خود را در کلرادو و از برگ در خالی خیابان های مرکز شهر به انتقال پیام از این ترانه است که از آلبوم بازی کردن مانند یک معما برای شنوندگان.

"این ایده می آید از اساسا اشتباه بودن. کسی است که به شما سیگنال های مختلط بنابراین شما واقعا در عشق با این فرد اما آن شخص واقعا به شما بدهد که امنیت است که شما احساس می کنید مثل شما نیاز به می گوید:" Chamba. "شما فکر میکنید شمالی و آنها را در جنوب و سپس شما را به پایین جنوب و آنها از غرب بنابراین شما هرگز ملاقات در همان محل است."

چمبا و برگ را تصور یک زندگی واقعی یین و یانگ. این دو هنرمند به اشتراک گذاشتن عشق خود را برای موسیقی و بدیهی است که اتصال بر روی صحنه و اما هر عضو به ارمغان می آورد پیچ و تاب خود را به صدای خود را ارائه سطوح مختلف شدت.

برگ is a non stop ضربت زنی ماشین دیدن او انجام زندگی می کنند این است که هیجان انگیز و طاقت فرسا در همان زمان. برگ اعتبارات خود را پر انرژی و تمرکز مطالعات خود را از کونگ فو و درس های آموخته شده از استاد خود. در این سال او منتشر شد انفرادی خود را در قسمت "تائو از کافه" ترکیب لاتین و موسیقی را تحت تاثیر قرار.

مانند خود bandmate, Chamba هرگز فاقد انرژی فراهم می کند اما یک مقدار به عقب تر گذاشته و روانگردان پرنیان در گیتار خود را بازی و جریان آگاهی سبک آواز خواندن در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

دو ملاقات پس از سالها شنیدن در مورد یکی دیگر در صحنه موسیقی محلی. "من شروع به خود من می گوید:" Chamba. "من در انجام همه کار و تلاش به عنوان انرژی بسیار برای یک فرد است. قهوه آمد و آن این بود آره اون انرژی!"

قهوه رفت و از یک کیت کامل درامر به بازی congas در آنها زندگی می کنند را نشان می دهد. "او دیوانه است, درست گذاشت. او نمایشنامه مثل یک پانک راک تقریبا خیلی انرژی و این چیزی است که هیچ کس واقعا قبل از دیده می شود."

دو رشد در بخش های مختلف از هوستون اما تا به حال یک تجربه مشترک بودن نسل اول آمریکایی ها با Latino, پس زمینه برگ است کلمبیا و چمبا خانواده از مکزیک است. در جوانان خود را هم تا به حال به حرکت پیچیده تجربه کاوش خود را لاتین ریشه در حالی که استقبال بیشتر آمریکایی را تحت تاثیر قرار در زمان ساخت آنها را "بیش از حد سفید" برای Latinos و "بیش از حد Latino" به سفید است.

"ما به آمریکا همه چیز اما پس از آن شما می توانید از تمام لاتین فرهنگ در صفحه اصلی بنابراین شما احساس می کنید مثل شما هر دو اما به عنوان رو به رشد خود را تا شما شروع به در حال توسعه شخصیت خود را می گوید:" Chamba. "ما فقط شده مخلوط هر دو آنها را با هم برای مدت طولانی است که در حال حاضر آن را فقط طبیعی قادر به قرار دادن آن در موسیقی است."

هر دو از هنرمندان اعتراف به ابتدا فرمان دور از موسیقی سنتی به نفع بیشتر پانک راک برای تلفن های موبایل اما در نهایت پیدا کردن راه بازگشت به ریشه های خود را در آغوش همه فرهنگ ها و برای تلفن های موبایل با کلی پیام از عشق.

"من فکر می کنم این چیزی است که واقعا تساوی مردم را به آنچه که ما انجام دهد. به مخلوط بالا را که در راه ما می توانیم چیزی را به هر نوع از شخص می گوید:" Chamba.

برگ پژواک همان احساسات توصیف آن به عنوان "همه را شامل. من احساس می کنم این راهی است که ما در مورد آن از جمله هر کس که ما می توانید ببینید و هر کس که ما نمی بینیم که این هدف برای ما واقعا رسیدن به همه و برای نشان دادن اهمیت عشق به مردم و یا داشتن آن دوست داشتن انرژی بیان به مردم آشکارا."

با لنون, MX, Gio چمبا پیدا کرده است فشار آنها نیاز به پیدا کردن مخاطبان گسترده تر. "هنرمندان که آنها را با کار هنرمندان هستند که در این شبیه پرنیان است که ما داریم. آنها به ما کمک قرار دادن موسیقی ما و هدف که مخاطبان به جای ما انجام آن را از طریق کسی نیست که تخصص در موسیقی لاتین می گوید:" Chamba.

و اضافه میکند: "هر زمان که شما انجام لاتین موسیقی یا هر چیزی که در رابطه با موسیقی لاتین, حتی اگر آن را به طور کامل لاتین موسیقی شما باید عناصر از همه نوع از مسائل شما هنوز طبقه بندی در موسیقی لاتین و مکزیک در آن فقط موسیقی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن