Ghus Ke Maara: وزیر پاکستان ادعا کرد که حمله به Pulwama پس از آن عقب نشینی کرد

[ad_1] حمله پولواما: 40 سرباز در حمله به اردوگاه CRPF کشته شدندچیزهای خاصوزیر پاک این سخنان پر شور را در شورا

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

حمله پولواما: 40 سرباز در حمله به اردوگاه CRPF کشته شدند

چیزهای خاص

  • وزیر پاک این سخنان پر شور را در شورای ملی بیان کرد
  • فواد چوداری نیز قبلاً با اظهارات جنجالی قربانی انتقادات شده بود.
  • عمران خان خود به اعزام تروریست ها به کشمیر اعتراف کرده است
اسلام آباد:

شواهد دیگری از دخالت آژانسهای پاکستانی در حمله تروریستی پولواما به دست آمده است. پاکستان وزیر فواد چوداری در طی بیانیه ای در پارلمان ادعا کرد که حمله پولواما ما وارد هندوستان شدیم و آن را كشتیم ، اما هنگامی كه بر سر اظهارات وی اختلافی به وجود آمد ، او سعی كرد با ارائه آن به روشی جدید ، جان خود را نجات دهد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید- رئیس پیشین IAF به او گفت - چرا ژنرال های ارتش هنگام گفتگو درباره آزادی آبهینندان عصبی بودند

چوداری در مجلس شورای ملی گفت: "ما هندوستان را وارد كردیم و كشتیم ، موفقیت ما توسط پولواما عمران خان انجام شد. همه ما در این موفقیت موفق بودیم." این اعتراف پرهیزكننده از وزیر پاکستان در زمان مخالفت رهبر ایاز صدیق یک دیدار پرتنش بین وزیر امور خارجه شاه محمود قریشی و ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ارتش را فاش کرده بود. این ملاقات بین مبارزان هند و پاکستان در نزدیکی خط کنترل صورت گرفت و در آسمان رو در روی هم قرار گرفتند.

همچنین بخوانید - فرمانده ارتش پاکستان با شنیدن 'هند در شرف حمله است' هنگام لرزاندن پاها ، آبهینندان آزاد شد

این امر بار دیگر تروریسم فرامرزی پاکستان را گشود. 40 سرباز هندی در حمله پولواما کشته شدند. به محض اینکه اظهارات فواد چوداری در مجلس کوبید ، وزیر در حال تلاش برای دفاع از خود دیده شد. چوداری تصحیح کرد و گفت: "بعد از حادثه پولواما ، وقتی وارد هند شدیم و آن را زدیم."

پاهای رئیس ارتش پاکستان لرزید
این ملاقات بین مبارزان هند و پاکستان در نزدیکی خط کنترل صورت گرفت و در آسمان رو در روی هم قرار گرفتند. قریشی به رئیس ستاد ارتشبد قمر جاوید باجوا گفته بود که اگر خلبانان پاکستان باشند آبهینندان وردهامان در صورت ترک نکردن ، هند تا ساعت نه شب به کشورش حمله خواهد کرد. هواپیمای میگ -21 آبینندان هنگام تعقیب هواپیمای جنگنده اف -16 پاکستان سقوط کرد. اگرچه ابهیندان از طریق چتر نجات به سلامت منتقل شد ، او به آن طرف LoC رسید و توسط نیروهای پاکستانی اسیر شد.

اعتصاب بالاکوت پس از حمله پولواما صورت گرفت
درگیری بین دو طرف پس از آن صورت گرفت که نیروی هوایی هند مخفیگاه جیش محمد را در بالاکوت تخریب کرد. هند این حمله هوایی را در پاسخ به حمله پولواما به کاروان CRPF در 14 فوریه انجام داد. سادیک گفت: "به یاد دارم شاه محمود قریشی در جلسه ای بود که عمران خان ، نخست وزیر پاکستان از حضور در آن خودداری کرد. رئیس ستاد ارتش ، ژنرال باجوا ، در آن زمان وارد اتاق شد. پاهایش می لرزید و صدا لکنت زبان داشت. وزیر امور خارجه گفت که اجازه دهید سلام ها را به خاطر خدا برسانید. هند قصد دارد تا ساعت نه شب حمله کند "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن