چهار افکار ما تعجب "وجود خواهد داشت یک سال 2020 NFL فصل؟"

اگر ما یاد گرفته ایم یک چیز در طول COVID-19 همه گیر آن است که هیچ چیز در حال رفتن به آسان می شود وقتی که می آی

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

اگر ما یاد گرفته ایم یک چیز در طول COVID-19 همه گیر آن است که هیچ چیز در حال رفتن به آسان می شود وقتی که می آید به بازگشایی کسب و کار. ما می دانیم که این همه خوبی در ایالت تگزاس است. ورزش حرفه ای لیگ هستند در هسته خود, کسب و کار, و بازگشایی آنها تبدیل شده است و حتی پیچیده تر از قدرت می شود که به احتمال زیاد تصور است.

خونتان COVID اعداد اجتماعی فاصله پارامترهای که صفر بود قصد استفاده قرار گیرد به بازی با ورزش و ارجمند دلار باید همگرا در یک بن بست, در حال حاضر با لیگ اصلی بیس بال و به نظر می رسد به عنوان اینکه آن طوفان ابرها بلندی دوباره در تلاش برای شروع 2020 ملی فوتبال لیگ برتر فصل. در واقع فراموش فصل در حال حاضر آنها با داشتن مشکل حتی بدانند چگونه شروع به اردوگاه های آموزشی.

در مورد شما نبوده و نگه داشتن تا به سرعت در اینجا قابل توجهی توییتهایی از NFL news قطع بیش از آخر هفته ترسیم تمام مسائل عمده:

که تا حد زیادی به هضم و با یک تماس برای برنامه ریزی بعد از امروز بین لیگ و بازیکنان, امیدوارم برخی از پیشرفت های ساخته شده است و وجود دارد شادتر بیشتر قطعی پست ها حدود یک سال 2020 نجومی در آینده نزدیک. در حال حاضر در اینجا افکار من در جایی که همه چیز ایستاده در آوردن حرفه ای فوتبال (آیا به من آغاز شده دلقک نشان می دهد که فوتبال کالج در حال حاضر) در سال 2020:

لطفا این کار را انجام نمی دوباره ورزش مردم
در روز شنبه دیدم این صدای جیر جیر از ESPN جف دارلینگتون با تصویری از یک بحث مختصر او در SportsCenter در مورد بازگرداندن فوتبال:

اگر شما کسی بود که به طور کامل خاموش با وقت تلف خشم خیره مسابقه بین MLB صاحبان و بازیکنان پس از این فیلم بود که احتمالا یک آژیر قرمز. شما می توانید اساسا Mad-Lib در NFL صاحبان و بازیکنان به هر حال بحث در مورد MLB سه هفته پیش و این امر اساسا بود این فیلم. من التماس NFL صاحبان و بازیکنان برای خودداری از ساخت این مذاکره یک منظره و التماس هر دو طرف به خودداری از disingenuously گفت: شما در حال انجام هر یک از شما ذکراست "برای طرفداران ما." شما در حال انجام آن را برای خودتان و خوب است فقط آن را بپذیرد. من می گویم که با توجه به خطر COVID انتقال در ورزش و به طور کلی آسیب خطر, من بیشتر دلسوز به بازیکنان NFL از من بازیکنان MLB. بیایید امیدواریم که این حل و فصل شود به سرعت.

باید وجود داشته باشد یک راه حل برای برنامه پیش فصل موضوع و در اینجا به همین دلیل
NFL صاحبان در حال حاضر لغو پیش فصل بازی های مجموعه ای را در هفته 1 و 4 از فصل. در ضمن بازیکنان رای دادند به تازگی به پیشنهاد هیچ پیش فصل در تمام بازی. میزان درآمد به پیش فصل به خصوص با هیچ هواداران در ورزشگاه است که یک بخش از فصل به طور منظم و postseason بنابراین از بین بردن پیش فصل بازی در مجموع است نه یک مسئله مالی نیست عمده یکی حداقل. اما این موضوع فرصت و ارزیابی است. وجود خواهد داشت یک کشت از بازیکنان با هیچ شانس برای نشان دادن آنچه که آنها می توانند در موقعیت های بازی. به عبارت دیگر, من حدس می زنم که وجود دارد حداقل چند ده بازیکن در هر اردوگاه که در واقع می خواهید بازی های پیش فصل. همچنین تیم NFL می خواهم به استفاده از بازی به عنوان یک فرصت برای سعی کنید از بازی روز COVID پروتکل ها و رفع هر گونه اشتباه قبل از بازی های واقعی آغاز خواهد شد. به نظر من راه حل ساده است — شما همچنان به مرحله باقی مانده پیش فصل بازی اما بدانند که بازیکنان که باید تعداد معینی از فصل (یا درصد معینی از جرقه بزند بیش از برخی از زمان و یا ترکیبی از هر دو) لازم نیست که به بازی در بازی های پیش فصل. پس از آن بازیکنان که واقعا سود (و به احتمال زیاد می خواهید به سود) در حال آنهایی که تنها بازی. مشکل حل شد.

دریافت استفاده می شود به عبارت "حقوق و دستمزد کلاه صاف"
مالی بن بست بین بازیکنان و صاحبان NFL خواهد شد که یکی از تفاوت از یکی بین دو طرف در MLB. در NFL هر دو طرف می دانیم مالی کامل تصویر. در MLB صاحبان آیا باز کردن کتاب های خود را. پس از این مذاکره در فوتبال در تئوری باید ساده تر به حل و فصل به این دلیل که صاحبان نباید پنهان کردن هر گونه پول (کلمه کلیدی — نباید). به جای بدانند چه صاحبان می تواند "از دست دادن استطاعت" فوتبال مذاکره باید بیشتر در مورد چگونه دو طرف گسترش این ضرر و زیان به طوری که حقوق و دستمزد کلاه نیست majorly آسیب دیده را در یک فصل به جای پیدا کردن یک راه برای گسترش ضرر و زیان بیش از سال آینده از CBA که اجرا می شود از طریق 2030. این چیز دیگری است که باید به فوتبال یک جاده صاف به آمده به عقب در بیس بال از دو طرف به مذاکره با پایان زمان CBA در دسامبر سال 2021 به عنوان بخشی از پس زمینه. فوتبال فقط جوهر 11 سال CBA درست قبل از COVID آمار اگر چه ارزش آن اشاره کرد که آن را به سختی تایید شده توسط بازیکنان در کنار تنها 2 درصد حاشیه.

J. J. وات است دلیل که چرا او ممکن است بازی جالب است
بنابراین وجود دارد و پس از آن وجود دارد بی شمار از مسائل ثانویه است که دو طرف نیاز به مخلوط کردن بسیاری از آنها در اطراف محور بازیکن ایمنی در میان coronavirus. بخشی از آن شامل تجهیزات حفاظتی که بازیکنان ممکن است یا نه ممکن است خواسته شود به سایش از جمله چهره سپر خود را به نگه دارید (احتمالا) آلوده قد بلند, قد از آلوده کردن هم تیمی و مخالفان است. J. J. وات پایین است که:

"من سال دوم در لیگ, من فکر کردم این امر می تواند سرد من قرار گیر در کلاه" وات گفت: در طول یک شنبه دیدار #PFTPM. "گفتم آن را به نظر می رسد تا سرد من می خوام قرار داده و رودريها ، من تا به حال آن را برای حدود سه دوره از عمل و من گفت: "این را پمپاژ کردن من میخوام از مرگ در اینجا.' . . . بنابراین در حال حاضر شما در حال رفتن به قرار دادن چیزی در اطراف من ، شما می توانید نگه دارید که. در صورتی که به بازی می آید فکر نمی کنم, میخوای در دید من در این زمینه است."

اگر من تا به حال حدس صورت سپر خواهد بود یک چیزی که اختیاری و پس از آن خواهد بود که بازیکنان انتخاب ما نمی توانید تصویری از J. J. وات جیغ مانند یک دیوانه وار در مورد حقوق خود را که به نقض و مانند برخی از این دیوانه که رفته ویروسی در هفته های اخیر. خیلی بد!

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن