فورت مایرز می گوید عضو شورای شهر باید ارزیابی مجدد ستاره فصل تابستان برنامه پس از مثبت COVID-19 نتایج

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:32 PM EDT Jul 16, 2020فورت مایرز عضو شورای می گوید: مجتمع ست

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

فورت مایرز عضو شورای می گوید: مجتمع ستاره باید آن برنامه های تابستانی پس از بسیاری از مردم شکایت در مورد امکان COVID-19 قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی.

"من نمی باید تمام حقایق اما من اخذ شده است برخی از نگرانی ها از برخی از والدین در مورد ستاره ها" خیابان گفت.

اخیر رسانه های اجتماعی پست های یک کارمند و مادر یک دوم کارمند هشدار مردم در جامعه است که حداقل دو نفر درگیر با ستاره ها پیچیده آزمایش مثبت برای COVID-19 به تازگی.

ستاره مجتمع تفریحی مرکز است که در خدمت منطقه با ارائه کمک های علمی و بعد از مدرسه برنامه مراقبت.

خیابان گفت: او می داند که داشتن مهد کودک می تواند باعث مشکلات برای خانواده ها اما داشتن مجتمع ستاره باز یک قمار است.

"من فکر می کنم به دلایل ایمنی ما باید آن را تعطیل کند" خیابان گفت.

خیابان ها تماس گرفته شد توسط Curt Sheard یک فورت مایرز فعال در حال اجرا برای یک صندلی در هیئت مدیره مدرسه که به او گفتم این شهرستان باید شفاف تر در مورد موارد مربوط به مجتمع ستاره.

خیابان گفت: او تماس گرفته, شهرستان, مدیر, سعید کاظمی در مورد آن.

Kiasha لی گفت: 16 سال است که یک "نوجوان شناور" است که شناور بين دو گروه از کودکان در مجتمع ستاره شد و مورد آزمایش قرار جمعه به همراه سه تن از کودکان چون او را دوست او اطلاع داد که کارکنان عضو در ستاره ها مثبت بود.

"همه ما رفت و تست شده در وزارت بهداشت و درمان" لی گفت.

تنها 16-year-old daughter آزمایش مثبت لی گفت. لی گفت: نتایج او بودند به او داده شده در روز یکشنبه. تا کنون او شده است بدون علامت باشد.

"او خوب در لحظه" لی گفت. "من فقط دعا او نمی شروع به گرفتن افسرده در مورد وضعیت."

لی گفت که او نمی داند که در آن دختر او را برداشت, ویروس, اما او به نام مجتمع ستاره صبح روز دوشنبه به اجازه دهید آنها را می دانم به طوری که آنها می توانند در افرادی که در تماس با دخترش.

لی و دختر او را نیز اطلاع رسانی به مردم در خود را دارند.

لی گفت: او تا به حال سه نفر دیگر از کودکان ثبت نام شده در برنامه تابستان اما در زمان آنها را یکی پس از دیگری مادر گزارش شده به او که فرزند او بیمار بود با COVID-19. که در ژوئن 18, لی گفت.

لی گفت که او به نام ستاره ها پیچیده در مورد آن چرا که آنها نه اطلاع والدین از آن است. پس از او ابلاغ به کارکنان در مورد آن گفتند پدر و مادر, او گفت:.

لی بوده است قاطعانه در مورد داشتن خودش و فرزندان آزمایش از آنجا که این ویروس می تواند مرگبار به او به عنوان یک بازمانده سرطان.

فورت مایرز عضو شورای فرد Burson گفت: او آگاه بود حداقل یک کارمند برای برنامه تست مثبت است.

موضوع مطرح شده در این مجتمع ستاره می آید حدود یک هفته پس از فورت مایرز تئاتر اردوگاه تعطیل به دلیل دو نفر از دانش آموزان آزمایش مثبت برای COVID-19.

بیشتر: دولت در اختصاص بودجه برای قبل از صدمین سالگرد تأسیس پارک شهر دیگر پروژه های

بیشتر: فورت مایرز تئاتر اردوگاه تعطیل پس از دو بچه COVID-19 فلوریدا هرزه لغو امتحانات ابتدائی

کاظمی گفت: او نمی تواند فاش چگونه بسیاری از مردم در ستاره ها تا به حال آزمایش مثبت اما او گفت: این شهرستان دارای پروتکل های مناسب آن به شرح زیر است که کسی تست مثبت است.

او با اشاره به سلامت قوانین حفظ حریم خصوصی وقتی پرسیده شد که چرا او نمی تواند فاش تعدادی از افراد را تحت تاثیر قرار.

"ما گزارش آن را به وزارت بهداشت و, وزارت بهداشت و درمان طول می کشد تا آن را از وجود دارد" کاظمی گفت.

وزارت بهداشت مسئول انجام تماس, ردیابی, او گفت:.

"ما نمی که" او گفت:.

فلوریدا وزارت بهداشت از لی شهرستان است که رهبری سازمان برای COVID-19 پاسخ و همچنین یک مسئول تماس با ردیابی گفت: شهرستان سخنگوی استفانی Schaffer.

"ستاره برنامه مطلع هر زمان وجود دارد تایید تست مثبت برای COVID-19 از یک اردوگاه شرکت کنندگان و یا عضو هیات, و (بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون) محافظت از حریم خصوصی خود را محرمانه اطلاعات بهداشتی" Schaffer گفت. "با توجه به اردوگاه احتیاطی و موجود دقیق ایمنی طرح کسانی که در تماس با یک فرد با یک مورد تایید شده هستند و به سرعت جدا شده و با ردیابی انجام شده توسط فلوریدا وزارت بهداشت - Lee County است."

تسهیلات است و سپس تمیز و ضد عفونی, Schaffer گفت.

"اردوگاه انعطاف پذیر با بهره گیری از فعالیت های فضایی در طراحی برنامه برای حفاظت از سلامت و ایمنی از شرکت کنندگان در برنامه و اعضای هیات," او اضافه شده است.

بیشتر: فورت مایرز آرا در در دستور ماسک پس از خشن 5 ساعت 'سیرک' جلسه

بیشتر: COVID-19: خواسته ما 85 رهبران محلی اگر آنها با پوشیدن ماسک. تنها 1 گفت: هیچ

حداقل یک مجتمع ستاره کارمند علنا اظهار داشت که او COVID-19. در چهارشنبه Delphia جکسون گفت که او آزمایش مثبت در اوایل ماه جولای شده است و خانه بوده است.

تلاش برای رسیدن به جکسون از طریق Facebook و تلفن ناموفق بودند در روز چهارشنبه.

"من هنوز هم داشتن یک زمان سخت تنفس زمانی که من ایستاده یا بیشتر در اطراف, شدید, سردرد وحشتناک سرفه و درد قفسه سینه از دست دادن بو و طعم" جکسون نوشت.

او ادامه داد: "کارفرمایان مهم است و یک فوریت به اطلاع اعضای هیات هنگامی که یکی از همکاران تست مثبت برای Covid به خصوص اگر شما در کسب و کار کودکان است. پدر و مادر باید فورا مطلع از کارکنان که آمده اند در تماس با بچه های خود را و آزمایش مثبت برای Covid. بدون نام باید افشا (HIPAA قانون) اما مطمئن شوید که در تمام پایگاه های خود را لمس شده است و هر تلاش ساخته شده است برای همه درگیر آگاه و هر کس برای حفظ و امن است. پدر و مادر و سپس می توانید تصمیم گیری در مورد چگونگی ادامه این وضعیت و انجام آنچه که بهترین برای خانواده خود را."

"من نمی خواهید این بیماری همه گیر در کسی," او گفت:.

در روز پنج شنبه او یک بار دیگر نوشته شده است که او فکر نمی کند که او گرفتار این ویروس در مجتمع ستاره. او علامتی پس از سفر برای خانواده, حوادث, او گفت:. او گفت که او نبوده است در اطراف همکاران و یا کودکان از جولای 2.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب