فلوریدا روزانه مرگ و میر ناشی از ویروس دوم در کشور با وجود DeSantis' خوش بین ادعا

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:45 PM EDT Jul 22, 2020یکی دیگر از 13

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

یکی دیگر از 139 ساکنان فلوریدا کشته دوشنبه از COVID-19 با دولت هفتگی متوسط 114 روزانه مرگ و میر در حال حاضر دوم به تگزاس برای بدترین ها در این کشور است.

یکی دیگر از 9,785 موارد coronavirus همچنین گزارش شد آوردن فلوریدا به 379,619 تا کنون. شده اند وجود دارد 5,345 مرگ و میر مربوط به COVID-19.

اما در آدرس شنبه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گیر به موقعیت خود را که بازگشایی مدارس باید برای دانش آموزان ، والدین و سرپرستان که می خواهند در فرد آموزش.

در همان زمان فرماندار گفت: خانواده ها باید قادر به انتخاب آموزش از راه دور اگر آنها آن را می خواهم و این مناطق نیاز به زمان بیشتری برای شروع سال تحصیلی باید "در آن را داشته باشد."

"انتخاب قبل از ما این است که آیا ما با چالش ... و یا اجازه می دهد خودمان را به فلج ترس" DeSantis گفت: در یک سخنرانی آماده تلویزیونی از دولت کاپیتول.

با اینحال دولت روزانه مرگ و میر شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری از دو هفته گذشته به آمده در پشت در تگزاس که دارای 124 روزانه مرگ و میر برای هفته گذشته با جمعیت تقریبا یک سوم بزرگتر از فلوریدا.

یک ماه پیش فلوریدا شد به طور متوسط 33 مرگ و میر یک روز قبل از موارد و مرگ و میر -- شروع به بالا رفتن سرسام آور در ماه جولای.

DeSantis شده است که به دنبال هر چه خوش بین داده های او را می توانید در گزارش های روزانه صادر شده توسط فلوریدا در بخش بهداشت و درمان نیز آغاز شده است quibbling با اعداد.

مثلا زبان دوشنبه در اورلاندو DeSantis گفت: او درخواست وزارت بهداشت و درمان به نگاه در گزارش مرگ که او با اذعان به دنبال فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل گزارش.

اما او گفت: این دستورالعمل منجر به برخی از مرگ و میر ناشی بودن نسبت به COVID-19 زمانی که فرد ممکن است "با درگذشت به جای درگذشت به دلیل" بیماری.

بدون استناد به هر جزئیات DeSantis گفت: "ما تا به حال خانواده هایی که کمی نا امید."

بیشتر: با وجود گریم ویروس شماره DeSantis می گوید دولت است 'تبدیل این چیزی که پشت'

بیشتر: DeSantis می گوید: "ترس دشمن ما' به عنوان فلوریدا می افزاید: یکی دیگر از 10,000 coronavirus موارد مرگ و میر 90

"آنها تا به حال شاید از بستگان سالمند که دچار بیماری مزمن شد و در خانقاه و سپس آلوده کردم و پس از آن بود که نسبت به تاج زمانی که آنها تا به حال آلزایمر یا برخی از چیزهای دیگر. بنابراین مردم را به سوالات در مورد آن" DeSantis گفت.

او اصرار داشت او "نه کاهش," فلوریدا تعداد مرگ. اما با هیچ جزئیات او مثالی از یک تصادف مرگ و میر ذکر شده به عنوان یک COVID-19 مرگ است.

"من فکر می کنم مردم فقط از نوع خراش سر خود را و می گویند چرا که خواهد بود؟" DeSantis گفت.

DeSantis رعایت به رویکرد سیاسی خود را مربی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته نسبت به این ویروس بازگشایی دولت ممکن است 4 پس از یک ماه اقتصادی shutdown. در آن زمان دولت شد به طور متوسط 680 coronavirus موارد در هر هفته – در مقایسه با زمان 11,172 مورد هفت روز به طور متوسط.

DeSantis که دوری خواستار ایالت ماسک, دستور, شد, شکایت دوشنبه توسط دولت بزرگترین اتحادیه معلمان بیش از سفارش توسط دولت او را فلوریدا وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس برای حداقل برخی از آجر و ملات آموزش در ماه آینده.

در تگزاس که در آن ویروس شماره رقیب فلوریدا یک اوکلاهما دانشگاه ایالتی بریتنی نظرسنجی منتشر یکشنبه یافت که ثبت نام رای دهندگان با بیش از دو به یک, حاشیه گفت: بیماری "خارج از کنترل است."

اما در فلوریدا, با وجود این ماه افزایش موارد DeSantis شنبه اعلام کرد که "ما در حال تبدیل به این چیزی که در یک جهت خوب."

در حمایت از این ادعا فرماندار گفت: اورژانس بیمارستان پذیرش و فضای تخت در مرکز فلوریدا بود بهبود در حالی که آزمون برای این ویروس نشان داد که درصد مثبت نرخ تک رقمی در برخی از شهرستانهای استان است.

این ایالت رای مثبت چهارشنبه 10.5 درصد. این محدوده به عنوان بالا به عنوان 18.5% در سراسر فلوریدا دو هفته گذشته هرگز انداختن به تک رقمی.

آزمون مثبت رای در شهرستان میامی-Dade که بیشتر coronavirus موارد در دولت به طور متوسط است 22.6% برای دو هفته گذشته.

روز چهارشنبه مقامات دولتی گزارش داد که 9,467 نفر در فلوریدا بيمارستان با تشخيص اوليه COVID-19. در حالی که 21.3 درصد از تخت بیمارستان بودند در دسترس 15.3 درصد از فضای در دسترس بود در بخش مراقبت های ويژه در سطح ایالت.

ICU فضا در چند شهرستان از جمله Broward, Bay و خاک رس استان ها کمتر از 10 درصد, دولت, سوابق نشان می دهد.

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا خبرنگار سی دی Davidson-Hiers کمک به این گزارش از تالاهاسی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب