فلوریدا رستوران سر و صدا برای, هوای آزاد, صندلی, Lee فورت مایرز Sanibel مقامات ملزم

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:31 PM EDT مه 1 سال 2020روز دوشنبه رستوران ها در سراسر کشور

توسط ABDOOSNEWS در 13 اردیبهشت 1399

روز دوشنبه رستوران ها در سراسر کشور می توانید با بازگشایی خود را در داخل اتاق ناهار خوری در 25 درصد ظرفیت است. خود را خارج patios و ناهارخوری حال محدود تنها با اجتماعی فاصله دستورالعمل — جداول 6 فوت از هم جدا; احزاب بزرگتر از 10 نفر است.

این یک راه گریز رستوران ها به دنبال استفاده از, و یکی که در آن دولت های محلی شده است برای کمک به.

Lee County مدیر راجر Desjarlais امضا منظور جمعه اجازه می دهد رستوران ها به طور موقت خود را گسترش و صندلی در فضای باز تا زمانی که آنها حفظ دستورالعمل های مشخص شده توسط فرماندار و مراکز کنترل بیماری.

شهرهای Sanibel و فورت مایرز تصویب اقدامات مشابه اجازه می دهد در برخی رستوران ها برای اضافه کردن خارج از جدول زمانی خود را ناهارخوری بازگشایی دوشنبه.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. DeSantis اعلام کرد 'فاز 1' برنامه ریزی برای بازگشایی فلوریدا. آنچه در آن به معنی

و: یک ماه بعد از ناهار خوری اتاق بسته SWFL رستوران ویران نامشخص

Desjarlais " منظور اجازه می دهد تا لی رستوران ها به جای نشستن در مناطق قبلا مجاز مانند پارکینگ. آن باقی خواهد ماند تا پنج روز بعد از رستوران ها قادر به کار در 100% ظرفیت در هر فرماندار.

"درک که بهداشت عمومی و ایمنی و رفاه باقی می ماند مهم در این بیماری همه گیر Lee County هدف این است که برای کمک به تسهیل راه اندازی مجدد اقتصاد ما" Desjarlais گفت: در انتشار اخبار.

"ما می دانیم چقدر مهم است برای افرادی که در حال حاضر بیکار برای بازگشت به کار."

Sanibel را فقط به رستوران کوچکتر از 1,800 متر مربع است که مطابق با اجتماعی-فاصله دستورالعمل ها و الزامات قرار Sanibel آتش نشانی و فلوریدا در بخش بهداشت و درمان. اضافی صندلی در فضای باز در این جزیره باید تایید شده توسط صاحبخانه. آن را نمی تواند تاثیر نفوذ و یا رو به یک ساختمان و موانع موقت باید در محل قرار داده برای ناهار خوری جداگانه و مناطق پارکینگ.

شهر فورت مایرز ایجاد موقت غذاخوری در فضای باز مجوز است که اجازه می دهد رستوران ها برای اضافه کردن صندلی در فضای باز در قبلا مجاز و مناطق. وجود خواهد داشت هیچ هزینه نرم افزار برای مجوز و جدید صندلی مناطق باید اجازه می دهد برای آتش نشانی دسترسی و مطابق با قانون آمریکایی های معلول مقررات, در میان دیگران.

هیئت ذغال سنگ شهرستان در کمیسیون مورد بحث مشابه فرمان در یک نشست ویژه برگزار شد 3 بعد از ظهر جمعه. جزئیات از این جلسه هنوز اعلام نشده است.

بیشتر: برنت چاق شدن: یک رستوران با یک پارکینگ می تواند پاسخ به محدودیت فضای

آیا اضافی خارج از صندلی کمک خواهد کرد که عمیقا زخمی رستوران صنعت باقی مانده است دیده می شود. مساحت رستوران ها که باز باقی می ماند را گزارش کرده اند, ضرر و زیان از 90% یا بیشتر از فرماندار دستور داد اتاق ناهارخوری به نزدیک 20 مارس.

"آن چنان داغ است. اکثر مردم نمی خواهید به خارج از حد در حال حاضر گفت:" بتسی Barnwell صاحب بازار کشاورزان رستوران در فورت مایرز.

"اما این چیزی است. ما شروع کردیم به جایی."

پیدا کردن Lee County کامل سفارش در leegov.com/covid-19/documents. شهرستان فورت مایرز برنامه می توان ارسال آنلاین از طریق این لینک و یا در فرد در سال 1825 Hendry سنت, Fort Myers; تماس با ما ndevaughn@cityftmyers.com برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب