دوستان ایجاد دیزنی عروسی برای فورت پیرس زن و شوهر پس از مراسم لغو شده توسط COVID-19

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:33 AM EDT مه 27 سال 2020گابی Herczeg و کارتر Fartuch شده اند د

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

گابی Herczeg و کارتر Fartuch شده اند در انتظار سه سال به ازدواج در والت دیزنی جهانی.

فورت پیرس, زن و شوهر که با هم هشت سال می خواستم یک افسانه مراسم در "شادترین مکان روی زمین" چرا که در وهله اول آنها تا کنون vacationed با هم. و آنها می خواستند آن را در مارس 23, چرا که سالگرد خود را.

اما زمانی که دیزنی لغو Herczeg حزب لیسانس به عنوان coronavirus شروع به گسترش در سراسر ایالات متحده او نمیفهمد عروسی رویای خود را در گراند Floridian رفت و آمد مکرر لغو خواهد شد بیش از حد.

"من برای آن آماده شده اما زمانی که [the wedding planner] به نام من مثل یک تخته سنگ سفید" گفت: Herczeg, 26. "ما تا زمانی منتظر این عروسی بود و من فقط در خالص شوک است."

Resignedly زن و شوهر بحباله نکاح در اوردن در یک حیاط خلوت مراسم روز شنبه گذشته و موکول مقصد عروسی برای 2021.

اما دوستان خود را شگفت زده و آنها را با یک دیزنی جشن آنها را هرگز فراموش نکنید.

پادشاهی سحر و جادو

جان و امیلی Renschler انداخت, پارتی, مارس 9 کامل با faux مونوریل پارک تنقلات و موقت در سه کلاسیک دیزنی جاذبه های.

"ما هرگز انتظار می رود کسی که به انجام هر چیزی در همه به ما گفت:" Fartuch, 25. "تمام شب را آنقدر باور نکردنی است."

این زن و شوهر بود و در نقره ای وانت تزئین شده به عنوان پارک را یاد مونوریل. قبل از ورود به Renschlers' خانه شوهر رفت و از طریق یک امنیت کیسه را بررسی کنید و به حال خود MagicBands اسکن شده.

میکی ماوس به شکل شور خدمت کرده بود قبل از اینکه زن و شوهر در رفت و برای اولین بار سوار: سحر و جادو فرش علاءالدین.

زن و شوهر کشیده بود و در اطراف جزیره آشپزخانه نشسته بر روی یک حوله حمام و گوش دادن به "تمام جهان جدید است." Herczeg حتی "تف" توسط یک "شتر" — نام مستعار جان Renschler انزال زن یک بطری آب.

برای شام, زنان ساخته بنفش لیموناد برجسته در Epcot سالانه گل و باغ, جشنواره, در حالی که مردان دوباره Nachos در ریو گراند چالش محبوب در پارک پیکس لایحه داستان بلند مسافرخانه و کافه تا زمانی که آن متوقف شد در سال 2017.

میکی موس ساندویچ بستنی و churros شد برای دسر.

خوش و خرم

بعد تا بود safari expedition. زن و شوهر نشسته در صندلی عقب وانت پارک شده در گاراژ و گوش دادن به یک ضبط راهنمای صوتی است که رهبری آنها را از طریق "جنگل" به عنوان Renschlers برگزار شد تا حیوانات در خارج از مقابل شیشه جلو اتومبیل.

هر کس به رهبری داخل برای آخرین سوار: داستان اسباب بازی مانیا بازی نینتندو Wii.

البته شب کامل نخواهد بود بدون تماشای "خوش و خرم" آتش بازی نشان می دهد که جایگزین طولانی مدت "آرزوها" در سال 2017 — اما Renschlers اضافه شده خود را پیچ و تاب.

Herczeg و Fartuch تماشای یک ویدیو خانگی از دوستان و خانواده آنها مایل مبارک روز عروسی و به اشتراک گذاری خود را پیش بینی برای دیزنی مراسم در سال آینده.

آن "شکر و تخم مرغ در کیک" Fartuch گفت.

"من لال," Herczeg گفت: "و من هنوز هم لال. من احساس می کنم واقعا پر برکت و دوست داشتنی. من هرگز می تواند همه تشکر می کنم به اندازه کافی."

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن