عضو شورای سابق Consalvo فایل برای اجرا به جای تشکر. Scaccia در انتهای جنوبی شهر

پوشیدن دستکش آبی و یک ماسک سابق شهرستان عضو شورا راب Consalvo امروز ثبت امضا در سپتامبر دموکراتیک اولیه رای گی

توسط ABDOOSNEWS در 29 فروردین 1399

پوشیدن دستکش آبی و یک ماسک سابق شهرستان عضو شورا راب Consalvo امروز ثبت امضا در سپتامبر دموکراتیک اولیه رای گیری به جای 14th, Suffolk دولت Rep. آنجلو Scaccia که در حال اجرا نیست برای انتخاب مجدد.

گرچن ون نس که زد در برابر Scaccia در هاید پارک Roslindale و بخش کوچکی از West Roxbury در سال 2018 در زمینه مقالات در ماه فوریه زمانی که نه دستکش و ماسک مورد نیاز برای دریافت به تالار شهر به فایل هر چیزی.

Consalvo در حال حاضر یک مشاور به مدرسه سرپرست برندا Cassellius گفت که در حال حاضر او می خواهد تمرکز خود را BPS کار - و او و یک تیم کوچک از داوطلبان "تمرین امن اجتماعی فاصله" به جمع آوری حداقل مورد نیاز 200 امضا.

اما هنگامی که زمان مناسب است من به جلو نگاه به یک متفکر و شدید مبارزات انتخاباتی و پس از آن, اگر انتخاب, خدمت, ساکنان 14 Suffolk District. من همیشه بر این باور بودند که دولت و خدمات عمومی است و همیشه خواهد بود در مورد کمک به مردم و ساخت یک تفاوت در زندگی دیگران. من بیاورد من تعهد خدمت به من ثروت از تجربه در دولت و توانایی من برای ساخت پل ها و ائتلاف به دولت مجلس برای مبارزه با هر روز برای مردم هاید پارک Roslindale, Readville و West Roxbury.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن