اغلب پر بینی هیچ دلیلی برای coronavirus زود از زندان آزاد برای سابق Bulger مجری قاضی قوانین

یک قاضی فدرال امروز رد درخواست توسط زمانی Bulger مجری ادوارد مکنزی که او مجاز به خدمت سه سال گذشته از دوازده س

توسط ABDOOSNEWS در 13 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال امروز رد درخواست توسط زمانی Bulger مجری ادوارد مکنزی که او مجاز به خدمت سه سال گذشته از دوازده سال اخاذی جمله در خانه به خاطر او رنج می برد و اغلب پر بینی و فشار خون بالا - و از آنجا که او می خواهد به مراقبت از خود را یتیم نوه.

قاضی دادگاه منطقه ما F. دنیس Naylor گفت که نه فشار خون نه پر بینی قرار داده مکنزی در خطر خاص باید او قرارداد Covid-19 در حالی که پشت میله های زندان در حال حاضر در مرکز پزشکی فدرال در Devens. و در حالی که تمایل خود را برای مراقبت از خود را به تازگی یتیم نوه است ستوده Naylor نوشت: در حکم امروز پسر در حال حاضر برای مراقبت توسط مکنزی دیگر هنوز زنده است.

مکنزی محکوم شد در سال 2015 به 12 سال در زندان فدرال در racketeering و پول شویی اتهامات پس از او به اعدام محکوم شد مدیریت به کنترل از Sweedenborgian کلیسا در Bowdoin خیابان و سپس غارت آن - و 18-داستان ساختمان بالای آن - به مدت ده سال. با اعتبار زمان خدمت کرده است در حالی که در انتظار محاکمه مکنزی برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه اوت 2023.

در آوریل 16, وکیل او خواسته برای "دلسوز آزادی" به دلیل تهدید ناشی از Covid-19 به زندانیان. قضات در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون مشغول بوده است سه هفته گذشته حکم متعدد مشابه درخواست که آنها را به طور کلی تکذیب کرد, اگر زندانیان را ندارد و یا نسبتا جزئی نسخه آرشیو هیئت مدیره شرایط و اگر آنها را تهدیدی برای جامعه اگر مجاز به در انتظار محاکمه در خانه و یا منتشر خواهد شد زود است.

در حکم امروز Naylor گفت: نه فشار خون بالا از نوع مکنزی مزمن نیست rhiniitis واجد شرایط به عنوان عوامل خطر تحت دستورالعمل CDC که تا کنون Devens تسهیلات تا به حال فقط یک مورد تأييد اهل بیت مورد Covid-19 و هیچ تایید موارد در میان نگهبانان.

در مجموع شواهد در پرونده پشتیبانی نمی کند پیدا کردن است که متهم در شرایط پزشکی و یا شرایط زندان او را به ویژه آسیب پذیر به عفونت چه رسد به نوع جدی اختلال ناتوان کننده است که واجد شرایط به عنوان فوق العاده و دلیل قانع کننده برای انتشار است.

Naylor - که نظارت مکنزی مورد درخواست و صدور حکم در سال 2015 پس از توافق به اعتراف به گناه نیز مخالفت با مکنزی ادعای او را ثابت کند یک خطر برای جامعه اگر منتشر شد به خانه بردهاند.

دادگاه بر اساس آن 144-حکم ماه در بخش قابل توجهی بر متهم "طولانی تاریخچه تقلب و خشونت" به "استادانه درست شده و محاسبه" ماهیت جرم خود که defrauded یک کلیسا و سالمند جماعت و نامناسب خود را تلاش برای دستکاری کودکان خود در رفتار مجرمانه. هیچ چیز در مداخله سال کاهش یافته است, به شدت از خود جرم و یا ماهیت خود سابقه کیفری و هیچ چیز در این رکورد نشان می دهد که او را آزاد 40 ماه زود از زندان خود را به مدت مناسب است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب