قورباغه مو تلاش می کند تا شانس خود را در اینترنت: موش ها در شکم مار دیجیتال انتشار

نوازندگان و موسیقی سالن شد و یکی از اولین بخش های تحت تاثیر ناگهانی قطع فعالیت های اجتماعی با توجه به COVID-19

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399

نوازندگان و موسیقی سالن شد و یکی از اولین بخش های تحت تاثیر ناگهانی قطع فعالیت های اجتماعی با توجه به COVID-19 ترک بی شماری از مردم تقلا برای یک راه برای به اشتراک گذاشتن هنر خود را اجاره.

هوستون قورباغه مو بدون استثنا است. گروه برنامه ریزی شده بود به انتشار خود را دانشجوی سال دوم آلبوم موش ها در شکم مار و در کشتی سوار در یک تور تابستان در حمایت از مدتها انتظار آلبوم اما تمام برنامه ها را به توقف آمد با کوروناویروس.

قورباغه مو است و تصمیم به حرکت به جلو با آزادی خود را در تنها راه آنها می توانند در حال حاضر دیجیتالی. آلبوم منتشر شد در Bandcamp در آوریل 10 و در دسترس تبدیل خواهد شد در دیگر جریان سیستم عامل در هفته بعد.

"این است که تقریبا مانند یک نقطه آسایش می گوید:" نوازنده بیس ویتنی اندرو. "این ایده که قادر به قرار دادن این رکورد را و آن را حتی کمی حواس پرتی و یا فقط چیزی است که مردم می توانند در مورد هیجان زده."

"ما می خواهیم به شرکت ما می خواهم به سعی کنید با مردم در حال حاضر. ما نمی توانیم توان در هر نقطه و ما نمی توانیم بازی را نشان می دهد برای هر کسی. این نوع از درون ما همه برای سرگرم کردن همین دلیل است که ما از نوازندگان بنابراین من فکر می کنم آن را به همان اندازه برای سلامت روان ما آن را به عنوان برای کمک است که ما احساس می کنیم ما می تواند به افراد دیگر," او اضافه می کند.

قورباغه مو شده است سرگرم کننده هوستون به عنوان یک گروه از سال 2016 است اما در مجموع تمام اعضای گروه را در اطراف شهر برای چند دهه. اعضای هیات موسس JJ سفید قبلا سرگیجه خلبان همکاری با PJ Yruegaz (درامز) به تولد قورباغه مو ایجاد روانگردان کشور صدا است که آنها تبدیل شده اند شناخته شده است.

هنگامی که سفید و Yruegaz تصمیم گرفت از آن زمان برای یک نوازنده بیس آنها رفت و به هوستون افسانه مایک Haaga از اسب مرده که دیگر در این گروه اما در بازی های اخیر خود را آزاد کند.

"این یک کیسه مخلوط از استعداد" می گوید: اندرو که بر روی باس تقریبا دو و نیم سال پیش. "همه می آید از خیلی زمینه های مختلف. JJ خود است و نویسنده آهنگ شما نمی دانید که آن را با نگاه کردن به او, اما او همچنین استعداد" او می خندد. "ما همه می آیند به هر یک از دیگر بازی را به نقاط قوت ما و فضا را برای هر یک از دیگر."

قورباغه مو نیز تعداد دیگری چهره آشنا در هوستون صحنه موسیقی اسکات Ayers قبلا از درد است. Ayers ثبت موش ها در شکم مار را در خانه اش در استودیو و اضافه خود و طعم خود را دارد در حالی که در این فرایند مخلوط کردن. گروه قبلی آلبوم یک لیست طولانی از کاستی های ثبت شده در خالی راکفلرها سالن.

اندرو توصیف نفع داشتن Ayers مخلوط کردن آلبوم برای کمک به ایجاد صدای خود را گاهی اوقات با استفاده از کمی بیش از یک نسخه ی نمایشی ثبت شده در تلفن همراه است. "داشتن اسکات از طریق آن با روش خاصی از ورزش, موسیقی, دستکاری آهنگ های و ایجاد چیزی از هیچ چیز در برخی از حالات" او می گوید.

گروه زیبایی نشان دهنده تمام طول تاریخ عجیب و غریب موسیقی برای بیرون آمدن از تگزاس از طبقه سیزدهم آسانسور به خوانندگان Butthole, در حالی که حمل و گرم آشنایی از یک کشور خوب آهنگ خود را ساده و در عین حال بی ریا از آلبوم.

"من فکر می کنم ما صدای جان Prine در اسید" توصیف اندرو قبل غمگین و نا به هنگام عبور از معشوق ترانه سرا و او را دور از تصور این باند باعث می شود از طریق موسیقی خود را.

با موش ها در شکم مارقورباغه مو نگه می دارد و آن کوتاه و شیرین است. آلبوم آغاز می شود با تحریف شده برای تلفن های موبایل از "تصادف و سوختگی" با گله مند در مورد "حذف آخرین پنی در آرزوی خوب" در حالی که به همراه جمعی شبح مانند ناله از جفت باند.

این آلبوم حرکت در امتداد سرعت بافی بین اثرات اعوجاج و برای تلفن های موبایل است که شیرین تر و طبیعی ایجاد وحشت زده و در عین حال عاطفی پرنیان. نهایی آهنگ "بلا" بازدید ناخن بر روی سر برای زمان حقیقی وضعیت همه ما خودمان را پیدا کنید در درخواست شنوندگان اگر آنها تا کنون شده است در "آستانه رفتن haywire" با خواننده ارین رقص ارائه شیرین خواننده.

قورباغه مو تا به حال این آلبوم در این کتاب برای مدتی اما با توجه به تغییرات در درون گروه آنها خودشان را در بر داشت هل دادن آزادی به عقب قبل از Covid-19 تغییرات. آنها حتی تا به حال به اندازه کافی زمان به زانو عمیق خود را به آلبوم بعدی و امیدوارند که موش ها در شکم مار می تواند کمک به آنها را تضمین فیزیکی انتشار آلبوم سوم خود را در این سال است.

"من به شما گفتن قورباغه مو بدترین شانس آن را تقریبا یابم. این بچه ها با استعداد ترین و شیرین و مستحق شکست من فکر می کنم من تا کنون ندیده اید" می گوید: اندرو. "من بسیار خوشحال می شود در اطراف این بچه ها و کار با آنها من قطعا تا به حال شده است که مایل به قرار دادن این رکورد حتی اگر من در این گروه است."

قورباغه مو برنامه ای برای انتشار بارهای از "قورباغه محتوا" به مخاطبان اجتماعی دور نگاه اجمالی به گروه پویا. در ارتباط باشید به صفحات رسانه های اجتماعی به عنوان آنها در حال برنامه ریزی یک جریان زنده از گروه اجرای آهنگ از این آلبوم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن