Fort Bend County قاضی جورج برنامههای نژادپرستانه حملات خود را فرستاده در راه

بیش از آخر هفته, Fort Bend County قاضی KP جورج تابیده نور را در برخی از نژادپرستانه و بیگانه ستیزی که فرستاده

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

بیش از آخر هفته, Fort Bend County قاضی KP جورج تابیده نور را در برخی از نژادپرستانه و بیگانه ستیزی که فرستاده شده است به او آنلاین در هفته های اخیر.

جورج هند آمریکا از حزب دموکرات که در خدمت به عنوان شهرستان قاضی پس از 2019 منتشر شده یک کولاژ از نظرات توهین آمیز او را دریافت کرده در پست در Facebook و توییتر در روز شنبه. بسیاری از پیام های ظاهر شده در پاسخ به اقدامات او را گرفته و به مبارزه با گسترش COVID-19 در شهرستان مانند الزامی است که county, کسب و کار, اجرا, استفاده از ماسک و توصیه که ساکنان خانه بمانند اگر ممکن است.

This collage contains a sample of the racist messages George has received since taking office.

این کولاژ شامل یک نمونه از پیام های نژادپرستانه جورج دریافت کرده است پس از مصرف ،

تصویر KP جورج

یک موضوع در محدوده زمانی معین در پیام جورج مشترک در تلاش بود به رنگ او را به عنوان غیر قابل اعتماد با توجه به این واقعیت است که او متولد شده در امریکا است. "بازگشت به هر کجا که شما را از آمد" خواندن یک پیام در حالی که یکی دیگر از برچسب او را به عنوان یک "S O B" که "در تلاش برای نابود کردن و از بین بردن آزادی های ما."

"اگر KP جورج تلاش می کند به دور از آزادی ما است... آن را نمی خواهد اولین بار یک خارجی اقدام به انجام این کار..." گفت: یکی دیگر از پیام. جورج لطف تار کردن نام از مردم که با ارسال پیام با وجود این واقعیت است که چندین فرستاده شدند از طریق Facebook از شخصی حساب.

"وقتی کسی انتقاد من تصمیم گیری" جورج نوشت: در Facebook "است که از حق خود به عنوان یک آمریکایی. هنگامی که مردم را انتخاب کنید به پرتاب های نژادپرستانه و ضد مهاجر زباله در خانواده, همکاران, و من — که عبور یک خط است."

جورج توضیح داد که ایمان مسیحی خود را راهنماهای تمام تصمیمات خود را به عنوان شهرستان قضاوت و گفت که اگر چه او متولد نشده در امریکا او "در اینجا به همان سرعتی که من می توانم" است و پس از تبدیل شدن به یک تابعیت شهروند ایالات متحده است. جورج به آمریکا از هند در سال 1993 برای سرمایه گذاری در شهر نیویورک جایی که او به ملاقات همسرش. جورج خانواده نقل مکان کرد به Fort Bend County, چند سال بعد, جایی که آنها در نهایت به افزایش سه فرزند خود را.

با توجه به ایالات متحده داده های سرشماری, Fort Bend County است متنوع ترین شهرستان در تگزاس با جمعیت که 31.9 درصد سفید 24.9 درصد اسپانیایی 21.3 درصد و 20.9 درصد است.

پیام جورج مشترک بودند و فقط "یک نمونه" از متعصب نظرات او را دریافت و پس از او گفت که او معتقد است "در حال آمدن از محل عمیقا نابجا ترس" مهاجران "با در نظر گرفتن شغل خود" و یا "جایگزین واقعی آمریکایی است."

های متعدد محلی و مقامات دولتی صحبت کردن در حمایت از جورج بیش از آخر هفته. "این مقادیر Fort Bend County است که من شده اند ممتاز به نمایندگی در کنگره ایالات متحده برای 12 سال است. نفرت نیست اینجا خوش آمدید" گفت: یک Facebook پست از پیت اولسون, شکر, زمین جمهوریخواه کنگره ایالات متحده که در حال حاضر نشان دهنده Fort Bend County است.

برایان Middleton, the Fort Bend County District وکیل و یک دموکرات صحبت کردن در حمایت از همکار خود در Facebook. "ننگین نفرت نظرات به شهرستان قاضی KP جورج غیر قابل قبول هستند. احتمالا نوشته شده توسط تلخ افرادی که ناراضی هستند و با خود شلاق را در دیگران" میدلتون نوشت.

"به عنوان یک شخص آمریکایی, من از شما این است: زمان بعدی شما با شنیدن یا دیدن کسی ساخت ضد مهاجر و یا نژادپرستانه نظر تماس بگیرید و آنها را از" جورج گفت. "ایستادن برای خود و همسایگان و همکاران خود و فرزندان خود را همکلاسی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن