فلوریدا coronavirus تست متفاوت است به طور گسترده ای در اغلب درآمد. ثروتمند ذغال سنگ رتبه 8 در دولت

جاش سلمان و علامت نیکولز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:16 PM EDT Apr 6, 2020Kenneth Anglin در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

Kenneth Anglin در حال حاضر احساس بیمار زمانی که او در بازگشت از سفر را از طریق هفت متحده در اوایل ماه مارس به انتخاب کنید تا دختر و پسر در قانون از کلرادو و آنها را به روستایی مرکزی فلوریدا.

58 سال از شکایت از گلودرد و سرفه های خشک و تنگی در پایین قفسه سینه مرکب بدن درد, لرز و تب با درجه پایین. در روز همسرش میشل احساس آن بیش از حد.

معلول و وابسته به درآمد ثابت خود را زن و شوهر می ترسید COVID-19 به ویژه به دلیل Kenneth مزمن ريه.

"ما فقط تا بیمار تا بیمار مانند چیزی که ما تجربه کرده بودم" میشل Anglin گفت. "من 99% مطمئن شوید که آن را COVID. من هنوز سرفه و آن را به مدت سه هفته است در حال حاضر."

اما با توجه به Anglin اولیه خود را پزشک گفت: نه به COVID-19 تست اصرار مشکل بود و برونشیت است. او با تجویز آنتی بیوتیک و استروئید.

آنها به اورژانس رفت و رد شد دوباره گفت: آنها واجد شرایط نیست, چرا که آنها تا به حال نشده است به خارج از کشور و یا در تماس با یک فرد شناخته شده که تست مثبت است.

میشل Anglin گفت: هر دو پزشکان به او گفت که اگر آنها انجام COVID-19 آزمون آنها باید گزارش نتایج به مقامات.

"آنها آن را غیر ممکن است برای آزمایش در اینجا" میشل Anglin گفت. "آنها نمی خواهد آن را به طور جدی. هر کس بیشتر در مورد تماس با CDC."

در حالی که تعداد COVID-19 آزمون در سراسر کشور منفجر شده در هفته های اخیر ایالات متحده آمریکا امروز بررسی ایالتی و محلی داده ها نشان می دهد که دسترسی باقی می ماند اتفاقی برای بسیاری از بیماران است. جوامع همچنان در زیر به طور گسترده ای متفاوت دستورالعمل برای که می توانید تست شده است. برخی از آنها فراوانی بیشتری از آزمون منابع بیش از دیگران است.

شاید هیچ توانایی برای تست بیماران و شناسایی کسانی که حامل ویروس مهم تر از فلوریدا که در آن مقامات دولتی با تاخیر تهاجمی اجتماعی فاصله تلاش و یک پنجم ساکنان 65 ساله یا مسن تر قرار دادن آنها در معرض خطر بالاتری از ویروس.

ایالات متحده آمریکا امروز به بررسی تست نرخ در هر یک از فلوریدا 67 شهرستانهای استان است. این بررسی نشان می دهد که برخی از جوامع دور عقب دیگران به شدت تست حتی زمانی که بیماران می رسند نشان دادن علائم COVID-19.

درآمد و دور به نظر می رسد بخشی از آنچه رانندگی نتیجه.

فلوریدا وزارت بهداشت آمار و ارقام از طریق آوریل 1 نشان می دهد هفت از 10 شهرستانها با کمترین coronavirus تست نرخ سرانه فقیر هستند – با متوسط درآمد کمتر از $40,000 – یا روستایی و یا هر دو. هیچ یک در نظر گرفته می شود با درآمد بالا.

تقریبا همه استان ها با بالاترین تست نرخ متوسط درآمد بالاتر از $40,000, با درآمد شمالی $60,000.

یک شهرستان به خصوص نرخ بالای تست ؟ سنت جانز های عجیب و جالب ساحلی تحت محاصره سنت آگوستین با کمترین درآمد خانوار در دولت $73,600. این شهرستان به اتمام رسانده 422 آزمون در هر 100 ، 000 نفر.

که پشته به خوبی در برابر ارتفاعات شهرستان که در آن Anglins زندگی در یک جامعه بازنشستگی جمع بین گاو مراتع که پهلو داخلی فلوریدا. متوسط درآمد در ارتفاعات حدود نیمی که از سنت جانز در حالی که تست های رای است که فقط یک چهارم آنچه در آن است در ثروتمند جامعه است.

ارتفاعات همچنین رتبه در نزدیکی بالای درصد از آزمایشات در انتظار نتایج و به اشتراک گذاری از آزمایش بیمارانی که نتایج مثبت بودند COVID-19.

معلوم نیست چه مقدار از تفاوت رانده نابرابر توزیع کیت های آزمایش در مقابل تصمیمات در سطح محلی است. فردی پزشکان و سلامت سیستم درخواست خود را قضاوت در مورد آنها را به آزمون در حالی که دولت انتخاب نحوه تخصیص درخواست برای تامین شهرستان با شهرستان است.

استان ها نیز متفاوت چقدر ساکنان خود را در سفر خارج از کشور و یک عامل است که می تواند به افزایش احتمال ویروس انجام شده است خانه.

اما محلی اضطراری مدیران می گویند آنها یکی سیستمیک دلیل کمبود در برخی از جوامع: هنگام سفارش آزمون منابع از دولت برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی شهرستان با بالاترین مورد شمارش هستند به احتمال زیاد به دریافت اضافی کیت های آزمایش.

اورژانس مدیران می گویند که یک نوع از Catch-22. جوامع روستایی نیاز بیشتر موارد مثبت به تست های بیشتر, اما آنها نیاز به تست های بیشتر نشان می دهد که بیمار ساکنان COVID-19.

بهداشت و درمان کارگران از ترس کم تست میزان تولید آمار است که به ساکنان روستایی یک از امنیت کاذب. آنها می گویند این ویروس در حال حاضر ضرب و جرح فلوریدا مبارزه شهرهای کوچک با لوازم که باید اجرا و مراقبت های بهداشتی و زیرساخت های آن را محزون می خوانی unequipped.

"ما در یک بخشی از فلوریدا که در آن آن را انکار گفت:" کلی ادلبرگ chief operating officer گنج ساحل پزشکی همکاران که در عمل درمانگاه های مراقبت های فوری در ارتفاعات و همسایه شهرستان اوکیچوبی. "وجود دارد هیچ آزمون در این مناطق است. آن را می دهد مردم امید کاذب و آنها را خرید."

"وجود دارد مردم در این مناطق با COVID اما وجود دارد هیچ آزمون به آزمون آنها است."

آسیب پذیر شهرستان

قبل از عفونت در زمان عمیق نگه دارید در ایالات متحده, جان نلسون یک آیفون در Esri که منابع سیستم اطلاعات جغرافیایی, نرم افزار پیش بینی ارتفاعات شهرستان به میان چهار مکان ها بیشتر در معرض این ویروس در امریکا است.

تحقیقات ذکر کوهستانی را نسبت بالایی از ساکنان سن 60 یا بالاتر و نمره آن در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اجتماعی شاخص آسیب پذیری که شناسایی جوامع به احتمال زیاد به نیاز به پشتیبانی در مواقع اضطراری با استفاده از یک الگوریتم است که تجزیه و تحلیل فقر تحرک و شرایط مسکن.

اوج "قرار می دهد و آنها را در آنچه که می تواند به عنوان یک موقعیت خطرناک برای COVID-19" نلسون گفت: از تجزیه و تحلیل.

با وجود خطر سرعت تست شده عقب مانده.

در ارتفاعات شهرستان 112 بيمار مورد آزمايش قرار coronavirus از هر 100,000 ساکنان برای آنها نتایج در دسترس بود که از روز شنبه. تنها هفت فلوریدا, شهرستان, کاهش, تست سرعت.

در مقابل, ذغال سنگ شهرستان – صفحه اصلی به دولت ثروتمندترین بازنشستگی انکلاوها – آزمایش قرار گرفته است و بیش از 370 بیماران در هر 100 ، 000 نفر. تنها هفت شهرستان فلوریدا مورد آزمایش در یک نرخ بالاتر.

ارائه دهندگان در ذغال سنگ را راه اندازی محلی وظیفه نیروی کارکنان مرکز تماس و افتتاح دو درایو-از طریق تست سایت های, یک, که توسط وزارت بهداشت برای ساکنان که به پایان رسانده ام قبل از صفحه نمایش و دیگری توسط بیمارستان خصوصی. با هم این سایت می توانید به 74 نفر در هر روز است.

برخی از ساکنان ابراز سرخوردگی حتی در ذغال سنگ با ماشین از بیمار ساکنان تبدیل شده به دور از بیمارستان به عنوان تست آغاز شد.

اما ریچارد Abood یک پزشک با ذغال سنگ مراقبت های فوری که در آن بسیاری از بیماران برای مسائل تنفسی گفت که او تا به حال هیچ کمبود آزمون به تازگی برای کسانی که به آنها نیاز دارید.

"ما شنیده ام که در همه" Abood گفت.

برخی از تفاوت در هر شهرستان را نشان دهنده رویکرد دسترسی نابرابر به منابع اما محلی ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و ساکنان می گویند برخی از این دلیل است که همه شهرستانهای مشاهده تهدید COVID-19 به همان اندازه.

همه مقامات بهداشت محلی در فلوریدا بخشی از یک ایالت آژانس گزارش به دولت جراح عمومی. اما به عنوان یک موضوع عملی در حالی که آنها هماهنگ با دولت رویکرد به مدیریت همه گیر متفاوت از یک جامعه به آینده.

"پاسخ این است که قطعا محلی گفت:" کریستین Hollingsworth ، سخنگوی ذغال سنگ شهرستان شعبه فلوریدا وزارت بهداشت.

در سراسر فلوریدا شرکت های دارویی رسیدن به خصوصی پزشکان روزانه با فروش تماس برای تازه توسعه یافته انجام شد.

اما روستایی ارائه دهندگان گذشته در تحویل لیست زمانی که رقابت برای این منابع محدود از کیت های آزمایش با توجه به ادلبرگ درمانگاه صاحب در ارتفاعات شهرستان است. کسانی که در دسترس هستند محفوظ بدحال. همان می رود برای دیگر پایه تجهیزات پزشکی.

"پزشکی و زنجیره تامین به عنوان تکه تکه ما به عنوان ما در حال گرفتن یک کمی منابع هر روز اما نه آنچه که ما در حال سفارش" گفت: میچ Smeykal اضطراری مدیریت مدیر در کشور همسایه اوکیچوبی کشاورزی شهرستان از حدود 40 ، 000. "ما نمی باید به عنوان بسیاری از تست سایت به عنوان مناطق شهری"

ارتفاعات شهرستان مقامات بهداشتی کاهش یافته است به مصاحبه از طریق تلفن. آماندا Tyner سخنگوی وزارت بهداشت در دسوتو و ارتفاعات استان ها گفت: در یک ایمیل که ساکنان که احساس بیمار باید اول خود را به ارائه دهنده مراقبت های اولیه و اگر آنها لازم نیست که آنها می توانید تماس بگیرید برای انتصاب به آزمایش می شود با وزارت بهداشت و درمان.

Tyner اصرار این منطقه می تواند در دیدار با زمان تست خواسته ها و گفته های اخیر منظور از 2500 بیشتر ایالت تست کیت کمک خواهد کرد. او تا به حال هیچ توضیحی برای اینکه چرا ساکنان محلی و پزشکان نمی تواند تست.

کوهستانی را آزمایش فرستاده می شوند به هر دو دولتی و خصوصی labs که رو به تاخیر عمده در سراسر کشور. نه تنها استان ها باید نسبت بیشتری از آزمون خود را در انتظار نتایج.

با 21 مثبت و 127 در انتظار آزمون نتایج در ارتفاعات که از بعد از ظهر پنجشنبه مخاطرات بالا هستند. در ارتفاعات شهرستان به عنوان در بسیاری از آن همسایه روستایی شهرستانهای استان حداقل یک نفر فوت کرده است.

کوهستانی است مرگ و میر در هر 100 آزمون دوم-بدترین دولت در میان شهرستانهای استان با مرگ و میر.

"وجود دارد یک سابقه طولانی از تبعیض در به کارگیری از کمیاب شدن منابع سلامت به فقیرتر جمعیت" گفت: Jay Wolfson ارشد کاردانی دین از Morsani دانشکده پزشکی در دانشگاه فلوریدای جنوبی در تمپا.

"تست کمتر شایع در فقیر در مقابل ثروتمند شهرستان به دلیل کمتر بهداشت عمومی منابع برای منحرف کردن" او گفت:. "شده است وجود دارد و غلا از کیت های آزمایش در سطح ایالت و تخصیص کمیاب کیت رفته به استان ها با به طور کلی بزرگتر جمعیت."

"راه حل های خلاقانه"

با کمبود منابع و زیرساخت ها هرگز به معنای مانند یک بیماری همه گیر کوچک و روستایی به شهرها در فلوریدا مجبور به نوآوری.

Putnam County, حومه روستایی جکسون بود در میان فلوریدا کمترین درآمد استان ها در سال 2017 با متوسط درآمد خانوار کمتر از $34,000.

با وجود مواجهه با کمبود در آزمون پوتنام نیز تنها کم درآمد منطقه در میان فلوریدا بالا 10 شهرستان برای تست. محلی مقامات بهداشت گفت: آنها bucked روند توسط ابداع رمان روش.

بخش بهداشت محلی خود را ایجاد آزمون های مصنوعی از سواب و سالين استريل زمانی که کیت از دولت اجرا شود. مقامات اورژانس شستشو و استفاده مجدد از ماسک های جراحی که مورد نیاز برای کارگران به اداره آزمون برای این ویروس در لباس های شسته شده را "آرام" چرخه. آنها دست-ارائه آزمون به نزدیکترین آزمایشگاه های عمومی به طوری که نتایج به طور معمول به عقب در عرض 24 ساعت.

"ما در حال پیدا کردن راه حل های خلاق است که سازگار با CDC ارشاد در تلاش برای حفاظت از منابع" گفت: مریم گارسیا مدیر و افسر بهداشت فلوریدا وزارت بهداشت در Putnam County است.

در پوتنام مقامات تست شده اند و بیش از 300 ساکنان و تماس 800 بود که تماس مستقیم و یا ارتباط نزدیک با کسی که تست مثبت است. آنها می گویند یکی از دلایل خود را برای موفقیت نسبی این است که هر کس در این شهرستان گرفته شده COVID-19 جدی است.

"هنگامی که ما در حال برخورد با منابع کمیاب" گفت: Ryan سیمپسون, Putnam County emergency مدیریت هماهنگ "ما قادر به شناسایی نیازهای سریع و پاسخ سریع است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب