فورت مایرز رستوران: New York Pizza & Pasta آینده به پرکینز 4 رستوران نزدیک

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT مه 5 سال 2020وجود داشته اند نشانه هایی از زندگی

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

وجود داشته اند نشانه هایی از زندگی جدید در جهان از جنوب غربی فلوریدا رستوران.

با اتاق ناهار خوری مجاز به بازگشایی در 25% ظرفیت های داخلی در این هفته کمی و محتاط تغییر جدید به سمت عادی به نظر می رسد که آغاز شده است.

شده اند وجود دارد نشانه های دیگر بیش از حد: یک ناپل رستوران در حال گسترش به جنوب فورت مایرز; یک بازار در حال حرکت به تازگی بازسازی حفاری; یکی از محلی های زنجیره ای است و حتی استخدام.

گرفتن در رستوران, اخبار از سراسر منطقه در این هفته یک جداجدا سفارش داده شده.

New York Pizza & Pasta آینده به فورت مایرز

نه سال پس از افتتاح اولین New York Pizza & Pasta در ناپل برادران ماسیمو, "مکس" و " جان Maffei در حال ساخت در مکان سوم در سابق پرکینز فضا در 12300 S. کلیولند Ave. بین کریستال درایو و کالج پارک وی در شمال فورت مایرز.

بیشتر: SWFL رستوران سر و صدا برای محل استقرار مقامات در اطراف لی ملزم

و: به عنوان فلوریدا رستوران بازگشایی اتاق ناهارخوری بسیاری بر این باورند آینده دیجیتال

این رستوران اعلام کرد آنچه در آن خواستار NYPP III در ماه گذشته در Facebook اشاره کرد آن است که "به زودی افتتاح."

یک شرکت به نام NYPP خواص LLC خریداری 42-ساله, 5,400 فوت مربع ساختمان به صورت $1.95 میلیون در ماه فوریه با توجه به لی شهرستان سوابق. ایمیل ها و پیام های تلفن به سمت چپ برای Maffeis شده اند بازگشته است.

اصلی, New York Pizza & Pasta باز در فوریه 2011 در Riverchase مرکز خرید در گوشه ای از ایالات متحده 41 و ایممکلی جاده در شمال ناپل. برادران افتتاح مکان دوم در تابستان 2015 در لک ورث کریدور شرق جاده بین ایالتی 75 در کامرون عوام.

"این Maffeis باید کسب و کار رستوران در خون خود. پدر خود را در کسب و کار برای بیش از 40 سال و متعلق به چندین رستوران در منهتن و بروکلین" از یک 2015 ناپل اخبار روزانه داستان گفت.

"این Maffeis استفاده از مادر بزرگ خود را همان معتبر دستور العمل های خانگی برای 'واقعی معامله' غذاهای ایتالیایی از کوفته به ضخامت Sicilian پیتزا مربع."

برای اطلاعات بیشتر در New York Pizza & Pasta بازدید newyorkpp.com

کمی نیش

• یک ساختمان جدید در حال بازسازی است برای Carniceria مونتری,لاتین بازار و taqueria در ایالات متحده 41 نزدیکی چراغ مانور رانندگی در فورت مایرز. جدید واحد نشسته در نزدیکی Carniceria مونتری اصلی فورت مایرز محل در 11530 S. کلیولند Ave. مونتری همچنین دارای فروشگاه در لهیق اکرس و ایممکلی. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در carniceriamonterrey.com.

دنده شهرستان است استخدام جلو خانه موقعیت برای هر یک از آن Lee County مکان. "این که آیا شما یک دانش آموز کالج به دنبال یک کار در تابستان و یا با تجربه صنعت رستوران کارکنان که ممکن است اخیرا اجازه رفتن به علت COVID-19 ... ما می خواهیم شما را به درخواست" دنده شهرستان مدیر عامل شرکت پل Peden گفت: در انتشار اخبار. تجربه مورد نیاز است. برنامه های پذیرفته شده در ribcity.com/careers.

آنجلینا Ristorante میزبانی یک سری از مجازی چشیدن شراب. شرکت کنندگان می توانند جهت مزه بسته در پیشبرد و آنها را انتخاب کنید تا منظقه در بونیتا اسپرینگز رستوران. هر مزه می گیرد در رستوران Facebook صفحه اجازه می دهد مهمان به نمونه شراب و مواد غذایی جفت از آسایش در منزل. این مراسم تست نیز می توانید بازدید آنجلینا یوتیوب کانال های زیر پخش زنده. بعدی مجازی مزه است 5:30 p. m. روز شنبه با مارچلو Palazzi از Winebow. به 85 دلار بسته شامل سه شراب از Winebow نمونه کارها همراه با burrata و بادمجان caponata ساخته شده توسط آنجلینا سرآشپزها. سفارشات باید محفوظ در پیشبرد و می توان برداشت تا در روز پنج شنبه یا جمعه از ظهر-4 p. m. آنجلینا در 24041 S. تمیمی دنباله بونیتا اسپرینگز; 239-390-3187 یا angelinasofbonitasprings.com.

Applebee را بسته است و از آن رستوران در Lee County است. محل در بطری بازکن جاده در استروئ غرب بزرگراه میان ایالتی 75 و دیگری همراه ایالات متحده 41 در تقاطع کیپرس لک رانندگی در جنوب فورت مایرز در میان کسانی که توقیف توسط مستقر در کالیفرنیا زنجیره ای. رستوران نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر هفته گذشته است. Applebee را به مکان هنوز هم در Dani رانندگی در فورت مایرز و همچنین در شمالی فورت مایرز کیپ کرال و ناپل. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در applebees.com.

دو تعطیلی در مرکز شهر فورت مایرز

درشکه چهار چرخه رفتار و سبز فنجان کافهدر مرکز شهر فورت مایرز باید به طور دائم بسته شده است.

"و بعد در نهایت آمده است. ما داده اند تا در این مبارزه است. من متاسفم برای اعلام کند که

درشکه چهار چرخه رفتار نمی شود بازگشایی" یک مه 1 پست در درشکه چهار چرخه فورت مایرز Facebook صفحه می خواند.

"ما ساخته شده یک مشکل تصمیم به راه رفتن به دور. ... هیچ بودجه وجود دارد به حال به نگه داشتن ما باز ما سعی. ما می خواهیم برای تشکر از فورت مایرز جامعه برای شما(r) وفادار پشتیبانی می کند."

این درشکه چهار چرخه رفتار در کیپ کرال است که صاحبان مختلف باز می ماند در 851 کیپ مرجان پارک وی E.

سبز جام در بسته 1412 دین خیابان فورت مایرز در اواخر ماه مارس اندکی پس از دولت بسته اتاق ناهار خوری.

با بسیاری از دادگاه ها و ادارات دولتی بسته شده و بسیاری از کارکنان دفتر کار از خانه در مرکز شهر فورت مایرز شده است به خصوص آرام در هفته های اخیر.

"شهر من عشق است که در محل وجود دارد اما فقط هیچ نقطه بازگشایی وجود دارد و در عین حال گفت:" چاد Zollinger صاحب 10 بیست و پنج رستوران در کیپ کرال و در مرکز شهر فورت مایرز.

"من شده است در مرکز شهر و ترافیک پا فقط وجود ندارد. هر وقت من میرم پایین وجود دارد آن را شهر ارواح."

جداجدا سفارش داده شده است که خلاصه ای از اخبار و یادداشت ها از جنوب غربی فلوریدا مواد غذایی ، ارسال ایده و یا سوال atometich@news-press.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن