Fort Bend County قاضی اعلام هشدار قرمز برای COVID-19

Fort Bend County قاضی KP جورج شنبه اعلام کرد که شهرستان است که در red alert با توجه به "کنترل نشده در جامعه گس

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

Fort Bend County قاضی KP جورج شنبه اعلام کرد که شهرستان است که در red alert با توجه به "کنترل نشده در جامعه گسترش" از COVID-19 بالاترین سطح هشدار در شهرستان را تهدید سطح سیستم.

"من فقط می خواهم شهروندان ما بدانند که این یک تمرین است. این واقعی است" جورج گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام هشدار قرمز تعیین. در حالی که COVID-19 نشده آمار Fort Bend County به عنوان سخت به عنوان شهرستان هریس در طول چند ماه گذشته, Fort Bend County دیدم برخی از قدیمیترین موارد COVID-19 از جامعه گسترش در منطقه هوستون بیشتر در اوایل این سال و محلی coronavirus معیارهای در حال بالا رفتن در یک نگران رای جورج گفت.

جورج گزارش داد که Fort Bend County ثبت 63 coronavirus مرگ و میر و در مجموع 5,015 موارد مثبت COVID-19 از زمان شروع این بیماری همه گیر. او توضیح داد که 2,613 از این موارد گزارش شده از ژوئن 14, به این معنی که این شهرستان را در مجموع مورد تعداد بیش از دو برابر در بیش از چهار هفته است. کسانی که آمار نگران کننده است و نگرانی در مورد تیره و تار بیمارستان ظرفیت در مرکز پزشکی تگزاس در حال چه به رهبری جورج به صدور آخرین اخطار است.

قرمز هشدار امتیاز می آید با یک توصیه از جورج و Fort Bend County بهداشت و خدمات انسانی مدیر دکتر Jacquelyn جانسون-Minter که ساکنان شهرستان در خانه بمانند اگر در همه ممکن است به منظور محدود کردن گسترش covornavirus اگر چه مقامات محلی در تگزاس هنوز فاقد قدرت به قیمومیت است که اجزای تشکیل دهنده آنها در خانه بمانند با تشکر از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت ایالت بازگشایی قوانین که محروم است که قدرت از قضات شهرستان و شهرداران.

"لطفا این پیام را به دنبال از طریق در این دستورالعمل است. این تنها ابزار ما" جورج گفت.

تشدید Fort Bend County را COVID-19 تهدید به سطح می آید بیش از دو هفته از شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو خود را مطرح شهرستان را تهدید سطح به بالاترین رتبه. در روزهای اخیر هر دو هیدلگو و هوستون شهردار سیلوستر ترنر را علنا خواست ساکنان منطقه به ماندن در خانه اگر آنها می تواند به سرعت گسترش coronavirus.

در علاوه بر این به درخواست Fort Bend County ساکنان به ماندن در خانه اگر ممکن است جورج التماس آنها را به عمل اجتماعی فاصله شستن دست های خود را اغلب و به پوشیدن محافظ پوشش صورت زمانی که آنها هیچ چاره ای جز به ترک خانه های خود. جورج گفت که او نیست پیش نویس هر نوع اقامت-صفحه اصلی حکم که او می تواند موضوع اگر مجاز توسط رژیم صهیونیستی است. ابوت و به نام خاموش "آخرین چیزی که من می خواهم به انجام است."

جورج همچنین توضیح داد که او در تماس با فورت خم Independent School District مقامات و پشتیبانی خود را به تازگی اعلام کرد برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی آینده با آنلاین-تنها کلاس و هیچ فرد در فعالیت های فوق برنامه, اگر چه او خواست که دولت از همه گیر بود بسیار وخیم به عنوان نیاز به چنین تغییرات شدید برای منطقه دانش آموزان و معلمان.

"من آن را دوست ندارم" جورج گفت: "اما چه گزینه های دیگر ما داریم؟"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن