فلوریدا سرطان متخصصان دلار جریمه 120 متر به صورت انحصاری درمان سرطان می شود $67M در مراقبت قانون بودجه

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:28 PM EDT مارس 12 سال 2020فورت مایرز-بر اساس فلوریدا متخصصان س

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

فورت مایرز-بر اساس فلوریدا متخصصان سرطان است که موضوع را به $120 میلیون دلار در دولت فدرال و مجازات برای فعالیت های ضد تراست اهدا شد $67 میلیون دلار به عنوان بخشی از 50 میلیارد دلار کمک مالی از سازمان های مراقبت بهداشتی تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر.

مقدار فلوریدا بزرگترین در عرضه اولیه 30 میلیارد دلار انتشار بودجه در ماه گذشته تحت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند با توجه به داده ها از وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

توماس کلارک رئیس امور حقوقی و مشاور عمومی برای برای سود فلوریدا متخصصان سرطان گفت: این پول استفاده خواهد شد تنها برای جبران مالی و میر از این بیماری همه گیر.

"در طول این بحران بهداشتی ما همچنان به نگه داشتن درب از ما بیش از 80 امکانات باز به اطمینان حاصل شود که بیماران مبتلا به سرطان باید دسترسی به مراقبت و درمان" کلارک در بیانیه ای گفت. "ما برنامه ریزی برای استفاده از این بودجه در صورت نیاز مطابق با دستورالعمل دولت به ادامه به ارائه مقرون به صرفه و امن و با کیفیت بالا و مراقبت از سرطان."

این شرکت به امضا تعهد به دولت برای استفاده از منابع مالی تنها برای این منظور است.

پوشش مرتبط: فلوریدا متخصصان سرطان موافق به $120 متر در ضد تراست مربوط به مجازات

بیشتر: قرن 21 انکولوژی فلوریدا متخصصان سرطان با آمار ضد تراست طرح دعوی در دادگاه

در توافق با وزارت دادگستری ایالات متحده در فلوریدا متخصصان سرطان به توافق 100 میلیون دلار به علاوه مجازات — بزرگترین مقدار مجاز — و بستری تخلف در یک "جنایتکار ضد تراست توطئه را به خود اختصاص پزشکی انکولوژی و رادیوتراپی انکولوژی درمان" بین سال 1999 و 2016 به بیماران مبتلا به سرطان در جنوب غربی فلوریدا.

این شرکت باید پرداخت 40 میلیون دلار که در ماه ژوئن 1, $10 میلیون سال بعد به علاوه علاقه (هفتگی متوسط یک سال ثابت بلوغ عملکرد خزانه داری) و $16,627,384 به علاوه علاقه Dec. 31 از هر یک از این سالها: 2021, 2022 و 2023.

این شرکت همچنین همکاری با بازرسان فدرال به عنوان بخشی از خود را در حال انجام تحقیقات است.

فدرال محققان می گویند این شرکت مشغول به کار به صورت محلی با نام فورت مایرز-بر اساس انکولوژی تشعشع ارائه دهنده مراقبت و همکاری آنها به divvy تا بیماران با فلوریدا متخصصان سرطان به ارزش $950 میلیون درآمد.

به طور خاص این شرکت توافق کردند که فلوریدا متخصصان سرطان نمی خواهد پیشنهاد تابش درمان سرطان در جنوب غربی فلوریدا و بینام شرکت را ارائه نمی دهد, پزشکی, سرطان, خدمات, با توجه به وزارت دادگستری.

وزارت دادگستری ارجاع تمام سوالات به وزارت خدمات انسانی است که متهم با پلیس سازمان های مراقبت های بهداشتی. وقتی پرسیده شد که به نظر HHS منتشر شد بیانیه ذکر است که سازمان های مراقبت های بهداشتی به سوء استفاده از بودجه و صورت های مالی مجازات است.

"عدم تطابق با هر مدت یا بیماری زمینه را برای HHS به جبران تمام یا بعضی از پرداخت از ارائه دهنده" بیانیه ای گفت:.

فلوریدا متخصصان سرطان نیز موافقت به پرداخت ایالت فلوریدا یکی دیگر از 20 میلیون دلار برای حل و فصل تحقیقات خود را به این شرکت شیوه های کسب و کار. پرداخت آن باید شروع به سپتامبر. 1 و در مجموع حداقل 5 میلیون دلار در هر سال به علاوه علاقه.

فلوریدا دادستانی کل منتشر شد بیانیه ای که تقویت کننده بدون پول کمک مالی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت حل و فصل تعهدات.

"ما نمی خواهد تحمل بودجه فدرال توزیع به آدرس جدی COVID-19 نگرانی به رفتن به سمت حل و فصل تعهدات برجسته توسط این شرکت به دولت از فلوریدا" در این بیانیه گفت. "این شرکت باید با استفاده از توزیع بودجه برای COVID-19 اهداف و ما به دست آمده است که اطمینان از آنها."

دیگر جنوب غربی فلوریدا مراقبت های بهداشتی اپراتورها نیز دریافت مراقبت در عمل بودجه.

به عموم عمل لی سلامت سیستم بیمارستان در ابتدا کردم $28.1 میلیون هر چند مقامات می گویند آنها باید پس از دریافت مبلغ 74 میلیون نفر است. لی بهداشت انتظار دارد به $170 میلیون کسری زمانی که آن سال مالی به پایان می رسد سپتامبر. 30 و حتی پس از حسابداری برای بودجه دولت, سخنگوی جاناتان ،

لی بهداشت انتظار دارد این به آن پول-از دست دادن سال در دو دهه.

NCH سیستم بهداشت و درمان در ذغال سنگ شهرستان دریافت کرده است حدود 15 میلیون دلار در مراقبت در قانون بودجه در این رابطه گفت: شاون مک کانل.

در کنگره ایالات متحده فرانسیس رونی, R-ناپل که نشان دهنده جنوب غربی فلوریدا تبلیغ دیگر بودجه در انتشار اخبار دوشنبه.

جنوب غربی فلوریدا دریافت کنندگان عبارتند از: Willough در ناپل — $362,039; پارک سلطنتی بیمارستان در جنوب فورت مایرز — $432,564 و انتخاب تخصص بیمارستان در فورت مایرز — $397,607.

رونی را پاسخ نمی دهند به مصاحبه درخواست در مورد فلوریدا متخصصان سرطان' دریافت وجه و نه خود را در انتشار اخبار به آن اشاره کرد.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب