فلوریدا coronavirus نرخ دو بار به عنوان بالا در ایالات متحده در مناطق داخلی کشور داده ها نشان می دهد

کریس Persaud cpersaud@pbpost.comمنتشر شده 8:36 PM EDT Jun 5, 2020Coronavirus است که دو بار به عنوان شایع در می

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399

Coronavirus است که دو بار به عنوان شایع در میان سیاه پوستان و لاتین در فلوریدا از آن است که در میان مردم سفید, نخل, ساحل, پست تحلیل داخلی وزارت بهداشت تست داده ها را نشان می دهد.

حدود 25 درصد از اسپانیایی ها و 20 درصد از سیاه پوستان آزمایش مثبت برای این ویروس در مقایسه با حدود 11 درصد از سفید پوستان پست موجود در تجزیه و تحلیل حدود 200000 نتایج آزمون که در آن بیماران خود گزارش خود را نژاد یا قومیت.

پست یافت غلظت زیادی از این بیماری در کد پستی با اکثریت سیاه یا اسپانیایی ساکنان و بسیار کوچکتر غلظت سفید-اکثر کدهای پستی در یک تجزیه و تحلیل از حتی یک بخش بزرگتر از داده ها — در مورد 545,000 نتایج آزمون که در آن بیماران ذکر شده خود را به آدرس خانه.

علاوه بر این بیش از 60 درصد از حدود 43000 نفر را تایید کرد با این بیماری زندگی می کردند در کد پستی که در آن سرشماری برآورد نشان می دهد که اکثریت ساکنان سفید نیست. یک بررسی منفی نتایج آزمون نشان می دهد که اکثر آنها از اکثریت سفید کد پستی.

>>COVID-19 آمار ساده ساخته شده

زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مجاز بیشتر از دولت برای بازگشایی در اوایل ممکن است او با اتکا در بخش در یک متری او به نام مثبت و خواستار آن است که کمتر از 10 درصد از کسانی که تست شده در هر شهرستان باید نتایج مثبت قبل از بازگشایی.

که استاندارد پست یافت ساکنان جوامع اقلیت در سراسر فلوریدا نبوده است واجد شرایط برای بازگشایی موج آغاز شد که ممکن است 4.

مثبت رای ایستاده بود و در حدود 11 درصد برای ساکنان در اکثریت سیاه یا لاتین کدهای پستی در مقایسه با 5 درصد برای کسانی که در اکثریت سفید کد پستی تحلیل نشان داد.

تست داده های به دست آمده توسط پست که اسیر ساکنان که مورد آزمایش قرار گرفتند برای این ویروس بیش از حدود سه ماه منتهی به مارس 14 است که در دسترس عموم نیست معنی آن را نمی توان مورد مطالعه توسط محققان و دانشگاهیان و یا دیگر علاقه مند ، این نتایج نشان می دهد از بیش از 600 ، 000 آزمایشات بسیاری حاوی آدرس و نژادی اطلاعات از کسانی که تست شده اما بدون نام.

The Post مقایسه مثبت نرخ در هر یک از کد پستی به نژادی آرایش به عنوان محاسبه می شود در سال 2018 سرشماری ایالات متحده تخمین می زند.

"این است که دقیقا چگونه من می خواهم به انجام است که تجزیه و تحلیل," دکتر گفت: Terry Adirim, معاون دانشگاه فلوریدا آتلانتیک یکپارچه پزشکی وزارت علوم.

فلوریدا شورای دانشکده پزشکی رؤسای درخواست این اطلاعات را در اوایل ماه مه از وزارت بهداشت و درمان, اما هنوز برای دریافت آن گفت: Adirim است که یک عضو از این گروه است.

Adirim هشدار داد که نژاد و قومیت داده پوشش یک سوم از نتایج آزمون می تواند در نظر گرفته شود کمتر قابل اعتماد به دلیل آن را نشان دهنده تنها آزمایش در افرادی که داوطلب اطلاعات است.

اما او توسط پست نتایج که پشتیبانی شده توسط کد پستی و تجزیه و تحلیل. کسانی که جزئیات آمد از حدود 80 درصد از نتایج آزمون.

>>بسیاری از بین رفته خیلی سریع: گفتن داستان از پالم بیچ شهرستان coronavirus مرده

دولت اطلاعات از دست رفته

در اوایل ماه آوریل به عنوان گزارش نشان داد که رمان coronavirus آلوده و کشته شدن سیاه پوستان و لاتین تبارها در سراسر کشور در نرخ بالاتر از مردم سفید, فلوریدا, مقامات بهداشتی گزارش چنین جمعیتی اختلاف.

ایالت ارقام باید شکاف بزرگی در گرفتن نژادی و قومی خرابی. با 58,701 موارد در میان ساکنان فلوریدا ذکر شده در یکشنبه, دولت گزارش 55 درصد تست مثبت شد سفید 21 درصد سیاه 10 درصد و 15 درصد ناشناخته است. پس از دانشگاهیان است نه یک مسابقه آن ذکر شده است به عنوان یک زیر مجموعه در هر مسابقه.

مردم سفید حدود 54 درصد از جمعیت فلوریدا, سیاه, افراد 17 درصد و اسپانیایی 26 درصد است.

دولت روزانه به روز رسانی بخشی از موارد که در آن نژاد و قومیت است که ناشناخته است و حتی بیشتر در پالم بیچ شهرستان 20 درصد است. سایر استان ها به مراتب دقیق تر پرونده مانند ساراسوتا کانتی که به فهرستی از نژاد و قومیت از مردم تست مثبت در همه اما حدود 6 درصد از موارد است.

اما در بخش بهداشت و درمان نشان نمی دهد نتایج مسابقه برای کسانی که تست منفی برای ویروس. آژانس نیز فراهم می کند هیچ نژادی اطلاعات توسط کد پستی.

در حالی که DeSantis سفر کرده است دولت ساخت ارائه های تقریبا روزانه او هرگز مورد بحث چگونه دولت داده نشان می دهد که این ویروس بر سیاه پوست و لاتین در جوامع است.

>>بهداشت و سلامت مدیر نگران افزایش coronavirus موارد اما می گوید بيمارستان آماده

وزارت بهداشت مدعی است که آن را به طور معمول بررسی داده است.

"سن و نژادی اطلاعات پایه جمعیتی مورد استفاده قرار گیرد به ارائه بینش در یک بیماری توزیع در یک جمعیت" سخنگوی وزارت آلبرتو Moscoso گفت. "این گروه با بهره گیری از این داده ها به طور موثر برنامه ریزی و هدایت بهداشت عمومی منابع به جایی که آنها مورد نیاز است.

مدیر بهداشت در پالم بیچ شهرستان دکتر آلینا آلونسو گفته است county کمیسیون که او با تمرکز بر آموزش و تست در جوامع اقلیت که در آن او مشاهده نرخ بالای coronavirus.

او تیم نژادی و تجزیه و تحلیل خطوط با چه پست یافت می شود او در مصاحبه ای گفت:.

"برای ما (پالم بیچ کانتی), دختر خوشگل گلید و دریاچه با ارزش منطقه به طور گسترده نیز تا بزرگ اسپانیایی جمعیت" آلونسو گفت: با اشاره به مناطق با نرخ بالا از COVID-19.

در حالی که ایالت فلوریدا در انجمن پزشکی جمهور دکتر شریل دارنده ستایش دولت برای راه اندازی تست سایت در nonwhite جوامع او اندرز آن برای عدم برقراری ارتباط به آن دسته از ساکنان در اوایل. دولت تا به حال انجام می شود این نوع از توسعه لازم است برای به دست آوردن اعتماد از آمریکایی های آفریقایی تبار Carribeans خیلی و سایر افرادی که ممکن است با احتیاط از دولت, او گفت:.

هنوز معلوم نیست اگر DeSantis یا وزارت بهداشت مقامات تجزیه و تحلیل و یا حتی در نظر گرفته شيوع پاتوژن در میان فلوریدا, بزرگ سیاه و قهوه ای جوامع قبل از فاز اول بازگشایی در مارس 4.

نژادی اختلاف همچنان ادامه داشت و حتی در افراد مورد آزمایش در دو هفته اول ماه مه که در آن پس از شش هفته در خاموش کردن حالت مثبت نرخ به شدت کاهش یافته بود.

فقط بیش از 10 درصد از تست های سیاه پوست و لاتین مردم در طول دوره زمانی که برگشتم مثبت نسبت به حدود 4 درصد برای مردم است.

>>بازسازی امریکا: چگونه حمل و نقل را شروع به حرکت دوباره در جنوب فلوریدا

اختلاف اسپرد ایالت

در حالی که جنوب فلوریدا با غلظت های سنگین از سیاه پوست و لاتین ساکنان سطوح بالايی از اختلاف های نژادی و فاصله نیست و محدود به منطقه است.

اسپانیایی ها ساخته شده تا 47 درصد از افراد مورد آزمایش در جنوب فلوریدا اما 53 درصد از کسانی که تست مثبت است. در بقیه ایالت اسپانیایی شد 13 درصد از کسانی که تست شده اما 23 درصد از کسانی که تست مثبت است.

به همین ترتیب در یک تحلیل غیر اسپانیایی سیاه پوستان ساخته شده تا 37 درصد از کسانی که گرفتن تست در جنوب فلوریدا اما 52 درصد تست مثبت است. خارج از سه شهرستان منطقه در حدود یک پنجم از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند و آنها ساخته شده تا بیش از یک چهارم از تست مثبت.

این ویروس گسترش می رسد در سیاه و سفید و قهوه ای جوامع در جنوب فلوریدا شهرهای بزرگ Glades کشاورزی شهرها و فلوریدا تکدی.

در هاوانا کمی بیشتر هیسپانیک میامی محله بیماری پیدا شد در حدود یک در چهار نفر از کسانی که تست شده است.

دو Palm Beach County کد پستی نیز رتبه بالا: اکثر سیاه کد پستی از 33430 در بل گلید و 33476 در Pahokee ، Glades شهرهای که در آن بیماری تنفسی پیدا شد در یک پنجم از آن تست شده است.

در مورد یکی از شش نفر تست مثبت در برادنتون کد پستی از 34208 — 30 درصد اسپانیایی و 24 درصد ،

>>Coronavirus بررسی: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' 'ضربت سخت زدن یک مول' رویکرد با شکست مواجه ضعیف در خانه های سالمندان

فقط در شرق فورت مایرز در لهیق اکرس کد پستی از 33971 و 33973 که در آن سیاه و لاتین در حال اکثریت مثبت نرخ 15 درصد و 18 درصد بود.

ساکنان شهرستان گدسدن در تکدی تنها اکثریت سیاه شهرستان در فلوریدا مورد آزمایش قرار داده اند مثبت برای coronavirus در خصوص نرخ بالا. در آن 32352 کد پستی که در آن 54 درصد از ساکنان سیاه, در مورد یکی از شش آزمایش مثبت است.

کلاس نیست که به COVID-19 نژادی شکاف. فقط 4 درصد به 6 درصد از ساکنان سفید کد پستی آزمایش مثبت, آیا منطقه پایین تر بود میانی یا فوقانی درآمد. اقلیت کد پستی' مثبت نرخ به طور متوسط حداقل دو برابر در هر یک از این مناطق است.

در حدود یک در 13 ساکنان آزمایش مثبت در مرکز شهر گینسویل 32601 کد پستی بعدی به دانشگاه فلوریدا است. نیمی از ساکنان درآمد کمتر از $30,000 سالانه در کد پستی آن است اکثریت سفید.

در حدود یک در نه آزمایش مثبت در تمپا را 33612 کد پستی مرز دانشگاه فلوریدای جنوبی که در آن هیچ مسابقه دارای یک اکثریت و درآمد متوسط در حدود $33,000.

در مورد یکی از 10 نفر رو نتایج مثبت در Latino کد پستی که در آن برآورد متوسط درآمد حداقل $75,000 نسبت به حدود یک در 18 از کسانی که تست شده در سفید به همان اندازه ثروتمند کد پستی.

>>رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گسترش توقف اخراج و سلب حق مالکیت

در به شدت هیسپانیک کد پستی شامل بسیاری از دورال که در آن رئیس جمهور دونالد ترامپ صاحب یک گلف رفت و آمد مکرر در حدود یک در هفت نفر آزمایش شده آلوده شدند دو بار این دولت به طور متوسط از یک تا 14 در آن زمان است.

در حال حاضر اقلیت در اعداد بزرگ در حال آمدن به خیابانها در اعتراض به مینیاپولیس مرگ جورج فلوید در دست پلیس, اضافه کردن یک عنصر از خطر گفت: Robert Redfield, مدیر مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

"من فکر می کنم بالقوه وجود دارد متاسفانه برای این به یک بذر رویداد" Redfield گفت: خانه کمیته پنج شنبه.

بیشتر تست وی گفت: یکی از راه های غلبه بر پتانسیل برای ادامه گسترش یافته است.

"راه برای به حداقل رساندن آن این است که هر فردی تشخیص آن را به استفاده از آنها برای محافظت از خود و عزیزان خود را (می گویند)" هی من بود. من نیاز به آزمایش'" Redfield گفت.

cpersaud@pbpost.com

@chrismpersaud



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن