مرد فلوریدا نگهداری می شود مادر در مورد طناب دار او تا به حال

تیموتی فانینگ ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 10:51 PM EDT Jun 23, 2020ساراسوتا — جیمز شلی می گوید: او می داند

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

ساراسوتا — جیمز شلی می گوید: او می داند که چه نژاد پرستی مانند است. او همچنین می گوید او نگهداری می شود بسته دهان او را برای یک سال تا زمانی که حوادث اخیر باعث شد که او به جلو آمده.

مثل بابا Wallace, نسکار, راننده, شلی بیش از حد, می گوید که او در بر داشت یک طناب دار در کارفرمای خود را در گاراژ. شلی, اما, بود, دار زدن از rafters.

طناب دار بود شش پا از زمین در کنار آن شلی قرار دادن ابزار خود را هر روز صبح در خلیج بیشتر لوله کشی.

شلی که شروع به عنوان یک لوله کشی دستیار در ساراسوتا-شرکت بر اساس پنج ماه قبل بود که به سرعت احاطه شده توسط خود همکاران.

آنها خندید گفت.

"آن را امتحان کنید" کسی گفت.

کارفرمای سابق خود به شدت رد اتهامات در مصاحبه روز سه شنبه با هرالد تریبون.

شلی می گوید طناب دار باقی مانده برای 10 روز. او با گذشت هر روز آن را در راه خود را به کار می کنند.

هر چند شلی گفت: او می ترسید برای زندگی اش او را ترک نمی کند چرا که او نیاز به پول و می خواستم یک فرصت برای ساخت یک حرفه ای است که تا به حال تنها آغاز شده است. وقتی شلی در نهایت آیا شکایت او از کار اخراج شد برای انجام این کار با توجه به فدرال حقوق مدنی طرح دعوی در دادگاه واصل سال گذشته است.

فدرال دعوی مدعی است که جفری سرمینتو رئیس جمهور و صاحب خلیج بیشتر لوله کشی بود شخصا در عمدی تبعیض نژادی.

سرمینتو نه تنها می دانستم که در مورد طناب دار اما چیزی برای متوقف کردن کارکنان خود را از نخ کشیدن برگهای توتون وامثال آن را در گاراژ خود را با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

سرمینتو را انکار می کند و ادعا می کند در شلی طرح دعوی در دادگاه. رسیده توسط تلفن او کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد جزئیات این پرونده به دلیل آن است که هنوز هم فعال است.

"نمی شود آن را مناسب برای اظهار نظر در مورد ادعاهای دروغین که (شلی) واصل" سارمینتو گفت. "ما در حال شور و نشاط در دفاع از خود و اعتماد به نفس است که به حقیقت خواهد آمد از طریق فرایند قانونی است."

این مورد به کاهش معنی یک بحث بین دو طرف است که می تواند جلوگیری از محاکمه در ژوئن 16.

شلی, 37, از ساراسوتا می گوید او رفت و با تجربه خود را در این هفته پس از آنچه به نظر می رسد به یک طناب دار داشت در گاراژ غرفه از والاس یک راننده نسکار در یک مسابقه در آلاباما. دو هفته پیش والاس با موفقیت تحت فشار قرار دادند سهام ماشین مسابقه سری به ممنوعیت مؤتلفه پرچم.

بدون هزینه خواهد بود در زمینه نسکار حادثه مقامات فدرال اعلام شد روز شنبه با استناد به فقدان شواهد که والاس شده بود به عمد هدف قرار داده است.

یک بررسی مشخص شد که طناب استفاده می شود به جلو و پایین درب گاراژ غرفه اختصاص داده شده به Wallace شده بود و از مد افتاده به یک طناب دار به سبک حلقه ماه زودتر و قبل از هر کسی می تواند شناخته شده اند که راننده می توان به خاص که گاراژ.

اما شلی با این وجود می داند که چگونه بینایی می تواند متزلزل والاس.

"تا زمانی که شما از طریق این, شما را درک نمی کنند چقدر آن لطمه می زند" شلی گفت. "من می دانستم که چگونه او احساس می شود."

آن است که تخمین زده شده توسط هوور دانشگاه خصوصی تاریخی سیاه و سفید در تاسکیگی آلاباما ایجاد شده توسط Lewis آدامز و بوکر تی واشنگتن که 4,743 نفر بدون محاکمه اعدام در ایالات متحده از سال 1882 به سال 1968 است. شش شناخته شده lynchings در گاو دریایی شهرستان.

"این به اندازه کافی"

شلی رشد در گاو دریایی شهرستان و برادرزاده بوکر مدیر دبیرستان Rachel Shelley.

اولین تیم تمام دولت های در حال اجرا به عنوان یک مقام ارشد در جنوب شرقی دبیرستان او برگزار واحد نجومی عجله رکورد در سال 2001. او در این روزنامه تقریبا هر هفته. دیگر در زمین فوتبال شلی گفت: او دوست دارد به نگه داشتن خود را.

در حال حاضر متاهل و پدر سه شلی می خواستم برای ایجاد شغل بعد از کار برای یک بار در یو پی اس.

سرمینتو استخدام شلی در نقطه ای در مدت کوتاهی پس از ملاقات در ماه دسامبر 2018 شلی می گوید. او هیجان زده بود به شروع کار خود را به عنوان یک لوله کشی دستیار. اگر او رفت و برگشت به مدرسه او می خواهم که مجوز خود را در عرض دو سال.

"نبود تا آنها اقدام خنده دار و عجیب و غریب" شلی گفت: از همکاران خود است.

تبعیض نژادی آمیخته محل کار خود طرح دعوی در دادگاه مدعی. خود را سفید همکاران بارها و بارها ساخته شده جوک های نژادپرستانه و نظرات نسبت به شلی.

در یک نمونه شلی همکاران با اشاره به یک جعبه شیرینی از هم جدا شده توسط رنگ شلی گفت: هرالد تریبون.

"آه James ما تمام دونات در سمت چپ و سفید دوناتها در سمت راست" یک همکار گفته به او گفت.

در یکی دیگر از کارکنان در خلیج بیشتر گفت: شلی او اولین فرد سیاه و سفید فروشگاه سگ تا به حال دیده بود.

در حالی که شلی دریافت نکرده رسمی بررسی عملکرد ناظران خود را به او گفت او کند و او فاقد جاه طلبی. آن را بعدا مشخص شد که آنها در تلاش بودند تا او را مجبور به ترک گفت.

شلی برای اولین بار کشف طناب دار در اوایل مارس 2019. در عکس مهر 9 مه طناب دیده می شود حلق آویز از سقف. در این زمینه چندین خلیج بیشتر کار لوله کشی کامیون.

"این اولین بار نیست زمان من تجربه نژادپرستی در زندگی من" شلی گفت. "اما این اولین بار است که من گفتم که به اندازه کافی است."

آن زمان شلی چند هفته به او بگویید همسر نیکول و سه فرزند خود را.

"چگونه می توانم به شما بگویم آنها پدر خود را پیدا طناب دار?" شلی گفت. "این نوع از مکالمات شما می خواهید به عنوان یک پدر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب