چهار دیدگاه در J. J. وات است حضور در رسانه ها

قبل از آخرین هفته آخرین بار ما می خواهم چیزی شنیده علنا از تگزاسی پایان دفاعی J. J. وات گذشته از چند تبلیغاتی

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

قبل از آخرین هفته آخرین بار ما می خواهم چیزی شنیده علنا از تگزاسی پایان دفاعی J. J. وات گذشته از چند تبلیغاتی نقاط برای نهایی Tag on FOX شد و پس از این تیم evisceration در دست Kansas City Chiefs در بخشی دور از NFL playoffs. با تشکر برای هیچ چیز coronavirus! بنابراین ما در نهایت شنیده ام از وات هفته گذشته هر دو در یک زوم کنفرانس تماس با رسانه های محلی و ملی و در یک در یک با TMZ.

در اینجا بزرگترین takeaways از وات عمومی مکالمات همه از آن با ارائه یک بازی بسیار خوب وضعیت که در آن آینده Hall of Famers است که در سن 31 عنوان به او دهم فصل با این تیم:

وات نیست به دنبال یک قرارداد جدید این offseason
برای کسانی که نمی باید این اعداد در مقابل آنها وات دارای دو سال و 33 میلیون دلار از به طور کامل غیر تضمین شده پول در سمت چپ بر روی تمدید قرارداد که او امضا راه بازگشت به قبل از 2014 فصل. وجود داشته است گمانه زنی در مورد وات گرفتن برخی از قالب یک قرارداد جدید برای قفل کردن او را برای بقیه زندگی حرفه ای او و شاید باز کردن برخی از فضا کلاه در کوتاه مدت. وات افشا و خنثی است که (رونوشت حسن تگزاسی روابط عمومی):

با دو سال دیگر قرارداد خود را و هیچ تضمین شده پول در سمت چپ شما می خواهید به ثبت نام تمدید قرارداد این offseason?
"نه, من فکر نمی کنم که لازم است. من به طور کامل درک و احترام این وضعیت که من در این لحظه و آنچه اتفاق افتاده در چند سال گذشته, بنابراین من قصد ندارم به نشستن در اینجا و تقاضا هر چیزی چون من قصد دارم در خارج وجود دارد برای اثبات آنچه که من به ارزش و معتقدم که وضعیت مناسب برای همه. من فکر می کنم اگر من رفت و برگشت و پرسید: برای گسترش بیشتر پول هر چیزی در حال حاضر من فکر می کنم که خواهد بود این حرکت اشتباه است. من فقط بیرون رفتن وجود دارد و تلاش برای اثبات ارزش من و برای کمک به این تیم پیروز شدن در بازی ها و انجام همه چیز را که من می تواند به کسب و مطمئن شوید که این مردم می دانند که من به ارزش آن است."

دو راه وجود دارد به این نقل قول و روشن باشد نه از آنها که به فریاد "اوه! برای تلفن های موبایل مانند برخی از سایه انداخته در DeAndre هاپکینز!" من فکر می کنم وجود دارد صورت ارزش این نقل قول این است که این وات به وضوح متوجه می شود که درخواست برای مقابله با هر نوع دست انداز در پرداخت خواهد نگاه کاملا ناشنوا تن داده است که او را از دست رفته 32 از خود گذشته 64 بازی با آسیب. بنابراین در برخی از حس او شرط بندی روی خود, در حالی که ورزش خود آگاهی. نیز وجود دارد یک فرصت مناسب و معقول که وات ممکن است بخواهید به پایان کار خود را در جای دیگر اگر تگزاسی نیست نشانه هایی که در سوپر کاسه مخلوط که ما به ارمغان می آورد به.....

مرد J. J. وات نمی دهد تکان دهنده پاسخ دهد که چرا لایحه اوبراین خوب است در شغل خود
قبل از اینکه شما با کلیک بر روی تصویری از وات پاسخ به این اوبراین سوال زیر بیایید نگاهی به او پاسخ دهد که چرا وات دوست دارد آنتونی ویور:

"من عاشق بافت. من فکر می کنم بافتن باور نکردنی مربی من فکر می کنم که او یک مرد بزرگ و من فکر می کنم که او را به انجام باور نکردنی کار برای ما به عنوان d-هماهنگ کننده. من فکر می کنم که او یک مخلوط از دانش, از, بازی, تجربه, بلکه شخصیت قادر به رسیدگی بازیکنان در اتاق قادر به تزریق برخی از سرگرم کننده و هیجان را در جلسات تمرین و همه چیز تمام در حالی که آوردن دانش لازم برای اجرای یک دفاع خوب است. من فکر می کنم او برای انجام یک کار باور نکردنی با d-خط تا کنون در انجام آن چیزهایی است و من فکر می کنم او می خواهم به انجام یک کار بزرگ به عنوان d-هماهنگ کننده است."

کلمات مورد استفاده در اینجا — عشق باور نکردنی (دو بار) بزرگ (سه بار), سرگرمی.... در حال حاضر در اینجا این است که وات در اوبراین:

بنابراین وات gushes برای 40 ثانیه در مورد دفاعی هماهنگ و پس از آن او می دهد پنج پوکر می گوید در حالی که مثال شرح شغل برای سر مربی مثل او خواندن monster.com برای اوبراین. که بد بود 25 ثانیه و یا پس برای تگزاسی سر مربی در مورد به عنوان نزدیک به عنوان شما می توانید در مقابل یک حمایت واقعی بدون انتقاد.

وات است نه فکر کردن در مورد زندگی بعد از فوتبال و یا پس از او می گوید
در حال حاضر وات برادران در حال سوار شدن بر موج رتبه های بسیار خوب خود را برای نهایی برچسب بازی نشان می دهد در روباه و این منجر به بیشتر سوالات در مورد وات آینده. به نظر می رسد مانند ازدواج زندگی حل و فصل برخی از آشکار با نام تجاری ساختمان وات را سال جوان تر, به عنوان او به نظر می رسد بیشتر گذاشته پشت در حال حاضر. بدون شک او را برای حدود ده های مختلف حرفه ای راه را انتخاب کنید از زمانی که او در حال آویزان کردن خود لنت و cleats. اما MMA نمی خواهد یکی از آنها است. این را بررسی کنید....

بنابراین وجود شما به linemen توهین آمیز! برای تنیس!

وات تعداد زیادی از اجرای بیش از آخر هفته برای افکار خود را در جورج فلوید
او در طول زندگی حرفه ای وات را نام مترادف با انسان دوستی است اما واقعا نمی شده است در ارتباط با عدالت اجتماعی است. که یک انتقاد این فقط یک واقعیت است. پس این شد یک پاسخ بزرگ من فکر کردم در پاسخ به این سوال در مورد جورج فلوید مرگ در هفته گذشته:

از صدای واقعا به طور معمول صحبت کردن در مورد مسائل مانند این وات را می توان در میان قدرتمند ترین. آن جالب خواهد بود برای دیدن این تکامل را طی هفته های آینده و ماه. خوب برای J. J. وات.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب