فلوریدا گزارش بزرگترین, تک-روز افزایش COVID موارد

تامارا با شکوه و تری اسپنسر آسوشیتد پرسمنتشر شده 2:59 PM EDT Jul 12, 2020ST. سن پترزبورگ فلوریدا شکسته رکورد م

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

ST. سن پترزبورگ فلوریدا شکسته رکورد ملی یکشنبه به بزرگترین واحد در روز افزایش مثبت coronavirus موارد در هر دولت از زمان شروع این بیماری همه گیر اضافه کردن بیش از 15000 موارد به عنوان آن روزانه به طور متوسط مرگ و میر همچنان نیز افزایش یابد.

با توجه به وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, آمار 15,299 مردم آزمایش مثبت برای کل 269,811 موارد و 45 مورد مرگ ثبت شد.

کالیفرنیا تا به حال رکورد قبلی روزانه موارد مثبت — 11,694 مجموعه در روز چهارشنبه. نیویورک 11,571 در 15 آوریل.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن در پنج شنبه, جولای 12

بیشتر: COVID-19 در ساحل گنجینه: تعداد تخت نزدیک شدن ظرفیت در بیمارستان های مختلف داده ها را نشان می دهد

شماره آمده در پایان یک گریم, رکورد شکستن هفته به عنوان فلوریدا گزارش 514 مرگ و میر — به طور متوسط 73 در هر روز. سه هفته پیش دولت بود و به طور متوسط 30 مرگ و میر در هر روز. پس از همه گیری آغاز شد و در ماه مارس 4,346 های مردمی در فلوریدا از COVID-19 دولت می گوید.

تست دو برابر شده است در طول ماه گذشته از حدود 25,000 آزمون در هر روز تقریبا 50,000 اما درصد مردم آزمایش مثبت افزایش یافته است و حتی بیشتر به طور چشمگیری. یک ماه پیش کمتر از 5% از آزمایشات آمد تا مثبت روزانه به طور متوسط. در طول هفته گذشته به طور متوسط روزانه بیش از 19 درصد است.

حدود 10.7 درصد از روز شنبه 143,000 آزمون آمد تا مثبت. "من هنوز هم فکر می کنم ما نیاز به افزایش آزمایش ما کمی بیشتر گفت:" دانشگاه فلوریدا اپیدمیولوژی دکتر سیندی Prins و اضافه کرد که دولت و ادارات بهداشت محلی باید سطح شیب دار تا تماس خود را ردیابی.

Prins گفت که او هنوز هم در مورد جمعیت زیادی ورزشگاه و برخی از رستوران ها به عنوان مکان های جرم انتقال است. گزارش های غیر قانونی باشگاه و نمی توانید رای بدهید در جنوب فلوریدا نیز یک نگرانی, او گفت:.

"من واقعا فکر می کنم ما می تواند کنترل این و آن عنصر انسانی است که مهم است. باید آن را یک تلاش از کشور ما است. ما باید با هم کشیدن زمانی که ما در یک بحران و ما قطعا آن را انجام نمی," او گفت:. "من می دانم که مردم می خواهند به زندگی می کنند زندگی خود را. شده اند وجود دارد بسیاری از دیگر مردم ساخته اند کسانی که فداکاری به منظور بهره مندی جامعه ما است. آن را تقریبا مانند یک جنگ تلاش است. این چیزی است که ما نیاز به در حال حاضر."

بیمارستان ها در چند استان ها را متوقف کرده اند انجام اعمال جراحی الکتیو. HCA غرب فلوریدا را متوقف بستری روش انتخابی در بیمارستان, در, Hillsborough, Pinellas و شش دیگر شهرستانهای مجاور و گفت: HCA سخنگوی در روز یکشنبه. فلوریدا متوقف اعمال جراحی الکتیو ایالت از ماه مارس تا اوایل آوریل به منظور آزاد کردن تخت و ذخیره تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مراقبت از COVID-19 بيمار.

میامی-Dade, Broward و پالم بیچ بالا سه شهرستان برای بستری شدن در بیمارستان با 3,232 مردم در بیمارستان بستری — 42 درصد از 7,542 مردم در بیمارستان های ایالت برای کوروناویروس.

میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez گفته سی ان ان گفت: شهرستان بیمارستان به زودی رسیدن به ظرفیت اما او گفت: تخت های بیشتر می تواند اضافه شود از جمله برای بخش مراقبت های ویژه.

"ما هنوز ظرفیت, اما آن را به من باعث نگرانی زیادی," او گفت:.

در طول ماه مه و ژوئن به دولت بازگشایی شد بسیاری از اقتصاد خود را با برخی از محدودیت ها و تعداد موارد مثبت آغاز, افزایش, اما آن را تا هفته گذشته که مرگ روزانه کل شروع به افزایش بیش از حد.

به دلیل افزایش موارد مثبت رای پزشکان پیش بینی کرده اند که افزایش در مرگ و میر گفت: میزان مرگ و میر معمولا افزایش دو تا چهار هفته بعد از آن به عنوان برخی از کسانی که آلوده دریافت مریض تر و در نهایت می میرند. سلامت کارشناسان نگران هستند که مردم در حال جمع آوری در جمعیت و ابراز نگرانی کرده اند که کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه این حزب نامزدی برای ریاست جمهوری و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار خواهد شد در جکسون در ماه اوت است.

روز شنبه, سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات بازگشایی در والت دیزنی جهانی در اورلاندو مربوط به کارشناسان بهداشت که اصرار مردم برای جمع آوری در گروه های. مهمانان در این پارک گفت که مردم با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله و ویدئوها نشان داد نزدیک به خالی پارک.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت که حتی با افزایش نرخ, او هنوز هم می خواهد به بازگشایی مدارس به عنوان برنامه ریزی شده در ماه آینده گفت: کودکان ثابت نشده به بردار برای این بیماری در ایالات متحده و کشورهای که در آن دانشگاه ها باز هستند. او گفت: در حالی که هر شهرستان را به آمده تا با روش بسته به محلی عفونت نرخ باز شدن مدارس را تشدید کند دستیابی فاصله بین بالا و پایین نمایشی دانش آموزان است.

"ما می دانیم وجود دارد بزرگ هزینه برای ارائه در دسترس بودن در فرد تحصیل," او گفت:. "خطر ابتلا به کورونا خوشبختانه برای دانش آموزان فوق العاده کم است."

در ضمن یک کمیسر یک شهرستان در نزدیکی جکسون است که به طور جدی بیمار با این ویروس با توجه به مجوز های ارسال شده توسط دختر خود را در Facebook.

سنت جانز شهرستان کمیسر پل Waldron به تازگی رای دادند و در برابر فرمان شهرستان نیاز به ماسک, اما نه به این دلیل که او به مخالفت با آنها. او گفت: او می خواست بیشتر پاسخ از مدیران شهرستان که در مورد ماسک های موثر و اینکه آیا این شهرستان تا به حال به اندازه کافی برای کارمندان و بازدید کنندگان در ساختمان های دولتی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب