دروازه منشور مدیر ورزشی جو Skladany نامزد College Football Hall of Fame

Alex Martin فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:59 PM EDT Jun 25, 2020شناخته شده در جنوب غربی فلوریدا به عنوان

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

شناخته شده در جنوب غربی فلوریدا به عنوان یک مدیر ورزشی و رادیو شخصیت جو Skladany امیدوار است برای اضافه کردن یک عنوان به رزومه کاری خود را — Hall of Famer.

Skladany دروازه منشور مدیر ورزشی سابق کالج لافایت linebacker شد و به عنوان فینالیست برای فوتبال ملی پایه فوتبال کالج سالن از شهرت.

Skladany به پایان رسید خود را در کالج حرفه ای با 532 پردازد یک رکورد است. او اول تیم آمریکایی در سال 1981 دو بار تیم MVP و کاپیتان تیم. او بخشی از یک دفاعی واحد بود که رتبه دوم را در کشور در سال 1981.

پس از کالج حرفه ای Skladany بازی یک فصل با آریزونا Wranglers از ایالات متحده, لیگ فوتبال در سال 1982. بعد او جوانترین فرد تا کنون پذیرفته به لافایت سالن از شهرت.

Skladany را نیز به نام جو القاء شد در College Football Hall of Fame در سال 1975. او برای استیلرز پیتسبورگ در سال 1941 قبل از جلب در جنگ جهانی دوم است.

"این امر می تواند بزرگ (به دنبال در قدم به قدم)," Skladany گفت. "او ساخته شده یک پیش بینی بر روی سکو زمانی که او القاء به 'صبر کنید تا زمانی که شما دیدن برادرزاده من جو جونیور' آن شگفت انگیز خواهد بود اگر این پیش بینی درست. او یک مرد که آمد به همه من بازی و شیوه و همیشه به من اشاره گرها در این زمینه است. او یک مرد بزرگ و بسیار با انگیزه شکل در زندگی من است."

گذشته از اینکه این مدیر ورزشی در دروازه منشور Skladany در حال حاضر به عنوان این بازی توسط بازی گزارشگر برای جنوب غربی فلوریدا بازی این هفته که ویژگی های بالا را انتخاب کنید مدرسه فوتبال بازی هر شب جمعه در پاییز. پخش شنیده می شود 99.3 ESPN Radio شروع در 6:30 p. m.

بسیاری از Skladany خانواده از Lehigh Valley و منطقه زغال سنگ در شمال شرقی پنسیلوانیا است. Skladany گفت پدرش یقه آبی پس زمینه است که چه خانواده بسیار انعطاف پذیر و به همین دلیل آنها را در آغوش بازی فوتبال.

"پدرم از یک خانواده با نه برادر و دو خواهر" Skladany گفت. "پدر او یک معدنچی ذغال سنگ. آنها زندگی می کردند بسیار دشوار زندگی و به عنوان یک نتیجه, آنها متوجه شدم که کار سخت و دو و میدانی می تواند او را از این معدن زغال سنگ. او را از Larksville پنسیلوانیا و آنها فقط سخت کار می کرد در سن جوان است."

فوتبال در خانواده اجرا می شود.

Skladany برادر تام شد و سه تیم اول همه توپ زن آمریکایی در ایالت اوهایو. لئو Skladany یکی دیگر از دایی بود که مسدود زدن توپ به ثمر رساند و به زمین نشستن کامل هواپیما در سال 1949 قهرمانی NFL بازی برای بلند کردن Philadelphia Eagles به عنوان NFL بیش از لس آنجلس قوچ.

باید Skladany پذیرفته شود در این فصل 45 سالگرد هنگامی که عمویش بود مندرج او خواهد بود مطمئن برای تشکر از این خط دفاعی که کار هر به اخلال در خط حمله ایجاد فرصت برای مقابله با Skladany و linebacking سپاه.

"من به آنها گفتم اگر من القاء آنها همه در حال رفتن به می آیند و در القای" او گفت:. "Shoutout می رود به هر یک از آنها. فوتبال یک ورزش تیمی است که نه یک فرد ، اگر نیست آن را برای خط دفاعی در مقابل من و سپس من تا به حال هرگز شماره من بود."

ارتباط با اخبار مطبوعات ورزشی نویسنده Alex Martin: amartin@gannett.com. شما همچنین می توانید او را دنبال کنید توییتر: @NP_AlexMartin. برای بهترین پوشش ورزشی در جنوب غربی فلوریدا دنبال کنید @newspresssports یا @ndnprepzone در Instagram.

آخرین مطالب