چهار راه ورزش می تواند صاحبان کاهش درآمد کمبود

در طول agonizingly مذاکرات طولانی بین بازیکنان و اتحادیه مالکان در لیگ اصلی بیس بال صاحبان اقدام به ایجاد یک چ

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

در طول agonizingly مذاکرات طولانی بین بازیکنان و اتحادیه مالکان در لیگ اصلی بیس بال صاحبان اقدام به ایجاد یک چیز کاملا روشن — با طرفداران در غرفه برای این فصل (حداقل برای شروع) آنها را نمی خواهد در حال اجرا یک کسب و کار سودآور. درجه که برخی از صاحبان hyperbolized وضعیت متنوع اما شکی نیست که وجود خواهد داشت یک کمبود درآمد در این فصل است.

بسکتبال در حال رفتن به تجربه مشابه مالی زخم هنگامی که آنها اضافه کردن شماره پست-اورلاندو حباب پلی آف (فرض ما آن را وجود دارد در حالی که جلوگیری COVID-19 برک آوت از نسبت های کتاب مقدس) و فوتبال کالج و حرفه ای هست که در جهنم می داند. که بیش از دو ماه به دور است که ابدیت در COVID همه گیر بار.

این بار که تست روحیه کارآفرینی و خلاقیت از کاپیتان صنعت. صاحبان تیم های ورزشی حرفه ای و دو و میدانی مدیران نظارت کالج ورزشی در حال رفتن به نیاز به پیدا کردن راه هایی برای کاهش آسیب است. شانس هستند آنها نمی پیدا کردن یک راه برای بازگشت به تراز بین سود و ضرر دوباره, اما آنها می تواند محدود کردن آسیب و شاید پیدا کردن پیشرفت در طول راه آنها بوده است و انجام برخی از چیزهایی که قبل از همه گیر.

در اینجا چند نمونه و پیشنهادات:

گسترش برگشتی
NFL در حال حاضر گسترش برگشتی با CBA جدید که امضا شد, اتفاقی, فقط قبل از coronavirus بسته همه چیز را در ماه مارس است. بیس بال مالکیت پیشنهادی گسترش برگشتی برای این فصل و فصل آینده اما بازیکنان آن را رد کرد چرا که... صبر کنید که چرا آنها رد آن ؟ هر کس می توانست بیشتر پول! آه که حق آنها را از وجود. یکی از بزرگ اینجا برای من در واقع این است که فوتبال کالج حذفی. اگر وجود دارد هیچ کالج فوتبال این سقوط آسیب رفتن به شدید و رسیدن به دور برش دو و میدانی و برنامه های مختلف در دانشگاه پروژه ها. گسترش از چهار تیم فوتبال کالج حذفی به هشت یا حتی 16 تیم format شده است به عقب burnered حداقل تا 2026. خوب است که جدول زمانی ممکن است نیاز به نقل مکان کرد. وجود دارد صدها میلیون دلار در جدول برای بیشتر postseason بازی فوتبال در سطح دانشگاهی. من می توانید ببینید قدرت می شود که صدور اضطراری تغییر به فرمت فعلی و گسترش آن را به عنوان به زودی به عنوان 2021.

تبلیغات بر روی لباس
بنابراین من در استودیو یک روز صبح آماده شدن برای من صبح, رادیو, نشان می دهد, و وجود دارد یک بازی بیس بال بودن تلویزیونی در ESPN. بازی بود که در بیس بال کره ای سازمان (KBO برای کوتاه مدت) و بازیکنان به حال خود کشباف تحت پوشش در تکه های مختلف کسب و کار. آن را به درجه ای که ما می بینیم در نسکار که در آن روپوش مخصوص رانندگان پوشیدن شبیه داخل درب از دانش تاریخ را قفل. من کاملا می تواند دیدن این لیگ در نظر گرفتن زمان خود را در offseason پس از همه گیر و در آینده با یک استراتژی در اعمال نفوذ در حال حاضر در حال استفاده نشده (یا حداقل استفاده می شود) فضای آگهی در سمت راست وجود دارد بر روی بدن بازیکنان است.

تبلیغات در ورزشگاه
به طور مشابه وجود دارد کسب درآمد از فرصت ها در این ورزشگاه است که وجود خواهد داشت حتی اگر طرفداران نیست نشستن در صندلی. NFL اول لیگ به این درک و تصویب یک استراتژی برای کسب درآمد از صندلی های خالی تصویب یک طرح که برای اولین بار شش تا هشت ردیف در هر ورزشگاه می تواند تحت پوشش در تبلیغات. من گسترش خواهد یافت که به نوعی شامل مانده از ورزشگاه برای عکس هوایی با tarp بیش از صندلی های خالی به نمایندگی از نخست تبلیغات فرصت است. من نیز می تواند دیدن این لیگ در تلاش برای به حداکثر رساندن کل صفحه تلویزیون و شامل بسیاری از تبلیغات در جریان بازی بر روی صفحه نمایش به عنوان آنها می توانند بدون ایجاد اختلال از کیفیت کلی تجربه مشاهده.

ویژگی های خاص و محتوا
در نهایت این لیگ نیاز به درک که آنها در حال نشستن بر روی برخی از نخست فرصت برای تولید محتوا است که آنها قبلا ممکن است عصبی به میل لنگ یا احساس نیاز فوری به دلیل, خوب, کسب و کار همیشه خوب بوده است. کسب و کار در حال رفتن به خشن در این سال پس از مصرف برای طرفداران حق بیمه تجربه مصرف آنها را به مکان های که در آن آنها نمی توانند به طور معمول باید بخشی از استراتژی است. شاید وجود دارد جایگزین فید صوتی یا pregame و postgame در پشت صحنه فیلم تغذیه (رختکن و غیره) که طرفداران خواهد بود مایل به پرداخت هزینه اضافی برای. Televising شیوه در اردوگاه های آموزشی باید باید. و من حتی برای واقعا وحشی ایده های مثل این یکی از برندن:

صعود از COVID خندق واقعی است برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و توانایی انطباق و فشار رو به جلو است برای رفتن به یک کلید. از این نقطه نظر ورزشی صاحبان جز مادر و پاپ مغازه ها زده شدن توسط اثرات موج دار شدن از این virus.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن