اخراج دانشمند دفاع COVID-19 اطلاعات نقش به تصویر می کشد فلوریدا. از سلامت به عنوان فاسد

الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 9:30 صبح به وقت شرق آمریکا مه 23 سال 2020زبان عمومی برای اولین ب

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

زبان عمومی برای اولین بار در مصاحبه با سی ان ان یک بیانیه ای در وبلاگ خود و در ایمیل به فلوریدا امروز اخراج فلوریدا وزارت بهداشت دانشمند Rebekah جونز در دفاع از خودش در شب جمعه و گذاشته سر اتهامات فساد دخالت در دولت COVID-19 اطلاعات توسط مقامات بالا.

در حالی که او به طور خاص باعث می شود هیچ مفهوم که فرماندار ران DeSantis درگیر شد در تلاش برای ماساژ یا پنهان کردن اطلاعات در دولت COVID-19 داشبورد او رنگ یک عکس از ارشد FDOH مقامات بیش از حد مشتاق برای دلجویی فرماندار و برنامه های خود را برای بازگشایی دولت است.

جونز با اعتبار ساختمان و طراحی و مدیریت فلوریدا COVID-19 داده و نظارت داشبورد بود که ستایش محققان از جمله توسط کاخ سفید دانشمند به عنوان یک نمونه درخشان از شفافیت. اما در یک ایمیل در هفته گذشته جونز گفت: او برداشته شد از راس داشبورد به عنوان از آوریل 5 به دلیل تعهد خود به "دسترسی و شفافیت است."

پس از فلوریدا امروز آغاز جونز بیشتر ادعا شده که او از کار اخراج شد برای امتناع "به صورت دستی تغییر داده" به نفع بازگشایی طرح است.

در روزهای پس از آن فرماندار و دیگر محافظه کار صدای حمله جونز' اعتبار شخصیت و اعتبار و عنوان او اهمیت در DOH.

جونز با توجه به فرصت به استعفا توسط 5 p. m. روز شنبه و یا اخراج.

او استعفا نداده.

سپس برای اولین بار در روز جمعه او را شکست و او سکوت و ارائه اطلاعات و شواهد. او همچنین در دفاع از خودش در برابر آنچه او به نام DeSantis' "تکان دهنده و شهوت پرست سعی در ترور شخصیت" که او گفت احساس "ارزان سیاسی حرکت می کند برای جلوگیری از بحث در مورد داستان واقعی در اینجا است که چگونه COVID-19 داده است که در حال حاضر در حال دستکاری کرد."

ارسال شده در بیانیه عمومی ظاهر در سی ان ان و اطلاعاتی که او ارائه فلوریدا امروز جونز ادعا و یا نشان داد که:

  • یک مقام ارشد پرسید: برای کل داشبورد گرفته شود offline دلیل آن ارائه شده بیش از حد داده ها
  • او خواسته شده بود که برای ماساژ داده های خاص و روستایی شهرستانهای طوری که آنها ملاقات آماری معیارهای دوباره باز
  • دولت تغییر کرده است راه COVID-19 تست مثبت نرخ محاسبه شده به کت و شلوار بهتر فرماندار استدلال

جونز ترین نگرانی اتهام شد که در اواخر ماه مارس او مافوق به او گفت به ایجاد تغییرات به داده های خاص روستایی شهرستان به آنها نگاه مانند آنها واجد شرایط برای دوباره باز کردن. پس از او رد کرد و آنها به سادگی منتقل goalposts به طوری که آنها می تواند.

"من به ارمغان آورد اساسا چه نتایج از اینکه آیا یا نه هر شهرستان می تواند باز به مافوق" جونز گفته سی ان ان کومو. "آنها اساسا به من گفت که آنها نتایج را دوست نداشت."

در خصوص او گفت: این تاثیر بیشتر در مناطق روستایی شهرستانهای استان است.

"زمانی که من پیشنهاد حسن نیت روشهای آماری به حساب روستایی شهرستانهای... آنها گفت: 'نه'," او گفت:. "آنها [سپس] گفت: آنها قصد معاف شهرستانهای با جمعیت کمتر از 75,000 کاملا از معیار است که می توان به هر شهرستان است."

در یک ایمیل به فلوریدا امروز جونز گفت: Shamarial رابرتسون معاون وزیر بهداشت شد این مقام که خواسته بود او را به "دستکاری داده ها برای گمراه کردن مردم برای حمایت از بازگشایی عمدتا روستایی بوده است."

جونز گفت: آنچه رابرتسون می خواستم او را به انجام درگیر "صورت دستی ویرایش و تغییر داده است." جونز ارائه جزئیات. او به سی ان ان گفت که او گفته شد توسط ناشناس رسمی که "ما نمی توانیم بگویم جکسون و فرانکلین کانتی که آنها نمی توانند بازگشایی اما Broward و میامی-Dade می توانید."

در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای از طریق وزارت بهداشت سخنگوی Roberson, دکتر از بهداشت عمومی را تکذیب کرد که هر گونه دستکاری رخ داده بود.

"این است که آشکارا غلط است که می گویند که وزارت بهداشت دستکاری هر گونه اطلاعات" رابرتسون گفت.

اما جونز گفت: او نگهداری سوابق و کپی از ایمیل زمانی که آن اتفاق افتاد "به خاطر من می دانستم که آن اشتباه بود," او نوشت.

جونز همچنین ارائه اسکرین شات از ایمیل و پیام به مردم صحت که بلافاصله نمی تواند تایید که نشان داد او مضطرب حادثه زمانی که این اتفاق افتاد و می خواست به ترک شغل خود به دلیل آن است.

سپس در اوایل ماه مه جونز تحت فشار قرار دادند در دستورالعمل برای خراب کردن کل داشبورد.

در دیگر ایمیل های او منتشر شد به فلوریدا امروز جمعه — صحت که بلافاصله نمی تواند تاسیس — جونز نشان داد یک زنجیره ای از دستورالعمل ها است که آغاز شد و در مارس 4, به وضوح, آموزش او نه فقط لغو دسترسی به داده های خاص به عنوان قبلا گزارش شده اما برای خراب کردن کل سایت به دلیل آن را ارائه دسترسی به داده ها.

"کل این سایت نیاز به پایین می آیند" اسکات پریچارد نوشت: در یکی از ایمیل جونز ارائه شده است. "آن را به معنای واقعی کلمه تمام فایل های داده."

پریچارد است که مدیر موقت از بیماری های عفونی پیشگیری و تحقیقات بخش در اداره اپیدمیولوژی را در بخش کنترل بیماری و حفاظت از سلامت در وزارت بهداشت.

جونز گفت: او حذف اطلاعات بعد از گفتن مقامات آن را "اشتباه تماس" در ایمیل و اما اطلاعات خیلی به هم پیوسته است که یک بار او آن را در زمان از آن ایجاد حفره در سیستم واضح است که داده ها حذف شده بود. مقامات سپس پرسید: برای این اطلاعات به نظر می رسد. این مسابقات محققان مشاهدات است که داده ها ناپدید شد در اوایل این ماه بود اما دوباره روز بعد.

"آن را کاملا حذف شده است. این رکورد های عمومی که از آن حذف شده است. داده ها را به پایین: [اما] آن را شکست تمامی لینک ها در بخش اورژانس مدیریت سایت [و] خود ما وزارت بهداشت سایت" جونز گفت: در سی ان ان.

جونز گفت: بخشی از این انگیزه را داده پایین بود چون معاون وزیر رابرتسون "آیا می خواهید به دیدن غیر مقیم داده و نه تاریخ رویداد داده که میامی هرالد به حال مواجه او و اسکات پریچارد در مورد پیش از آن روز" جونز نوشت.

ثبت نام مخالفت خود را در یک ایمیل به این مدیر کریگ کاری او نوشت: "من نه کشیدن ما منابع اولیه برای coronavirus داده چرا که او (Pritchard) می خواهد به چوب آن را به روزنامه نگاران."

"من تحت فشار قرار دادند در برابر تغییر و حذف داده ها و از بین بردن قابلیت های عمومی به داده های خود را به دلیل آن رفت و در برابر شفافیت است که تا به حال ساخته شده من داشبورد یک موفقیت و منبع مورد اعتماد," او گفت: فلوریدا امروز.

"از آنجا که من ایجاد و مدیریت داشبورد توسط خودم من تنها کسی که می تواند آن را تغییر دهد و یا داده ها در پشت آن به طوری که آنها تا به حال برای رفتن به من می آیند با درخواست برای ایجاد تغییرات است."

در سی ان ان جونز نیز وارد جدید این اتهام که دولت COVID-19 تست مثبت نرخ محاسبه شده در چنین راهی را به عنوان تقویت استدلال برای بازگشایی فلوریدا.

"به طور معمول زمانی که مردم فکر می کنم از یک درصد آنها فکر می کنم تعداد مثبت مردم تقسیم بر تعداد افراد آزمایش شده است. به نظر می رسد که صادقانه و عادلانه است. آنها آن را به تعداد موارد جدید در هر روز بیش از تعداد منفی آزمون در روز," جونز گفت: مشخص کردن تغییر به عنوان "فریبنده است."

محققان صحبت کرد که به فلوریدا امروز قبلا ابراز سردرگمی بیش از چگونه دولت رای مثبت و چگونه آن را محاسبه شد.

در اوایل این هفته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جونز گفت: حذف و اتهامات یک "غیر موضوع است." جونز' شخصیت و اعتبار نیز زیر آتش به عنوان یک اتهام جنایی او با آن مواجه است مربوط به زندگی شخصی او مطرح شده توسط فرماندار.

یک سخنگوی طالبان در اظهارات قبلی جونز گفت: از کار اخراج شد برای تکرار نافرمانی و برای بودن "مخل."

"به عبارت دیگر شما باید به یک tude مشکل" کومو گفت: پس از خواندن این بیانیه قبل از پرسیدن: "آیا شما قبول انتقاد?"

"تا حدودی بله اگر امتناع مردم را در طول یک بحران بهداشتی است که نافرمانی و سپس من را می پوشند که نشان با افتخار" جونز جواب داد.

وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند به سوالات بیشتر یک شبه.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن