فورت مایرز مرد تحت تعقیب در $54 میلیون دلار طرح مربوط به پرسنل نظامی DOJ گزارش

اخبار-مطبوعات کارکنان منتشر شده 11:46 AM EDT Jun 6, 2020فورت مایرز مرد بود یکی از چهار مرد به اتهام در کیفرخوا

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399

فورت مایرز مرد بود یکی از چهار مرد به اتهام در کیفرخواست unsealed دوشنبه برای شرکت در یک ترکیب داروخانه بازخوردی طرح که مشبک $54 میلیون بهره پرسنل نظامی است.

وزارت دادگستری ایالات متحده ساخته شده اطلاعات شناخته شده جمعه که شامل مایکل آلتون گوردون 56.

جیمز وسلی خزه, 57, از اودسا; ادوارد کریستوفر سفید, 38, از پاناما سیتی بیچ و داود بایرون Copeland, 52, از تالاهاسی نیز به اتهام در کیفرخواست پرونده در وسط منطقه فلوریدا با یک تعداد از توطئه برای فریبکاری ایالات متحده و به پرداخت و یا دریافت مراقبت های بهداشتی رشوه.

همه رو هزینه های اضافی. گوردون نیز به اتهام سه فقره درخواست و یا دریافت مراقبت های بهداشتی رشوه.

آیا می دانید؟: فلوریدا متخصصان سرطان موافق به $120 متر در ضد تراست مربوط به مجازات

و: مالک سابق از برونو کل خانه در بونیتا اسپرینگز دستگیر همراه با کارمندان سابق در چندین اتهام تقلب

چهار مردان خواهد بود arraigned در وسط منطقه فلوریدا با توجه به انتشار.

اتهامات بنیادی از متهمان مشارکت در چند میلیون دلار توطئه برای فریب دادن TRICARE فدرال مراقبت های بهداشتی به نفع برنامه است.

TRICARE است مراقبت های بهداشتی بهره مند برنامه وزارت دفاع فراهم می کند که پوشش مراقبت های بهداشتی برای خدمت وظیفه فعال اعضای گارد ملی و رزرو اعضای بازنشستگان و خانواده و بازماندگان.

کیفرخواست ادعا خزه و دیگران و متعلق به اداره فلوریدا داروخانه Solutions Inc. به منظور هدف قرار دادن TRICARE ذینفع و باعث ارسال به TRICARE از ادعای گران قیمت را تجویز داروهای مرکب که مشروع تجویز می شوند زیرا آنها القا شده و تهیه شده با پرداخت های غیر قانونی رشوه و رشوه.

کیفرخواست ادعا می کند که بین حدود نوامبر 2012 تا سپتامبر 2015, متهمان ناشی از تسلیم به TRICARE بیش از $54 میلیون در ادعا می کند برای تجویز داروهای مرکب و TRICARE پرداخت می شود در مجموع بیش از $42 میلیون فریم در ثانیه در آن ادعا.

کیفرخواست بیشتر مدعی است که خزه پرداخت می شود بیش از 20 میلیون دلار در مراقبت های بهداشتی رشوه به سفید Copeland و گوردون در بازگشت خود را تهیه و با اشاره نسخه برای داروهای مرکب برای TRICARE ذینفع به FPS.

فریم در ثانیه گفته شده ادعا می کند برای پرداخت به TRICARE برای ارائه نسخه پزشک داروهای مرکب به TRICARE ذینفع زندگی در حدود 30 متحده و چندین کشور خارجی است.

در خبری دیگر: تجزیه و تحلیل: بیشتر فلوریدا افسران منظم برای نیروی بیش از حد خود را نگه داشته مشاغل

بیشتر: دعوی در دادگاه می گوید بیمار زن تجاوز جنسی توسط پرستار در لهیق مرکز پزشکی منطقه ای



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب