چهار دلیل NBA نیاز به دقت تجدید نظر خود را راه اندازی مجدد

NBA است که در نهایت مجموعه ای از سر فصل آن ابتدا در اواخر ماه ژوئیه در جهان گسترده ای از ورزش در اورلاندو ، ام

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

NBA است که در نهایت مجموعه ای از سر فصل آن ابتدا در اواخر ماه ژوئیه در جهان گسترده ای از ورزش در اورلاندو ، اما باید از آنها ؟ شده است وجود دارد عجله به تیم بازگشت تا 2019-2020 فصل (بله این فصل آغاز شده در سال گذشته) می تواند تکمیل شود. هنوز دلایل خوبی وجود دارد که به عنوان فرماندار گرگ ابوت را در تگزاس در روز پنج شنبه آمار دکمه مکث.

این است که طرفداران و دیگران نمی خواهید به NBA بازگشت. اما زمانی که شما در نظر گرفتن مسائل بالقوه و وضعیت فعلی در امریکا کمیسر آدم نقره ممکن است بخواهید به اطراف نگاه کنید و تجدید نظر کند. در اینجا به همین دلیل است.

عدالت اجتماعی باعث می شود در واقع ممکن است بهتر خدمت کردن دادگاه است.

کایری اروینگ و دوایت هاوارد را عاشقانه استدلال کرد که بازیکنان ممکن است بهتر خدمت به سادگی با صرف وقت در جوامع و با استفاده از پلت فرم خود را به عنوان بازیکن و مشهور به درخشش نور در خشونت پلیس و عدالت اجتماعی در پی قتل جورج فلوید. آنها ممکن است اشتباه است. در حال حاضر به عنوان تظاهرات فوت کرده اند شده است وجود دارد یک خنک کننده فوریت در سازمان های دولتی در سراسر کشور است. بیشتر ما به دور از کسانی که در اعتراض به احتمال زیاد با مردم آغاز خواهد شد به تمرکز. مطمئن ویژه NBA می تواند قدرتمند, اما در نهایت, آن است که هنوز هم یک بازی است. شاید که پلت فرم خواهد بود بزرگتر بدون بازی به دخالت. شاید نه. اما آن است که ارزش بحث و گفتگو.

متعدد بازیکنان گفت: "نه ممنون."

تعدادی از بازیکنان باید تصمیم به انتخاب کردن از بقیه فصل بیش از ترس از ابتلا به کروناویروس و یا مجروح شدن به خصوص کسانی که نامحدود رایگان عوامل در پایان فصل است. با واقعا تنها شاید هفت یا هشت تیم داشتن مشروع شات در یک عنوان به نظر می رسد این تقریبا محتاطانه تصمیم گیری است. اگر شما بازی به صورت ققنوس یا واشنگتن چه انگیزه خود را برای بازگشت به زمین بازی شاید هفت یا هشت بازی قبل از offseason. خطرات بزرگ و صعودی قابل اغماض است.

NBA است که شاید به احتمال زیاد لیگ به طور چشمگیری تحت تاثیر COVID-19.

نزدیکی از بازیکنان این بازی از بازی های داخل خانه و این واقعیت است که آنها تمام خواهد شد در یک پردیس دستور غذا برای فاجعه است. ویروس ها در حال حاضر از طریق اتاق های قفل مانند آتش سوزی در یک فصل عادی. COVID-19 کاملا رفتن به تاثیر حداقل یک تیم احتمالا بیشتر به عنوان فصل رمپ برگشت. تصور کنید اگر یک تیم کامل است گرفته شده توسط ویروس. تصور کنید اگر آنها در پلی آف. این سناریو کابوس خواهد بود که کامل و مطلق فاجعه برای NBA.

آنها شروع مجدد در فلوریدا.

فلوریدا یکی از تعداد انگشت شماری از کشورها — از جمله تگزاس — به ظاهر نادیده گرفتن در خواهد این واقعیت است که دولت خود را کاملا انفجار با موارد ویروس. دیزنی در همان شهر به عنوان NBA "حباب" است که به طور کامل بازگشایی در هفته است. دولت است که لود شده با گردشگران در این زمان از سال است. حتی لیگ برتر فوتبال خواهد شد بازی در همان مجموعه به عنوان NBA. اگر شما بودند برای رفتن به ساخت یک انسان پتری دیش شما ممکن است آن را در باتلاقی فلوریدا که در آن ویروس در حال اجرا شایع و یک دسته از مردان رشد کرده خواهد بود bumping به یک دیگر در یک محصور ساختار. سخت نیست تصور کنید که خطرات ذاتی در آن است.

آخرین مطالب