پا بهداشت: باید در این تابستان!

در حالی که ما تمرکز بر شستن دست ما در فواصل منظم اجازه می دهد نکنید که این مهم به حفظ بهداشت پا و همچنین. به ع

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

در حالی که ما تمرکز بر شستن دست ما در فواصل منظم اجازه می دهد نکنید که این مهم به حفظ بهداشت پا و همچنین. به عنوان ما همچنان به حقه بازی از کار و منزل خود پا تحمل فشار به عنوان بسیاری از یا حل و فصل به پوشیدن دمپایی و یا رفتن در مورد کسب و کار ما هستند ،

دنبال NEWSGRAM در توییتر برای دریافت اخبار از سراسر جهان!

نه گرفتن مناسب مراقبت از پای خود را می تواند مضر به سلامت کلی آنها به عنوان ساختاری بنیاد بدن ما است. تمرین پا بهداشت ضروری است در تضمین سلامت کلی.

Feet Hygiene
پای خود را لمس زمین هر زمان که شما در حال ایستاده راه رفتن و یا در حال اجرا و آنها پسوند پاها, که کمک به شما حرکت می کند. Pixabay

Matteo لامبرت یک کارشناس از بتا هند محدود سهام را با ما در برخی از آسان اما موثر راهنمایی برای کمک به شما انجام درست آن:

پوشیدن کفش مناسب
به طور کلی سلامت و بهداشت پای خود را به طور مستقیم مربوط به کفش شما پوشیده شده است. در حالی که طراحی باید درخواست خود را مد احساسات آن است که به همان اندازه مهم است برای اطمینان از این کفش کاملا متناسب با شما. پوشیدن اندازه اشتباه می تواند منجر به مسائل مختلف. مطمئن شوید که به انتخاب کفش دستکاری شده با کیفیت خوب کفی برای جلوگیری از پاهای خود را از عرق کردن و تراوش بوی بد.

جلوگیری از های کفش
مردم فکر نمی کنم دو بار قبل از قرض گرفتن یا وام کفش. اما های کفش در واقع می تواند منجر به عفونت های قارچی. بسیار خاص در مورد کفش خود را و خودداری از های کفش آن است که به خصوص برترین در COVID بار.

شستن کفش خود را در فواصل منظم
سرمایه گذاری در کفش است که می تواند به راحتی شسته شده و مقادیر. مطمئن باشید که همیشه به شستشو و پاکسازی کفش خود را در فواصل منظم به منظور خلاص شدن از باکتری ها و میکروب ها.

Feet Hygiene
برای جلوگیری از عرق کردن و پوشیدن کفش تنفس. Pixabay

پوشیدن کفش است که اجازه می دهد پای خود را به نفس
به منظور نگه داشتن پاهای خود را خشک و در طول موسمی چوب به پوشیدن کفش چرم زمانی که شما بیرون بروید. کفش چرم اجازه گردش هوا بهتر است. اما اگر شما مستعد ابتلا به تعریق بیش از حد پوشیدن کفش های ساخته شده از مش پارچه.

طور خاص در مورد جوراب
مهم است که به پوشیدن جوراب با کفش به جلوگیری از آنها را از کاهش مستقیم و تاول. پوشیدن جوراب هایی که با غنی پنبه ای با کیفیت است که اجازه خواهد داد که پای خود را به تنفس و سرد باقی می ماند.

Feet Hygiene
جوراب کمک به نگه داشتن پاهای ما خشک است. Pixabay

جلوگیری از پاهای خود را از شرایط
شرایط آب و هوایی شدید می تواند مضر برای پای خود را. آن است که توصیه می شود برای همیشه نگه داشتن پاهای خود را گرم و نرم با پوشیدن جوراب برای محافظت از آنها را از آب و هوای سرد اما مطمئن شوید که جوراب خیلی تنگ است. نیز کم نیست در استفاده از کرم های ضد آفتاب بر روی پای خود را هنگامی که شما را گام به گام در خورشید است.

همچنین بخوانید: تقاضای محصولات بهداشتی و کالاهای اساسی افزایش در میان مستند

و در نهایت فراموش نکنید که اصول اولیه!
پاکسازی لایه برداری و مرطوب کننده جام مقدس از خوبی حفظ بهداشت پا. شستن پای خود را به طور کامل با یک پاک کننده ملایم برای جلوگیری از تشکیل باکتری و بوی بد. به دنبال آن با به آرامی مالش سنگ پا در حالی که پاهای شما هنوز مرطوب به خلاص شدن از شر خود را از سلول های مرده. مطمئن شوید که پای خود را کاملا خشک و سپس پایان کردن روال خود را با یک سخاوتمندانه استفاده از مرطوب کننده. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن