فورت مایرز کلیسا آتش سوزی در رسانه های اجتماعی ادعا می کند آن را عمدا در معرض اعضای COVID-19

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:50 PM EDT Jul 7, 2020فورت مایرز کلیسا با حضور a 17-year-old Le

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

فورت مایرز کلیسا با حضور a 17-year-old Lee County دختر که فوت کرد در ماه گذشته از COVID-19 را به شدت تکذیب کرد رسانه های اجتماعی اتهامات که آن را عمدا در معرض اعضای coronavirus نادیده گرفته و دستورالعمل های ایمنی در ماسک و اجتماعی فاصله.

در یک Facebook پست در روز سه شنبه اول Assembly of God به نام هر گونه ادعا می کند "نادرست و توهین آمیز."

"این ادعاها کاملا نادرست هستند و بر اساس حدس و گمان غیر مسئولانه و نادرست اطلاعات" کلیسای بیانیه می خواند. "از آنجا که آن گزارش نادرست بوده است تا تداوم و ارسال سراسر ملی و محلی و رسانه های اجتماعی کلیسا شده است موضوع به یک حمله بی امان می یابد و خود را مجبور به این بیانیه در تلاش برای دریافت حقیقت."

کلیسا نمایندگان پاسخ نمی دهند به مصاحبه درخواست پس از آن ارسال. ساعت بعد اولین مجمع ساخته شده خود در Facebook صفحه خصوصی و تنها در دسترس برای انتخاب اعضای.

بیشتر: فلوریدا, نوجوانان COVID-19 قربانی دریافت درمان اثبات نشده در صفحه اصلی قبل از مرگ در بیمارستان گزارش می گوید

بیشتر: کیپرس لک دبیرستان دانشجو می میرد از عوارض ناشی از COVID-19

Carsyn لی دیویس درگذشت 23 ژوئن به عنوان یک نتیجه از عوارض ناشی از COVID-19 با توجه به Miami-Dade County medical examiner گزارش. دختر تلاش کرده بود بیشتر از زندگی خود با انواع مسائل مربوط به سلامت از جمله نادر عصبی-سیستم اختلال چاقی و اختلال ایمنی خودرو گزارش متحده است.

او با حضور در اولین مجمع کلیسا رویداد در 10 ژوئن که با توجه به تحقیقی که گزارش شد و با حضور 100 نفر است. در این گزارش اشاره کرد که او نمی پوشیدن یک ماسک و یا عمل اجتماعی فاصله.

این ادعا در مورد کلیسا را به اتهام نقش در مرگ بنیادی از پست توییتر این هفته توسط Rebekah جونز سابق فلوریدا وزارت بهداشت داده های رسمی که اخراج شد پس از این ادعا است که دولت undercounting COVID موارد است.

جونز مشخص ژوئن 10 رویداد به عنوان یک "coronavirus حزب" نوشته شده و یک لینک به یک کپی از معاینات پزشکی گزارش. این گزارش که امروز ایالات متحده آمریکا - فلوریدا نیز به دست آمده توصیه می کند ادعا می کنند که رویداد را برانگیخت شد عمدا در معرض.

جونز نیز ارسال شده screengrabs از رسانه های اجتماعی پست های جونز' مادر, Carole Davis که شامل anti-ماسک اظهارات از جمله یکی با تیتر: "آیا ماسک بچه های ما."

تلاش برای رسیدن به خانواده از نظر ناموفق بوده اند این هفته است. مادر دختر, Carole برونتون Davis, گرفته, پایین, عمومی او Facebook صفحه.

جونز همچنین نشان داد screengrabs زودتر اطلاعیه از کلیسا پیش از این رویداد. اما این رویداد به طور خاص در صورتحساب یا لیست به عنوان یک وسیله عمدی قرار گرفتن در معرض.

ژوئن 10 کلیسای پیام در Facebook کامل:

"خدمات بازگشته است و بهتر از همیشه! ما خواهد بود با ما حزب آزادی در ورزشگاه امشب در 6:45. وجود خواهد داشت بازی, جذاب, جالب, رایگان, مواد غذایی, دی جی و موسیقی و شروع جدید ما خطبه سری. و ما خواهید بود با شروع تابستان شب afterwords (sic) با کارائوکه و بسکتبال! ما امیدواریم که برای دیدن شما وجود دارد!"

جونز گفت که او تفسیر این و کلیسا دیگر پست ها به این معنی است که اولین مجمع بود به اندازه کافی مصرف COVID تهدید جدی است.

و او اشاره می کند که پزشکی قانونی گزارش از مرگ می گوید که مادرش به او آنتی بیوتیک, داروی آزیترومایسین — در حال حاضر در حال مطالعه به عنوان یک پتانسیل COVID-19 درمان — به عنوان یک محافظ اندازه گیری در سراسر زمان رویداد و قبل از دختر بیمار شد.

"مامان توصیف آن به عنوان یک اقدام پیشگیرانه از گرفتن مریض تر" جونز گفت. "اما اگر که نبود یک قرار گرفتن در معرض حزب, چرا شما به معنای واقعی کلمه شروع به دادن او را که مواد مخدر در آن روز؟"

این است که یک پرستار و یک مرد به عنوان پدر او در معاینات پزشکی گزارش یک دستیار پزشک.

بیشتر: FGCU: زندگی دانشجویی در پردیس کارمند در مدرسه مهندسی تست مثبت برای COVID-19

بیشتر: "ما از دست داده است.' جنوب غربی فلوریدا جامعه موسیقی سوگواری COVID-19 مرگ آرنولد Mullins

محققان می گویند که Carsyn لی دیویس توسعه پیشانی, سردرد سینوسی, فشار خفیف و سرفه و سه روز پس از این رویداد کلیسا چیزی خانواده فرض بر این بود که فقط یک عفونت سینوس.

اما نشانه رفت و هرگز دور و 19 ژوئن پدر و مادر او متوجه شده است که او "خاکستری" در حالی که در حال خواب, با توجه به معاینات پزشکی گزارش. مادر دختر یک پرستار ثبت شده, مشخص, دختر اکسیژن کم بود.

بنابراین بر اساس این گزارش او به او اکسیژن از پدربزرگ خود حمل اکسیژن تانک که با استفاده از او برای درمان خود بیماری انسدادی مزمن ریوی.

قبل از مصرف این دختر به بیمارستان بعد از آن روز پدر و مادر دختر به او نامشخص دوز هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا و لوپوس دارویی است که به دست آورده توجه گسترده از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان امکان پذیر است استفاده از درمان ویروس.

در حالی که برخی از مطالعات موردی از این دارو نشان داده اند وعده بسیاری از دیگران نتیجه گرفته اند که آن را در همه موثر است و ممکن است در واقع افزایش احتمال عوارض. در هر صورت غذا و داروی آمریکا هشدار داده است که این دارو نباید استفاده در خارج از محیط بیمارستان.

بیمارستان مشخص شد مثبت برای COVID-19 و توصیه می شود که او قرار بود به یک لوله تنفس, با توجه به معاینات پزشکی گزارش.

خانواده تصمیم گرفت که در برابر این گزارش گفت: و به جای آن پرسید که او گیرنده پلاسما درمان است. این وضعیت رو به وخامت گذاشته بعد از دو روز مجبور بیمارستان به intubate او.

او در نهایت انتقال به پيونگ بیمارستان کودکان در میامی جایی که او درگذشت.

مادر دختر روشن و فعال پرستاری مجوز با هیچ سابقه ای از اقدامات انضباطی. این مرد مشخص می شود که پدر دختر در این گزارش تحقیقی یک دستیار پزشک. او تا به حال یک نامشخص خوب همراه با مجوز.

فلوریدا وزارت بهداشت که نظارت پزشکی مجوز بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب