سابق آه, گربه وحشی پشمالو, زمان NFL ستاره اد الیور بازداشت در هوستون

می گویند آنچه شما در مورد NFL کمیسر راجر Goodell. او را از انجام برخی از چیزهای خوب به عنوان رئیس سازمان لیگ و

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

می گویند آنچه شما در مورد NFL کمیسر راجر Goodell. او را از انجام برخی از چیزهای خوب به عنوان رئیس سازمان لیگ و او را از انجام برخی بسیار سوال برانگیز است اما یکی از گرایش او قطعا می تواند قطع کلاه خود را بر این است که روند رو به پایین در offseason جرم تولید شده توسط بازیکنان فعلی. زمانی که Goodell شد کس مسن نزدیک به یک دهه و نیم پیش بود که یک پلت فرم که در آن او را زد — وجود دارد که یک کلانتر جدید در شهر!

آن زمان در حالی که چند سال واقعا برای جرم و جنایت در میان بازیکنان به خرد شدن به یک قطره اما در چند سال گذشته است که قطعا مورد بوده است. اگر شما به یاد من استفاده می شود به یک حیله در این سایت به نام "فانتزی جرم لیگ" که در آن من, زبان در گونه کسب امتیاز برای تیم ها بر اساس مقدار و شدت بازداشت شده در offseason.

به Goodell اعتباری من تا به حال به بازنشسته FCL حیله دو سال پیش به دلیل وجود محتوای بسیار کمی که تولید شده توسط بازیکنان. خوب سریع رو به جلو در این آخر هفته و آن را به نظر می رسد که هر دو بازیکن در حال خسته شدن در این "مجازی" offseason و یا آنها در حال ساخت برای زمان از دست رفته. و یا هر دو.

آن آغاز شده و با غول CB DeAndre بیکر و Seahawks CB Quinton دانبار در نهایت تبدیل خود را در روز شنبه به اتهام سرقت از یک میرامار فلوریدا, حزب آنها حضور در شب چهارشنبه. در یک صحنه از داستان عامهپسندآنها سرقت partygoers حدود 70.000 دلار پول نقد و طلا و جواهر گزارش به همان مقدار در قمار ضرر و زیان آنها متحمل دو شب قبل. بار خوب!

پس از آن آمد این در روز شنبه....

مرد Latimer آمار برای چرخه در آن یکی! و سپس در صبح روز یکشنبه ما رو یکی که آمار بسیار نزدیک به صفحه اصلی....

در اینجا جزئیات از Montgomery County Police خبرنگار:

فقط قبل از ساعت 9 رانندگان به نام 911 و گزارش های سفید فورد Superduty وانت کشیدن یک تریلر با یک "حشره دار تلماسه" در آن است. راننده گزارش شده بودند westbound در ساخت و ساز منطقه از بزرگراه دولت 242 بين من-69 و FM 1485. آنها اظهار داشت: راننده کامیون بود شکست برای حفظ یک خط و خطرناکی رانندگی در 45 مایل در ساعت در منطقه ساخت و ساز. یک Montgomery County Sheriff معاون قادر به قرار دادن خودرو و توقف آن در SH 242 نزدیکی FM 1485. او سپس درخواست DWI گواهی مامور به صحنه است. راننده خودرو را باز آبجو بین پاهای خود و عصبی به نظر می رسد. یک Montgomery County حوزه 4 DWI گواهی معاون در پاسخ به این صحنه و انجام یک رشته آزمون هوشیاری. او مصمم است که راننده گرفته اند اما احتمالا چیزی جز الکل. راننده که شناخته شده است به عنوان Ed الیور جونیور دفاعی برای مقابله با لوایح بوفالو و بازیکن سابق دانشگاه هوستون. او منتقل شد به Kingwood بیمارستان به صورت اجباری خون قرعه کشی و پس از آن حمل و نقل به Montgomery County زندان که به اتهام رانندگی در حالی که مست بودند در زمینه علاوه بر اتهام غیرقانونی حمل سلاح واصل شد. یک جستجوی خودرو کشف یک تپانچه اما بدون مواد مخدر.

در اینجا تصویری از توقف و دستگیری, اگر شما چند دقیقه یدکی:

ما باید چند چیز را به باز کردن در اینجا... بریم!

"نه اد OLIVER!"
من مطمئن هستم که این چیزی است که بسیاری از Coogs می گویند در این صبح است. الیور یکی از محبوب تر و بدون شک یکی از مهم ترین بازیکنان در سال های اخیر آه تاریخچه. به عنوان یکی از ده بازیکن برتر در دبیرستان کلاس های پنج ستاره استخدام انتخاب تام هرمان و Coogs بیش از چندین سطح بالا قدرت پنج تا خواستگار پشت در 2016. او در نهایت ده بالا انتخاب کنید برای Buffalo Bills و پایان rookie سال او خوب چرخشی قطعه در یک واقعا خوب صورتحساب دفاع.

او لباس در این ویدیو فوق العاده است
من مطمئن هستم که اسکناس هیجان زده هستند که الیور با پوشیدن یک اسکناس تمرین پیراهن در این ویدئو. دقیقا نام تجاری آنها به دنبال! همچنین او در حال انجام این آزمون هوشیاری پابرهنه که بدان معنی است که او در حال رانندگی بود پابرهنه ترکیب این حماقت هوش از کل این صحنه. همانطور که برای آزمون هوشیاری خود را "پاشنه پا" شرم آور است اما من تحت تاثیر قرار با "تعادل بر روی یک پا" توانایی. به طور کلی یک جامد C+ (در یک وضعیت که در آن شما نیاز به حداقل یک A-).

من مطمئن هستم که اسکناس هیجان زده شد به دیدن او هر دو مست و سقز ATV
اوه آره, در حالی که الیور شد, فلاش صورتحساب خود را duds به نظر می رسد که یک فرصت خوب وجود دارد بر اين ATV در پشت کامیون خود او نه تنها خارج از roading, جایی, اما آن را انجام می دهند در حالی که نوشیدن. آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه!

حالا چه می شود ؟
این قطعا باز می شود تا امکان که الیور معلق خواهد شد برای بخشی از سال 2020 فصل (فرض کنید ما یک سال 2020 فصل که من فکر می کنم ما خواهد شد). استاندارد تعلیق برای یک الکل مرتبط با جرم برای اولین بار مجرم است, دو بازی, تعلیق, با این نکته که راجر Goodell می توانید رویه بیشتر برای شرایط تخفیف (اضافی خشونت و مواد مخدر و غیره.). از این نقطه نظر چه ممکن است Oliver چند پرداخت نشده بیشتر تعطیلات آخر هفته خاموش است و در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم. در هر صورت به نظر می رسد که الیور عدم وجود چیزی است که لوایح باید طرح در سال 2020 حداقل یک تکه از این فصل است.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب