فورت مایرز کیپرس لک در زمین; اسقف Verot وارد هفته سوم تمرین

الکس مارتین و اد نی فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:57 PM EDT Jun 15, 2020فورت مایرز مربی تیم فوتبال سام S

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

فورت مایرز مربی تیم فوتبال سام Sirianni نیاز به فرار.

پس از فورت مایرز بالا است دانشگاه تعطیل Sirianni تعجب بود — زمانی که تیم خود را داده می شود, ترخیص کالا از گمرک به عمل توسط Lee County School District زیر این منطقه توقف مارس 13 با توجه به کروناویروس?

بیشتر: بازگشت به کار: Lee County, مکان عمومی, مدرسه, ورزشکاران می تواند بازگشت به تابستان تمرینات دوشنبه

بیشتر: ULTIMOPREZZO تصویب دختران کشتی کج, شن و ماسه والیبال به عنوان تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش برای 2021-2022 سال تحصیلی

او آمد دوشنبه به حدود 40 بازیکنان فوتبال در اولین روز داوطلبانه تمرینات. موج سبز مربیگری کارکنان تقسیم این تیم در سه گروه در سه مکان مختلف در محوطه دانشگاه. همه بازیکنان و مربیان بودند زیر CDC دستورالعمل های مربوط به اجتماعی فاصله.

"من این کار را کردهام و این برای من مانند هر کس دیگری" Sirianni گفت. "همه فکر می کنم قبلا این سوال پرسیده شده توسط جوان دیگر مربیان, 'چگونه شما را از دست زدن به این?' چک لیست برای این دو هفته و به ویژه امروز است که کارهای اداری انجام می شود چیزی که ما انجام داده ایم زمانی که ما تا به حال آنها را در مدرسه. ما فرار رایگان خدمات فیزیکی ما نیست قادر به انجام و آن را بزرگ بوده است hangup. تا حدود یک ماه پیش از آن سخت بود برای دیدن یک پزشک."

کمی بیش از 10 بازیکن تا به حال به خانه فرستاده با توجه به مدارک مسائل اما Sirianni با اعتماد به نفس است که در آن بازیکنان باید آن را تکمیل پنج شنبه.

"به عنوان چند بار که من به آنها گفتم به عنوان چند بار که ما بزرگنمایی آن تا کلمه آمد جمعه که ما شروع شد پسر این آخر هفته آنها در تقلا بودند. که در اینجا میریزد کمی از نور در انتهای تونل برای بازیکنان و هم برای ما.

"40 تا 45 کودکان و نوجوانان که امروز در اینجا باید 65 تا 70 حدود پنج شنبه."

کیپرس لک مربی تیم فوتبال ریچی سوار نیز خوشحال به بازگشت در این زمینه با حدود 30 بازیکن در 60 دقیقه تمرین. سوار بود و بازیکنان به خوبی اجرا به مشکلات کاغذ بازی به مدارس ابلاغ شد توسط school district جمعه که آنها می توانند شروع تمرینات صبح روز دوشنبه اما او انتظار دارد که بیشتر به فیلتر در این هفته پیشرفت می کند.

پلنگ مربی معتقد است که بازگشت به یک حس عادی کمک خواهد کرد که بازیکنان خود را پس از سه ماه در COVID-19 برزخ است.

"این بسیار مهم است. بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد با این بیماری همه گیر از بزرگسالان به کودکان در مورد سلامت روان و اهمیت سلامت جسمی رفتن را از طریق چیزی شبیه به این و آنها مشغول به کار در خانه و انجام برخی از مسائل و حتی برخی از آنها از رفتن به ورزشگاه و پس از آنها باز کرده ایم اما تا زمانی که شما با هم تیمی های خود را و شما استفاده می شود به یک تیم ورزشی شما استفاده می شود به 80-90 بچه ها در اطراف شما و رفاقت و مربیان هیچ چیز نمی تواند تکرار آن است."

سوار گفت: او در تلاش برای رسیدگی به نگرانی در مورد همه گیر با پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و برقراری ارتباط با پدر و مادر خود و بازیکنان.

"من باید به صحبت چند (پدر و مادر) و چند می خواهید به دانستن آنچه که ما در حال انجام و برخی از نگرانی ها و را از ما دور ماندن و برخی از پدر و مادر من نمی بینم هر اما باید پرسید که آیا آنها می آیند و مشاهده عمل و آنچه که ما در حال انجام به مطمئن شوید که چه پروتکل ها و من حتی یک زن و شوهر از بچه ها که پدر و مادر گفت: آنها فقط هنوز آماده نیستند و این خوب است بیش از حد" سوار گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنها آماده است و آن را امن و همه چیز شفاف است و هر کس احساس می کند راحت است."

در ضمن آن شده است کسب و کار به عنوان معمول برای جان Mohring و اسقف Verot از ژوئن 4, هنگامی که اولین تمرین انجام شد در داخل وایکینگ ورزشگاه.

جدید-نگاه جرم با Keon اندرسون در حال اجرا به عقب و Jadon Humphries در حافظه شروع به کار پس از مطبوع به پایان رسید. اندرسون که قبلا در ساحل جزیره عجله برای بیش از 1000 متری در فصل گذشته. Humphries دیدم محدود زمان بازی در واحه هولنج در 11 پذیرایی برای 148 متری و یک جفت touchdowns.

"آن را به خوبی قادر به شروع در اوایل ماه ژوئن" Mohring گفت. "ما واقعا سازمان به عنوان یک هیات بنابراین من فکر می کنم که ترجمه در این زمینه است. ما هفت مربیان در اینجا در صبح کمک به من. بچه ها در حال کار بزرگ است. هفته اول آنها از شکل اما آنها در حال شروع به گرفتن وجود دارد."

اندرسون است که به دنبال به جلو به یک شروع جدید با وایکینگها و امیدوار است او می تواند یک تاثیر فوری بر جرم.

"این یک 10 بیرون از 10 بودن در اینجا" اندرسون گفت. "این عالی بودن در اینجا پیدا کردن دوستان جدید و اینکه در اینجا در این زمینه است. Verot شده است بسیار تبریک. آنها درک فوتبال آنها با شما صحبت کنم هر کس می داند بازی فوتبال, و آن را آسان به رول با."

ارتباط با اخبار مطبوعات ورزشی نویسنده Alex Martin: amartin@gannett.com. شما همچنین می توانید او را دنبال کنید توییتر: @NP_AlexMartin. برای بهترین پوشش ورزشی در جنوب غربی فلوریدا دنبال کنید @newspresssports یا @ndnprepzone در Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن