دنبال یک برنامه رژیم غذایی سالم در دوران بارداری

Pregnancy یک سفر است که در آن یک مادر باید تمرکز بر شیوه زندگی او تا آنجا که او را برای مراقبت فرزند متولد نشده.

یک مادر باید به جلوگیری از به دست آوردن وزن بیش از حد “او باید سعی کنید برای جلوگیری از دیابت حاملگی و فشار خون بالا بیش از حد. یک شیوه زندگی سالم بسیار مهم است. به خصوص در طول تابستان هنگامی که بسیاری از ما تمایل به خوردن کمتر است. یک زن باردار باید مراقبت بیشتری در شرایط از آنچه که او می خورد به طوری که نوزاد رشد می کند در یک راه سالم و او هنوز هم باقی می ماند مناسب” معتقد است دکتر Mahima Bakshi, مادر و کودک, سلامتی مشاور در Madhukar رنگین کمان بیمارستان کودکان و نویسنده کتاب “زایمان طبیعی’.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

سه ماهه یک از بارداری

مقدار زیادی از مایعات به عنوان بیشتر زنان می تواند حالت تهوع دارم و در این مرحله

آب نارگیل مخلوط آب میوه و سوپ و شیر و دوغ می توان گزینه های بزرگ.

جلوگیری از چای و قهوه به عنوان آن می تواند بدتر اسیدیته یا بیماری صبحگاهی با این حال چای بابونه می تواند کمک به در کاهش تهوع.

همچنین میوه هایی مانند هندوانه و سبزیجات مانند خیار حاوی خوب هیدراتاسیون.

وعده های غذایی کوچک مکرر کمک در جلوگیری از حالت تهوع.

Nutrition in pregnancy during summer
همچنین میوه هایی مانند هندوانه حاوی خوب هیدراتاسیون. Pixabay

سه ماهه دو از بارداری

اشتها را افزایش می دهد از این رو برای جلوگیری از غرقه شدن در مواد غذایی آشغال و یا خارج از مواد غذایی است.

ترجیح می دهند در خانه پخته شده مواد غذایی با پروتئین خوب, ساده, کربوهیدرات و مقدار زیادی از غذاهای غنی از ویتامین مانند میوه ها, سبزیجات, daal, مرغ, paneer.

آهن منابع غنی مانند سبز, سبزیجات, هویج و چغندر مهم هستند.

یک تعداد انگشت شماری از آجیل باید برای خوب اسیدهای چرب امگا. لذت بردن از غذا خوردن و لذت بردن از هوس های غذایی. اما اطمینان حاصل شود که شما به دست آوردن وزن بیش از حد به طور ناگهانی.

وزن باید تدریجی باشد. تنفس تمرینات آرامش دوران بارداری و یوگا مفید است به حفظ تدریجی وزن به دست آورید.

سه ماهه سه از بارداری

اشتها بدن افت می کند به عنوان هضم غذا را کند می کند از این رو برخی از فعالیت بدنی در دوران بارداری و تمرینات کمک کند.

بدن آماده به کار, بنابراین برخی از چربی های خوب کمک – آجیل, پخت و پز, روغن آووکادو, ماهی می تواند گزینه بسیار خوبی است.

دانه های کتان نیز به عنوان یک منبع خوب امگا.

وعده های غذایی کوچک مکرر بهتر از بزرگ وعده های غذایی سنگین.

بسیاری از توسعه یبوست در این مرحله به علت تغییرات هورمونی و کاهش هضم است.

Nutrition in pregnancy during summer
وعده های غذایی کوچک مکرر بهتر از بزرگ وعده های غذایی سنگین. Pixabay

همچنین بخوانید: روسیه اجازه می دهد تا آزمایش های بالینی از Covid-19 واکسن

از این رو تعداد زیادی از فیبر در رژیم غذایی مهم است. دانه کتان و خرما و موز و آجیل و مقدار زیادی آب کمک خواهد کرد.

همه در همه, به شود مادران باید فعال ماندن و ورزش به تناسب اندام و ترجیح می دهند به خوردن پخته شده در خانه, تازه مواد غذایی در فواصل منظم.

بزرگ اجتناب از وعده های غذایی سنگین خوب حفظ هیدراتاسیون و گرفتن مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات. میوه های فصلی است که همیشه یک گزینه بهتر است. و اضافه کردن مقدار زیادی از پروبیوتیک ها را به رژیم غذایی خود به حفظ سالم فلور روده در بدن است. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de