فلوریدا Jac راس آواز می خواند soulfully مربوط به موسیقی یادآور سام کوک, Marvin Gaye

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:03 PM EDT مارس 15 سال 2020فلوریدا دارای میراث غنی موسیقی از Lynyrd Sk

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

فلوریدا دارای میراث غنی موسیقی از Lynyrd Skynyrd در جکسنویل به PItbull یا K. C. و گروه آفتاب در میامی.

که بعد از تام پتی, Sam & دیو یا Allman Brothers? این است وطنی جدید, ماهانه, سری های بالا و آمدن گروهها و نوازندگان از دولت آفتاب ساخت راه خود را به بالا.

اگر شما می دانید هر فلوریدا نوازندگان ما باید در نظر پروفایل و ایمیل و نام خود را و اطلاعات تماس به dave.osborn@naplesnews.com.

Jac راس

آنهایی که بزرگ می تواند آن را به جلو و ایجاد موسیقی است که صدا خیلی فوق العاده با یک پیام قوی ساخته شده است که شما آن را احساس کنید.

سام کوک به خصوص طنین انداز با مخاطبان از همه رنگ ارائه خود را در سال 1964 با روح "تغییر خواهی آمد" و در حدود یک دهه بعد Marvin Gaye با "چه خبر" و "رحمت رحمت من (محیط زیست)."

"آنها تا به حال یک پیام. و در این روز و سن, من یک هنرمند هستم که می خواهد به یک داستان بگویید و بیرون دادن یک پیام از تغییر" گفت: Jac راس.

صدای نسل جوان راس می نویسد و می خواند آهنگ ها که به نظر می رسد مربوط تر از همیشه. بومی بلوط زنده در فلوریدا تکدی راس' "آن را OK به سیاه و سفید" و "سوال" بازتاب همان مسائل اجتماعی او در موسیقی قهرمانان سنگ به جهان از چند دهه پیش.

'خودت': ران آدم ربایی ایجاد 'chill-out,' گرمسیری موسیقی است که برای تلفن های موبایل مانند فلوریدا

او نوشت: "آن را OK به سیاه و سفید" برای 4-year-old daughter, Jayden-Aleigh که الهام بخش او را.

"من می خواستم به ترک یک پیام است که آن را OK با پوست او را در و من نمی خواهم کسی به او بگویید هر چیزی متفاوت" Ross, 25, گفت: اخیرا در یک مصاحبه تلفنی از خود لایو اوک خانه با غوغای پرندگان در پس زمینه.

Indie صدا فراتر از فلوریدا: Flipturn, پخش كردن, indie در, صدا فراتر از فلوریدا

آن را در کوچک Suwannee شهر شهرستان که در آن راس در مورد آموخته موسیقی به خصوص از پدرش که کشیش کلیسا.

"رشد او بسیار گزینشی در مورد موسیقی در خانه" راس گفت: پدر خود را.

"و یکی از معدود هنرمندان او گوش بود سام کوک. و هنگامی که او به من معرفی Sam Cooke, من سقوط در عشق با صدا و رفت و در پشت ایوان رفتن در یوتیوب و مطالعه هر چیزی من می توانم پیدا کردن او را."

راس به یاد می آورد آواز در سن 5 سالگی با اولین آهنگ او راديال خارج معنوی "پنهان در پشت کوه" در کلیسا. زمانی که او 12 بود پدرش او را به یک انجیل کنسرت های لی ویلیامز و معنوی QCs و او تصمیم گرفت که او می خواست می شود یک خواننده حرفه ای.

او ادامه داد: برای نوشتن و اجرای موسیقی تا زمانی که او موفق به دریافت یک فرصت بزرگ در سال گذشته اچ به نام تولد خود را به او بگویید او یک هدیه برای او. راس گفت که او فکر نمی کنم آن را تا زمانی که دوستان به او گفت در مورد یک فرصت برای دیدار با رکورد تولید رادنی Jerkins نام Darkchild در اورلاندو است.

شونی مندس در دیدار Maroon 5: Brightside ادامه indie در موسیقی پاپ فلوریدا سنت

Jerkins — مستقر در لس آنجلس موفق به کسب چندین جایزه گرمی, همکاری با هنرمندان از جمله بیانسه, مایکل جکسون, Whitney Houston, لیدی گاگا جنیفر لوپز و دیگران. راس گفت که او امضا یک قرارداد ضبط مدت کوتاهی پس از جلسه جنکینز.

آهنگ ها که Jerkins است producted از جمله لیدی گاگا را "تلفن" سام اسمیت "Stay With Me" و destiny's Child آمار "می گویند نام من است."

"من یک شکست" راس گفت.

او در ادامه به انتشار آهنگ و 90 درصد از آن او گفت که او می نویسد. آخرین تصنیف "ذخیره" کاهش یافته و در ماه ژانویه است. با شعر مانند "من فقط gon' در اب راه رفتن را از طریق آب و اجازه دهید هر موج/شستن تاریکی دور آه من من gon' ذخیره شود," آهنگ با تمرکز بر رستگاری و امید است.

و Instragram حساب کاربری @jacross همچنان برای به دست آوردن پیروان به خصوص پس از خود تصویری را پوشش می دهد از کریس استاپلتون است "تنسی ویسکی" و هری استایلز' "شما عشق ورزیدن."

برخی ممکن است سریع برای مقایسه راس به لئون پل و دیگران صداهای مشابه اما که نمی خواهد به طور کامل و دقیق.

راس' محدوده متفاوت از صاف کوک سبک تصنیف به قدرتمند هیپ هاپ پیام "آن را OK به سیاه" با ویدیو یوتیوب در بیش از 2 میلیون بازدید.

"من برنامه ریزی در آینده خواننده. آن را فقط به آنچه من را به خود جلب در سن جوان" گفت: با اشاره به کوک و Gaye.

"من در تلاش برای اختراع دوباره چرخ اما انتخاب کنید تا آنچه که آنها را پشت سر گذاشته و حمل یک پیام مثبت شفا و الهام بخش برای کل جهان به بهترین توانایی من است."

او در حال برنامه ریزی برای انتشار بیشتر موسیقی در این سال از جمله آخرین EP (extended play) ضبط با عنوان "حقیقت را نشان داد." و او امیدوار بود برای سفر به لندن و دیگر نقاط ایالات متحده قبل از همه گیر.

موسیقی خود را از سال گذشته به نظر می رسد به اعتصاب وتر با آنچه اتفاق می افتد در این کشور در هفته های اخیر و ماه. بنابراین شاید Jac راس مورد نیاز است در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"موسیقی من وقتی که من فکر می کنم در مورد آن نوشته شده بود حدود یک سال قبل از این همه دیوانگی," او گفت:.

"من همیشه نوشتن از این نظر به دنبال از طریق lense از زندگی است. من فقط فکر می کنم موسیقی متناسب با فرهنگ چه می گذرد در این کشور و کل جهان است.

"آن را فقط اتفاق افتاده است به کار کردن که در راه است."

دیو Osborn منطقه ای ویژگی های ویرایشگر برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات در فلوریدا. او را دنبال کنید Instagram @detroitdave88.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب