Fort Bend County گسترش ماسک سفارش از طریق جولای 31

Fort Bend County قاضی KP جورج آخرین تلاش به سرعت گسترش coronavirus سفارش county کسب و کار برای به اجرا درآوردن

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

Fort Bend County قاضی KP جورج آخرین تلاش به سرعت گسترش coronavirus سفارش county کسب و کار برای به اجرا درآوردن ماسک استفاده کردم مفید افزایش در روز سه شنبه.

در یک نشست ویژه Fort Bend County کمیسیون دادگاه رای دادند 3-2 به گسترش جورج ماسک صورت سفارش برای کسب و کار و شهرستان COVID-19 فاجعه اعلامیه از طریق پایان ماه ژوئیه.

حزب خط رای را دیدم جمهوری خواه کمیسیون اندی مایرز و وینسنت مورالس در مخالفت با گسترش در حالی که جورج پیوست دموکراتیک کمیسیون Grady Prestage و کن Demerchant در حمایت از طول ،

در اصل صادر شده در ژوئن 23, Fort Bend County, ماسک منظور نیاز به شهرستان کسب و کار برای به اجرا درآوردن استفاده از ماسک های صورت توسط کارکنان و مشتریان از 10 سال سن و مسن تر است و تقریبا یکسان به شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو سفارش برای شهرستان است. تفاوت اصلی بین این دو این است که Fort Bend County سفارش تنها تهدید کسب و کار است که نمی مطابق با جریمه نقدی تا 500 دلار نیمی از پتانسیل هزینه Harris County کسب و کار.

شنبه یک روز پر مشغله برای شهرستان دولت در جنوب شرق تگزاس. این شهرستان هریس کمیسیون دادگاه نیز رای دادند 3-2 در امتداد خط حزب در حمایت از گسترش خود فاجعه اعلامیه و دستور ماسک برای کسب و کار خود را در مورد تمام راه را از طریق اوت 26.

"همانطور که من همیشه گفته ام ما تصمیم گیری خواهد شد بر اساس داده های علوم و جامعه, ورودی," جورج گفت: "که چرا ما در حال گسترش این ماسک تا سفارش تا ژوئیه 31. ما همه در این با هم و اگر ما همچنان به انجام بخشی از ما, ما موفق خواهد شد در ضرب و شتم coronavirus بدون فرماندار تگزاس مجبور مستندات یا سایر اقدامات شدید."

در ژوئن 23, جورج گفت: تصمیم خود را به موضوع, ماسک, سفارش بر روی "رشد نمایی" از COVID-19 در شهرستان است. این Fort Bend County Health and Human Services Department گزارش 60 جدید COVID-19 مورد در روز سه شنبه و یک اضافی مرگ و میر که مطرح شهرستان COVID-19 مرگ, شمارش به 54.

"جهانی پوشش است که احتمالا یکی از تنها شانس ما برای بازگشایی و قرار نیست زندگی مردم در خطر است," دکتر گفت: Sapna سینگ از قلعه خم جامعه پزشکی در نشست روز سه شنبه. او بعدها به نام گسترده استفاده از ماسک "با کمترین هزینه-اندازه گیری موثر ما" به بازگشایی اقتصاد با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

تعدادی دیگر از اعضای عمومی صحبت در حمایت از گسترش جورج ماسک منظور در طول روز سه شنبه جلسه ویژه از جمله او-B جمهور اسکات مک کللند که گفت او پشتیبانی فرمت زیرا او "هدف اصلی این است برای نگه داشتن کارکنان و مشتریان خود را امن است."

"ما در اینجا فرصتی برای انتخاب زندگی" گفت: McClelland هشدار داد که رهبران که نمی توجه است که "تلقی خواهد شد از تاریخ به شدت" برای شکست خود را به انجام این کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن