سابق هوستون رئیس پلیس C. O. "براد" برادفورد چند چیز برای گفتن در مورد پلیس اصلاحات

پس از حملات تروریستی 9/11, هوستون اداره پلیس مانند بسیاری از سراسر کشور در زمان چند قدم دور از جامعه آموزش و پ

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

پس از حملات تروریستی 9/11, هوستون اداره پلیس مانند بسیاری از سراسر کشور در زمان چند قدم دور از جامعه آموزش و پرورش و آگاهی و به سمت یک مقدار بیشتر تهاجمی پلیس قرار داده شده است که حق بیمه در اجرای عملیات تاکتیکی با توجه به سابق هوستون رئیس پلیس C. S. "براد" برادفورد.

تحت تاثیر قرار توسط Patriot Act قانون ساکنان رفت و همراه با این, با توجه به برادفورد که نوشته است یک یادداشت به شهردار سیلوستر ترنر نیروی کار در پلیس اصلاحات با اتهام بررسی و ارائه پیشنهادات برای تغییر پس از مرگ جورج فلوید و در نتیجه تظاهرات در اینجا و در سراسر کشور است.

"در طول چند سال گذشته سازمان پلیس اجرا شده اند صدها میلیون دلار در فن آوری در حالی که بسیار مورد نیاز و چهره به چهره بین شهروندان و پلیس کاهش یافته," برادفورد می نویسد.

جامعه شکایت کرده برای ده تا 15 سال در مورد چگونگی سوء رفتار پلیس شکایت به کار گرفته برادفورد یادداشت ها. تغییر مورد نیاز فراتر از تکنولوژی دوربین های بدن او می گوید: به یک نیاز واقعی برای تغییر در فرهنگ است.

"تحقق و به ناامیدی من از شواهد روشن سیستمیک استفاده از نیروی مشکلات حتی در هوستون اداره پلیس نشان داد خود را از طریق چاد Holley تصویری مارس 24, 2010. در این ویدئو در مورد یک نیم دوجین هوستون افسران پلیس در حال ضرب و شتم 15 سال چاد Holley یک سرقت مظنون" پنسیلوانیا می گوید.

سه جنبه از این او را م ترین: تعدادی از افسران درگیر در این ضرب و شتم که هیچ یک از ماموران سعی کرد به من و هیچ یک از افسران گزارش حادثه — به جای اقدامات پلیس نشان داد در حدود یک ماه بعد توسط یک کارگر در تاسیسات که در آن اتفاق افتاده است.

برادفورد در ادامه می گویند که هر گونه تلاش برای تغییر باید شامل یک نگاهی از نزدیک در پلیس نیروی انسانی سطوح به خصوص با توجه به "نیروی چند برابر" اثرات فن آوری است.

همچنین او می گوید: HPD سوابق نشان می دهد که بیش از 85 درصد از افسران آن زندگی نمی کنند و در شهر هوستون. در حالی که برادفورد موافق با قانون فعلی ممنوع است که شرایط اقامت برای افسران خود را به او نشان می دهد که این شهر ارائه پرداخت های تشویقی برای کسانی که شاید در قالب 10000 $در یک سال بیشتر در پرداخت.

او همچنین نشان می دهد که به جای فقط در سراسر هیئت مدیره پرداخت را افزایش می دهد که مقدار مشخصی تواند برای پرداخت های تشویقی "آیا به زندگی در این شهر پرداخت بیشتر برای دو زبانه مهارت اعتبارات نسبت به ارتقاء آموزشی, پیشرفت و یا شخصی دیگر جسمی و روانی توسعه و تعمیر و نگهداری."

او می خواهم برای دیدن بیشتر پا و دوچرخه گشت. "این امر ایجاد واقعی تماس منجر به ارتباطات در نتیجه ایجاد اعتماد و تبادل اطلاعات. پس از همه آن است که اطلاعاتی که ماموران پلیس نیاز به حل جنایات. و شما نمی توانید آن را با زوم کردن در اتومبیل های گشت با ویندوز بالا."

او نشان می دهد وجود دارد باید جامعه را در ورودی کامپوننت در هر افسر سالانه بررسی است. اعضای هر نظر هیئت مدیره باید منصوب شود و یا جایگزین تنها توسط اعضای آن گروه. و هیئت مدیره باید دسترسی به همه اسناد و قادر "به اقدام و تحقیقات خود را در آن اقتدار است."

در اینجا خود را کامل نامه:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن