Fort Bend ISD را با کلاس های آنلاین برای بقیه 2019-20 سال تحصیلی

Fort Bend ISD سرپرست دکتر چارلز Dupre اعلام کرد روز سه شنبه در نامه ای به FBISD جامعه است که مدرسه خود را در م

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

Fort Bend ISD سرپرست دکتر چارلز Dupre اعلام کرد روز سه شنبه در نامه ای به FBISD جامعه است که مدرسه خود را در منطقه نمی توان در کلاس های حضوری برای بقیه سال تحصیلی به دلیل coronavirus.

Dupre رئیس چهارمین مدرسه منطقه در منطقه اذعان کرد در نامه خود که حتی اگر رژیم صهیونیستی است. ابوت اجازه می دهد تا مدارس برای بازگشایی پس از 4 مه که بسیاری از والدین را رزرو در مورد بازگشت.

"بسیاری از خانواده ها و کارکنان خواهد بود و تمایلی به بازگشت به مدرسه و محل کار برای جلوگیری از پتانسیل قرار گرفتن در معرض ویروس. علاوه بر این از آنجا که تنها سه هفته باقی مانده از آموزش پس از مارس 4, ما آن را باور خواهد بود حتی بیشتر مخل به ما دانش آموزان و کارکنان و معلمان به درخواست آنها را به محور عقب به ساختمان ها و کلاس های درس سنتی محیط زیست," او نوشت.

مراسم فارغ التحصیلی برای کلاس 2020 خواهد بود به تعویق افتاد و به ماه جولای است. Dupre گفت: این منطقه در حال کار کردن خرما با Smart Financial Centre در زمین قند.

دوپری گفت: او تصمیم خود را پس از بحث و مذاکره با قلعه خم هیئت امنا. در حال حاضر برنامه برای بازگشایی مدارس در ماه اوت برای سال تحصیلی آینده.

A kind of sad marquee of plans and hopes that never happened.

یک نوع غم انگیز متحرک از طرح و امیدوار است که هرگز اتفاق افتاده است.

عکس گری بیش از حد

The district's Ken Hall Stadium locked up and empty.

این منطقه کن سالن ورزشگاه قفل شده و خالی است.

عکس گری بیش از حد



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب