فورت مایرز تئاتر اردوگاه تعطیل پس از دو بچه COVID-19 فلوریدا هرزه لغو امتحانات ابتدائی

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:19 PM EDT Jul 10, 2020فورت مایرز کودکان تئاتر اردوگاه تعطیل

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

فورت مایرز کودکان تئاتر اردوگاه تعطیل این هفته پس از دو دانش آموزان آزمایش مثبت برای COVID-19.

یکی از این دانش آموزان آزمایش مثبت چهار شنبه, می گوید جرمی Kuntze تهیه کننده اجرایی برای سازمان های غیر انتفاعی خلاق تئاتر-کارگاه. دوم تایید شد در هفته بعد.

"این دانش آموزان که آزمایش مثبت نمی هر گونه علائم" Kuntze می گوید. "بنابراین ما نمی هر گونه نشانه. اما متاسفانه با این وجود کسی که با حضور در اردوگاه ما را تست مثبت پس از اردوگاه."

Kuntze می گوید آنها تعطیل کردن این اردوگاه پس از دریافت این خبر در روز یکشنبه ، هفته آینده کمپ بسته خواهد شد بیش از حد.

پس از آن او گفت که او مطمئن است آنچه که آنها را انجام دهد. "ما در حال رفتن به بازی آن را توسط گوش."

دانش آموزان در حال تمرین و انجام شده در تابستان اردوگاه تولید موزیکال "اسپری مو جونیور" که زد ژوئن 15 از طریق جولای 3.

"ما تا به حال گرفته شده و اقدامات ایمنی" Kuntze گفت. "ما نیاز درجه حرارت به توان هر روز قبل از دانش آموزان وارد شده است. مطابق با اصول بهداشتی. همه کارکنان و داوطلبان عینک ماسک. بازدید کنندگان عینک ماسک."

دانش آموزان, اما, نیست, نیاز به پوشیدن ماسک Kuntze گفت. "آنها تشویق شدند."

او تخمین زده است که حدود 25 درصد از دانش آموزان عینک ماسک در تمرینات. هیچ کس عینک ماسک در حالی که انجام آن است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فورت مایرز آرا در در دستور ماسک

بیشتر لغو حوادث: چه شده است لغو می شود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 در فورت مایرز ناپل?

این خبر تا به حال یک اثر موج دار شدن در فورت مایرز تئاتر جامعه است. فلوریدا مجموعه تئاتر لغو امتحانات ابتدائی برای آن نوامبر موسیقی "داستان وست ساید" پس از یک دانش آموز به نام به می گویند که آنها ممکن است در معرض یکی از خلاق تئاتر کارگاه را COVID مثبت دانش آموزان می گوید فلوریدا هرزه مدیر هنری گرگ Longenhagen.

فلوریدا هرزه بلافاصله تصمیم به لغو آن فرد در امتحانات ابتدائی, برنامه ریزی برای روز بعد و انجام آنها را آنلاین به جای Longenhagen گفت. "ما بلافاصله که ما آن را تعطیل کند."

فلوریدا هرزه نیست به هر حال دانش آموزان در جوانی تئاتر و محافظت از برنامه های تست مثبت برای COVID-19, Longenhagen می گوید. و او فکر نمی کند که دانش آموز که به نام می خواهم در مورد امتحانات ابتدائی حال بازدید از تئاتر به تازگی.

با وجود شایعات در Facebook, فلوریدا, هرزه اتصال به خلاق تئاتر-کارگاه تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن تصمیم گیری برای لغو فرد در اردوهای تابستانی و آینده جوانان-تولید تئاتر از "خفاش پسر: موسیقی." فلوریدا هرزه ساخته شده کسانی که تصمیم گیری در مارس و اواخر ماه ژوئن بود.

"من تصمیم سخت," Longenhagen می گوید. "ما قطع اردوگاه ما. که بزرگ بود قطع برای ما که رفتیم به مجازی اردوهای تابستانی. ما از دست داد $100,000 آسان در تمام آن. ... اما زندگی بسیار مهم تر از پول است. ما فقط نمی تواند حرکت رو به جلو با آن است."

سپس به عنوان coronavirus موارد شروع به بالا رفتن دوباره در جنوب غربی فلوریدا او تصمیم به انصراف از "خفاش پسر" بیش از حد. موسیقی برنامه ریزی شده بود برای باز کردن جولای 24.

"این یک اقدام احتیاطی" او گفت:. "ما آن را تعطیل قبل از ما حتی بچه ها در اتاق به تمرین و این دلیل است که ما شاهد اعداد بالا رفتن."

Facebook شایعات همچنین ادعا خلاق تئاتر-کارگاه آموزشی وضعیت منجر به برادوی خرما شام تئاتر لغو آن برنامه ریزی تابستان موسیقی "صدای موسیقی است." برادوی نخل تئاتر اعلام این خبر سه شنبه.

بیشتر از ما پوشش: برادوی نخل لغو 'صدای موسیقی' در فورت مایرز

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها در صورت کمبود این COVID-19 دارو

اما برادوی صاحب نخل را Prather گفت: این تصمیم در حال حاضر ساخته شده بر اساس افزایش coronavirus موارد در سراسر جنوب غربی فلوریدا. هیچ یک از کودکان اقدام در "صدای موسیقی" تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 گفت: اگر چه او فکر می کند که حداقل یکی از این بازیگران حضور داشتند خلاق تئاتر-کارگاه.

حتی پس از Prather گفت: تصمیم برای لغو شد تا حدودی مربوط به 19-20 کودکان در "صدا و موسیقی" بازیگران. او و کارکنان خود را نگران یکی از آنها ممکن است دریافت coronavirus به عنوان آن را همچنان به گسترش و سپس آن را به تئاتر است. "ما نمی تواند کنترل که حباب."

Kuntze می گوید او آگاه از هر کس دیگری با COVID-19 خلاق در تئاتر کارگاه یا اردوهای تابستانی.

"ما در حال آزمایش کارکنان و تا کنون آنها دوباره منفی," او گفت:. "و ما تا به حال بیش از یک دوجین دیگر اعضای خانواده آزمایش از احتیاط و همه آنها دوباره منفی است."

او گفت که او لغو شد در این هفته در تابستان اردوگاه از آنجا که آنها قادر به گرفتن اعضای هیات تست شده در زمان.

"اگر چه این بسیار مایه تاسف است که مردم در حال بیمار شدن ما در حال گرفتن هر احتیاط به نگه داشتن بچه ها امن" Kuntze می گوید. "سیاست ما این است که شما می دانید هر کسی که درگیر در تولید مجاز نمی باشد در تسهیلات (برای) دو هفته یا مگر اینکه آنها را دوباره با یک تست منفی منجر شود."

خلاق تئاتر-کارگاه توسط کودکان شرکت تئاتر آغاز شده است که در سال 2006. دانش آموزان یاد بگیرند که در مورد بازیگری و هفتگی کارگاه های آموزشی در نهایت به اوج خود رسید در یک عملکرد یک موسیقی چند بار در سال.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب