'Flori-duh,' DeSantis ملی افکن بی مهارت همه گیر

راشل توماس فلوریدا امروزمنتشر شده 4:05 PM EDT Jul 26, 2020فلوریدا — طولانی ملی شوخی در حال اجرا پس از سال 2000

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

فلوریدا — طولانی ملی شوخی در حال اجرا پس از سال 2000 انتخابات ریاست جمهوری افتضاح — در زمان ضربه پس از ضربه در روز یکشنبه در رسانه ملی برای دست زدن به coronavirus که از آن ساخته شده جدید کانون این بیماری همه گیر.

بسیاری از گزارش های خبری با تمرکز بر چگونه فلوریدا در شنبه غصب نیویورک در تعدادی از coronavirus موارد و در حال حاضر تنها مسیرهای کالیفرنیا به مراتب بیشتر پرجمعیت تر دولت با نزدیک به دو برابر جمعیت.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نیز موضوع از واشنگتن پست قطعه که دقیق چگونه او را نادیده گرفته و دانشمندان به دنبال رئیس جمهور تهمت را انکار از شدت شیوع. خبر بد برای فرماندار به دنبال لغو کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه است که او تا به حال لابی برای آمدن به فلوریدا.

سپس داستان غم انگیز از یک کودک 9 ساله که تسلیم به COVID-19 حتی اگر او تا به حال هیچ زمینه مسائل مربوط به سلامت — نافی DeSantis کهنه خودداری کنند که کودکان دریافت نمی به طور جدی بیمار است.

و آخرین اما نه کم شد نظرات DeSantis' top کسب و کار تنظیم کننده, که گفت که او می خواهد برای پیدا کردن یک راه برای باز کردن فلوریدا میله و چرخش بحث در میان متخصصان پزشکی به باز کردن مدارس دولتی کلاس های حضوری.

فقط یک نمونه اخبار چرخه برای این کشور شبه جزیره در یک بار در یک قرن همه گیر.

"همیشه از 2000 انتخابات فلوریدا نوع نگاه شده است به عنوان یک کمی بی کفایت وقتی که می آید به دست زدن به خود را سیاست" تحلیلگر سیاسی گفت: Brian کراولی.

"همه این چیزها نوع از اضافه کردن به بقیه کشور به دنبال در فلوریدا به این مکان عجیب و غریب که نمی تواند به نظر می رسد برای به دست آوردن هر چیزی که درست انجام شود. شما بازی شیر یا خط این بیماری همه گیر به مخلوط و یک بار دیگر در فلوریدا به نظر می رسد مانند Flori-DUH دولت به جای دولت آفتاب."

گریم روزانه تلاوت COVID-19 اعداد برای دولت های مکرر خود را دوباره در روز یکشنبه.

آن را فقط ممکن است که محافظه کاران خواستار عذرخواهی رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای پیش بینی های اولیه است که دولت خواهد بود فرو رفته در COVID-19. در حال حاضر اگر چه DeSantis' مباهات دو ماه پیش boomeranged در فرماندار.

"همه اقدامات فلوریدا شکست خورده است," دکتر گفت: Terry Adirim یک دین و استاد طب اطفال در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک را در دانشکده پزشکی. "موارد جدید سرانه بالاترین در ایالات متحده است."

روز یکشنبه DeSantis نبود برنامه ریزی برای برگزاری یکی از انحصاری توضیح-دور-از-virus اخبار کنفرانس ها به عنوان رسانه ملی صحبت کرد سنبله در دولت و گزارش داد که ده ها تن از فلوریدا بیمارستان شد و در ظرفیت.

دولت گزارش 9,344 جدید COVID-19 موارد و 78 جدید مرگ و میر در روز یکشنبه با 11 درصد از تمام آزمایش های جدید به آینده مثبت است.

فلوریدا در حال حاضر در مجموع 423,855 موارد و 5,972 مرگ و میر.

در پالم بیچ شهرستان وجود دارد 598 مورد جدید گزارش شده در روز یکشنبه ،

واشنگتن پست در معرض آن گفت: DeSantis' برنامه نشان داد تنها یک جلسه در ماه جولای با بالا بهداشت عمومی official, Scott Rivkees.

"تصمیم گیری شد به طور فزاینده ای شکل با سیاست و طلاق از شواهد علمی" با توجه به 64 فعلی و سابق وزارت امور خارجه و مقامات دولت در مصاحبه با واشنگتن پست.

بیشتر: دولت به کارگران بگویید فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis آنها امن نیست از coronavirus در محل کار

بیشتر: DeSantis تساوی اوج انتقاد به عنوان فلوریدا COVID-19 موارد و مرگ و میر افزایش می یابد

"DeSantis ساخته شده کلاسیک اشتباه است که ما شاهد برخی از فرمانداران در سراسر شهرستان. او قرار است سیاست و همه گیر دوم" کراولی این تحلیلگر سیاسی گفت. "وجود دارد یک زمان سیاست مهم نیست و نباید آن را هر زمانی که شما در حال برخورد با یک بحران بهداشتی."

قبل از تابستان DeSantis دوست داشتم به گله نیویورک هنگامی که مرگ و میر در حال رشد وجود دارد. در یک نقطه او تاسیس بزرگراه بازرسی ورود فلوریدا و اجرا 14-بعد خود منظور جداسازی مردم از ورود از نیویورک است.

اما کراولی گفت: فرماندار جمهوری خواه باید به دنبال رهبری رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو.

"اگر شما نیاز به هر گونه اثبات آنچه که در راه حق بدیهی است که این نوع رهبری اندرو کومو نشان داد که به وضوح متفاوت از فقدان رهبری از ران DeSantis," کراولی گفت.

کراولی گفت: DeSantis تا به حال موقعیت خود را تقریبا به طور متوسط قبل از همه گیر اما پس از آن وفادار ماندهاند خود را به رئیس جمهور تهمت و رئيس جمهور در پاسخ به این بیماری همه گیر.

با خود سرمایه سیاسی به سرعت تخلیه تهمت کشیده کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه از جکسون — پس از DeSantis تا به حال لابی برای او به حرکت آن را به فلوریدا از کارولینای شمالی است.

"که فقط باعث می شود Ron DeSantis نگاه احمقانه" کراولی گفت. "او با قرار دادن سیاست کنوانسیون جلوتر از سلامت مردمی زندگی در جکسون است."

یک اوکلاهما دانشگاه ایالتی بریتنی نظرسنجی پنجشنبه منتشر شد متوجه شد که 83 درصد از فلوریدا گفت: گسترش coronavirus یک مشکل جدی در دولت در حالی که تنها 16 درصد آن را می گویند نیست.

هفتاد درصد در نظر گسترش coronavirus در فلوریدا "خارج از کنترل است." تنها 24 درصد آن را احساس است که "تحت کنترل است."

به دنبال بازگشت 61 درصد از رای دهندگان فکر می کنم فرماندار ران DeSantis بازگشایی اقتصاد "بیش از حد به سرعت." سی و یک درصد فکر می کنم او دوباره باز "در مورد سرعت حق" و 6 درصد می گویند او بازگشایی شد "بیش از حد آرام است."

در مجموع DeSantis' تصویب امتیاز برای دست زدن به همه گیر کرد ده امتیاز به 38 درصد از ماه آوریل به کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا نظرسنجی گزارش شده است.

فلوریدا دارد افزایش COVID-19 موارد می آید به عنوان مدارس خصوصی برنامه ریزی برای باز کردن در کلاس های حضوری در حالی که مدارس دولتی برنامه ای برای قرار دادن تمام درس های روی خط به شروع ترم.

همچنین ساخت سرفصل های ملی بود مرگ Kimora "دو خواهر" Lynum که جوانترین فرد به مرگ از COVID-19 عوارض در فلوریدا در سن 9.

Putnam County ساکن درگذشت در تاریخ 17 ژوئیه و خانواده اش گفت: جوانی تا به حال هیچ شرایط اساسی. پنج افراد زیر سن قانونی باید درگذشت COVID-19 در دولت است.

"هیچ کس سزاوار این کلمات نمی تواند بیان که او فقط شگفت انگیز است. و او باید شانس خود را به زندگی می کنند زندگی خود را, اما او همیشه خوشحال بود او انعطاف پذیر و او فقط یک خروجی بانوی جوان" پسر عموی او Dejeon قابیل گفت گینسویل ایستگاه تلویزیونی WCJB.

رسانه ملی همچنین با اشاره یک توییت Halsey r mata, وزیر وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات. او گفت: او در حال برنامه ریزی برای شروع راه اندازی جلسات با صاحبان کافه ها و کارخانه های لبنی در سراسر کشور به بحث در مورد چگونه آنها می توانند بازگشایی شده است.

فلوریدا ممنوع مصرف الکل در آن میله برای جلوگیری از سنبله در coronavirus موارد است.

با این زمینه بحث بر سر باز شدن مدارس باقی مانده است چرکین موضوع است.

پالم بیچ کانتی جامعه پزشکی در هفته گذشته تایید مراکز کنترل بیماری full-throated تماس برای دانش آموزان به سر به عقب به آجر و ملات و کلاس های درس. اما آن را نیز تایید و اندازه گیری روش با منطقه مدرسه.

CDC با صدور بیانیه ای تحت عنوان "اهمیت بازگشایی آمریکا را در این پاییز" اشاره کرد که ميزان عفونت در میان کودکان کم است.

جامعه پزشکی به نام "مدرسه بر اساس امکانات بهداشت" به دنبال CDC راهنمایی برای نگه داشتن دانش آموزان امن است. اما مراقبت های بهداشتی منطقه که در استخدام مدرسه پرستاران furloughed همه متخصصان مراقبت های بهداشتی برای شروع سال تحصیلی.

"مدارس تعیین می تواند در همکاری با دولت های محلی و مقامات بهداشتی تا حد امکان این که آیا و چگونه پیاده سازی CDC ملاحظات در حالی که تنظیم برای دیدار با نیازهای منحصر به فرد و شرایط جامعه محلی" خواندن بیانیه ای از جامعه پزشکی.

بیشتر: 'آینده از فلوریدا': رژیم صهیونیستی است. DeSantis می گوید: مدارس باید — و نیاز به بازگشایی

بیشتر: فلوریدا روزانه مرگ و میر ناشی از ویروس دوم در کشور با وجود DeSantis' ادعا می کنند خوش بین

دکتر لری خار, یک متخصص بیماری های عفونی و رئیس جمهور از جامعه گفت: عفونت نرخ پایین رفتن و هیچ شواهدی وجود ندارد که کودکان را حمل بیماری بازگشت به خانه و یا آلوده معلمان مانند "اسب تروا."

به نام او در مدرسه منطقه به تعریف آنچه که آن را "امن" برای دانش آموزان به بازگشت به کلاس درس.

"اگر من تا به حال یک کودک در اینجا من می خواهم او را به مدرسه" بوش گفت.

تعدادی از پزشکان و کارشناسان جمعیت زوم جلسه این هفته در مورد این موضوع قرار داده شده توسط جامعه پزشکی. وبینار نبود یک بیانیه رسمی توسط سازمان است.

Adirim در FAU دانشکده پزشکی گفت: بسته شدن مدارس صدمه کودکان محروم که دسترسی به کامپیوتر و تکیه بر انواع خدمات مانند وعده های غذایی.

"گرفتن تمام کودکان به مدرسه در فرد آموزش برترین برای در فرد آموزش پارامونت" دکتر تری Adirim یک دین و استاد طب اطفال در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک را در دانشکده پزشکی. "باز کردن مدارس نیست فقط مهم برای فرزندان ما بهره مند شوند اما پدر و مادر خود را, بسیاری از آنها نیاز به کار و در نتیجه مهم و حیاتی برای اقتصاد ما."

اما او افزود فلوریدا نمی توانید فقط با باز کردن درب از مدارس دولتی به این بیماری همه گیر از کنترل خارج شده است. "محیط زیست نه تنها امن در حال حاضر در فلوریدا برای جامعه ما خانواده های ما, ما معلمان" Adirim گفت.

همه چشم ها به مثبت رای در میان کودکان اما دولت داده شده است در همه جا.

فلوریدا وزارت بهداشت بستری شده در این هفته است که یک خطا برای کودکان منجر به خطا قرار داده است که مثبت نرخ های بالاتر از 30 درصد است. تنظیم در حال حاضر قرار می دهد مثبت نرخ در حدود 13٪.

Adirim گفت که هنوز هم به اندازه کافی خوب نیست برای باز کردن مدارس به فرد در کلاس آموزش گفت آن است و بالاتر از سازمان بهداشت جهانی توصیه از 5 درصد است.

jpacenti@pbpost.com

@jpacenti



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب