فلوریدا عقب 20 کشورهای دیگر در coronavirus تست. کارشناسان می گویند تست های بیشتر می تواند سرعت گسترش

فرانک گلوک و ملانی Payne فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:12 PM EDT May 16, 2020بیشتر: آزمایشگاه های تست 10

توسط ABDOOSNEWS در 28 فروردین 1399

بیشتر: آزمایشگاه های تست 100000 نفر در هر روز برای coronavirus. که هنوز هم کافی نیست.

بیشتر: Top AZ سلامت رسمی می گوید که ارائه دهندگان مراقبت های اولیه: جلوگیری تست برای COVID-19 مجدد تجهیزات حفاظتی

فلوریدا است که در پشت 20 کشورهای دیگر از جمله کشور همسایه لوئیزیانا و می سی سی پی می آید به تست ساکنان آن برای کوروناویروس.

تست بسیار مهم است برای محدود کردن گسترش این بیماری همه گیر. در عین حال فلوریدا در سراسر کشور از جمله آسیب پذیر ترین گزارش مشکلات قابل توجهی گرفتن تست شده است.

این دقیقا روشن نیست که چرا فلوریدا است که در پشت دیگران در تست. اما از آن است که محدود تر از برخی از ایالتها مانند ایالت تنسی که این هفته اعلام کرد که این امر اجازه می دهد تا هر کسی — در صورتی که علائم یا نه — برای آزمایش برای COVID-19.

فلوریدا وزارت بهداشت هدایت مردم که گمان آنها باید این ویروس به محلی بهداشت حرفه ای. فقط کسانی که دستورالعمل های خاص دریافت آزمون: علائم مانند تب و سرفه و تنگی نفس از تماس با فرد آلوده و یا سفر به یک نهفته کشور است.

حتی افرادی با علائم کروناویروس پیدا کرده اند آن را سخت برای دریافت تست شده است.

نیکول Buchanan جنگیدند روز به شوهرش تست شده برای COVID-19 بعد از او آزمایش منفی برای آنفولانزا هنوز نگه داشته شدن بدتر است.

کنراد Buchanan یک فورت مایرز سوارکار اسب دوانی شدن دیسک, درگذشت مارس 26.

"هیچ یک از تست سایت می خواستم به او را," او گفت:. "او تنها 39."

بیشتر: "او سالم بود. او خوب': همسر لی شهرستان جوانترین COVID-19 قربانی التماس برای ماندن در خانه

تست نتایج گزارش شده توسط وزارت بهداشت به نظر می رسد به سقوط از اوج 15,469 در 9 آوریل به 14,788 در شب چهارشنبه.

کارشناسان ادعا مخالف نیاز به اتفاق می افتد. به منظور کاهش گسترش مرگبار سرایت آنها می گویند فلوریدا نیاز به به طور چشمگیری افزایش آن تست.

فلوریدا آزمایش قرار گرفته است و تنها 1 درصد از ساکنان آن کمی بالاتر از میانگین ملی از 0.95%. نیویورک که ضربههای COVID-19, بالاترین نرخ از آزمایش: حدود 2.6 درصد از جمعیت آن است.

فلوریدا آمار 1% نقطه عطف شنبه هنگامی که این ویروس تا به حال آلوده 22,519 دولت ساکنان بستری 3,249 از آنها را کشته و 614, با توجه به وزارت بهداشت داده های ارسال شده در چهارشنبه شب. در دسترس عموم دولت داده را شامل نمی شود تعدادی از کسانی که بهبود یافته اند.

نیویورک 10,834 مرگ و میر ناشی از COVID-19 با توجه به داده های اخیر. مرگ تعداد در لوئیزیانا و می سی سی پی شد 1,013 و 111 بود. تست سرعت و 2.7 درصد در لوئیزیانا و 1.3% در می سی سی پی با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع.

اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه و تحلیل, تست, نرخ بر اساس سرشماری جمعیت برآورد و به طور منظم به روز رسانی اطلاعات جمع آوری شده توسط COVID پیگیری پروژه.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به تبلیغ و تلاش برای افزایش تست اضافی با موبایل تست سایت های راه اندازی شده در سراسر کشور, گارد ملی "اعتصاب نیروهای" رفتن به خانه های سالمندان و دسترسی سریع آزمون است.

گارد ملی, اعتصاب تیم بودند موفق شده اند گسترش DeSantis گفت: در این هفته. دولت 10 تیم از چهار سربازان هر آزمایش مردم در خانه های سالمندان که در آن وجود دارد و نگرانی بیش از مستقیم-مراقبت از کارگران که بدون علامت است اما ممکن است در معرض.

کسانی که اعتصاب تیم در زمان نمونه از 500 نفر در روز سه شنبه DeSantis گفت: "ما می خواهیم به گسترش است که به طور گسترده ای به عنوان ما می توانیم. آن است که بسیار مهم است که ما تمرکز منابع در کسانی که بیشتر در معرض COVID-19."

وزارت بهداشت کشور نیست که در آن فوری برای توضیح اخیر dropoff در تست اعداد, اما DeSantis اذعان کرد در روز دوشنبه که برخی از نتایج در آینده دیر است و ممکن است تاخیر در تست. خصوصی labs که بخش عمده ای از این تست برای فلوریدا در یک هفته و یا بیشتر در پردازش آزمون دولت است ارسال در دولت, مقامات گفت.

تست بیشتر در خانه های سالمندان

فلوریدا در سراسر کشور از جمله آسیب پذیر ترین گزارش مشکلات قابل توجهی گرفتن تست شده است. خانه های سالمندان که در آن ساکنان را در سنین و شرایط بهداشتی اساسی آنها را مستعد ابتلا به این بیماری و بیشتر احتمال دارد به مرگ از آن شده است در خط مقدم گریه برای افزایش تست.

در مارس 14, Martin Goetz, مدیر عامل باغ رودخانه ارشد خدمات ارشد جامعه زندگی و خانه سالمندان در جکسون نوشت DeSantis مریم Mayhew از آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان و اسکات Rivkees فلوریدا را جراح عمومی به تقاضای فوری تست از خانه سالمندان کارکنان و ساکنان در فلوریدا.

بیشتر بخوانید مارتین Goetz نامه به رژیم صهیونیستی است. Desantis

در حالی که سپاسگزار فلوریدا گارد ملی "اعتصاب تیم" گوتز نوشت: "گفتن امکانات که تست آغاز خواهد شد در یک هفته دیگر غیر قابل قبول است. نیاز فوری است و در پاسخ باید نسبت به شناسایی کنید.

"تا به امروز همه ما باید انجام تعقیب است که در آن ویروس بوده است نه جایی که از آن به" گوتز نوشت.

با توجه به covidtracking.com داده های ایالات متحده و سرزمین های تست شده اند 3.14 میلیون نفر که 605,243 یا 19 درصد مثبت شد. در فلوریدا, وزارت بهداشت, را یکشنبه شب گزارش نشان می دهد 214,210 تست شده و 22,519 یا 10.5 درصد مثبت است.

البته تغییر

کارشناسان نگران هستند که تست پروتکل نیست به اندازه کافی گسترده برای جلوگیری از گسترش COVID-19. تست تنها مردم با علائم شامل کسانی که ممکن است گسترش این ویروس حتی اگر آنها به نظر نمی رسد بیمار آنها می گویند.

"فلوریدا باید خود را تغییر استراتژی تست," دکتر گفت: کامارا جونز یک همکار در ردکلیفف موسسه مطالعات پیشرفته در دانشگاه هاروارد و رئیس جمهور گذشته آمریکا انجمن سلامت. "شما باید صبر کنید برای مردم به علامت. شما باید برای نمونه کسانی که نه علامتی."

جونز گفت که با آزمایش تنها افراد بیمار "ما مستند این دوره اما نه تغییر آن."

که تغییر در دوره می توانست منجر به مرگ و میر کمتر آن را به حال اجرا شده از آغاز, او گفت:.

"مردم پیشرو این نیست عامه مردم" جونز گفت. به جای مبارزه با این بیماری همه گیر است که توسط رهبری "پزشکی بالینی" که او گفته است "باریک نمایش از چگونه به استفاده از یک آزمون است."

او اشاره کرد و آلمان را به کم مرگ و میر از COVID-19 به عنوان مثال. آلمان جونز گفت: آیا تماس با ردیابی که شناسایی افرادی که در تماس با فرد آلوده. اجازه داده است که آنها را به آزمایش می شود اغلب قبل از تبدیل شدن آنها به علامتی در نتیجه محدود کردن گسترش بیشتر ویروس.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع مورد مرگ و میر – تعداد افراد آلوده که می میرند از COVID-19 – است 2.96 در آلمان و 4.81 در آمریکا

آلمانی ها "کنترل این بیماری همه گیر به عنوان مخالف به گرفتن فیلم از آن است. آنها در این مرحله و تغییر همه چیز. آنها خود قرار داده و در وسط آن و تغییر آنچه که اتفاق می افتد و نه فقط ضبط چه اتفاقی می افتد," جونز گفت.

تست میزان بهبود در جنوب غربی فلوریدا که در آن منتظر نتایج کشیده بود تا زمانی که 10 روز است. این منطقه بزرگترین سیستم بیمارستان, Lee سلامت آغاز شده است در خانه تست. همانطور که از شنبه, Lee بهداشت گزارش داد که در حال بررسی نتایج آزمون.

"(T)هنکس به خانه ما قابلیت تست و پاکسازی افتاده در آزمایشگاه ما انتظار می رود برای ادامه برای بازگشت تقریبا تمام نتایج در عرض 24 ساعت گفت:" لری Antonucci, Lee سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت.

مسطح منحنی

اگر چه تست محدود است آن را همچنان به گسترش است.

Jerne شاپیرو زمینه اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا گفت: او را به دیدن برخی از نشانه های امیدوار است که آزمایش و اجتماعی فاصله شیوه شروع به پهن کردن عفونت منحنی در فلوریدا.

اما بسیار گسترده تر تست مورد نیاز است را به طور کامل شامل COVID-19, او گفت:.

"من فکر می کنم ما در حال گرفتن در یک جای پای محکم در حال حاضر. ما تست های بیشتر در دسترس و موارد plateauing." شاپیرو گفت. "ما باید قادر به آن است که نظارت — که هر کسی که می خواهد به آزمایش می شود آزمایش می شود. من فکر می کنم ما در حال حرکت به سمت آن است."

ثروتمند محاصره از جزیره فیشر است که در حال حاضر اتفاق می افتد. این جزیره خصوصی جامعه در جنوب ساحل میامی خریداری شده به اندازه کافی COVID-19 آزمایش خون کیت از دانشگاه میامی نظام سلامت برای همه ساکنان آن و افرادی که برای آنها کار می کرد به آزمایش می شود.

با توجه به میامی هرالد, لیزا Worley یک سخنگوی این دانشگاه توضیح داد: به این ترتیب: "این چیزی است که فیشر ساکنان جزیره می خواستم."

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.

ملانی Payne یک خبرنگار تحقیقی با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. تماس با او را در mpayne@gannett.com و یا در توییتر @TellMel.

جفری Schweers یک خبرنگار با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره کمک به این گزارش. تماس با او را در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن