FIR توسط ریا چاکرابورتی در برابر خواهران سوشانت سینگ راجپوتس حقوقدان و بد قانون است ، می گوید CBI - تشکیل FIR علیه خواهران ریا چاکرابورتی در برابر خواهران سوشانت سینگ راجپوت انحراف و قانون است: CBI

[ad_1] Sushant Singh Rajput (عکس از پرونده)بمبئی: CBI ، که در حال بررسی پرونده Sushant Singh Rajput است ، در

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
طرح پرونده FIR توسط ریا چاکرابورتی علیه خواهران سوشانت سینگ راجپوت

Sushant Singh Rajput (عکس از پرونده)

بمبئی:

CBI ، که در حال بررسی پرونده Sushant Singh Rajput است ، در دادگاه گفته است که تشکیل پرونده FIR علیه خواهران Riya Chakraborty علیه خواهران Sushant Singh Rajput "منحرف و قانونی است. آژانس در دادگاه گفت که FIR ، بر اساس شکایت ریا چاکرابورتی ، علیه خواهران این بازیگر "بر اساس گمانه زنی و گمانه زنی" تشکیل شد. اگر قرار است هرگونه اطلاعاتی داده شود ، باید برای اقدام مستقیم با CBI به اشتراک گذاشته شود ؛ نیازی به ثبت FIR در ایستگاه پلیس بندرا نبود.

همچنین بخوانید

نکته قابل توجه این که ، ریا چاکرابورتی بازیگر زن روز سه شنبه از دادگاه عالی بابائی درخواست رد دادخواست دو خواهر سوشانت سینگ راجپوت بازیگر فقید را داشت. در آن دادخواست ، دو خواهر خواستار لغو FIR شده اند كه به علت ساختن و به دست آوردن درمان پزشكي جعلي براي برادرشان ثبت شده است.

نکته قابل توجه این است که ریا چاکرابورتی بازیگر زن روز سه شنبه از دادگاه عالی بابائی درخواست رد دادخواست دو خواهر سوشانت سینگ راجپوت بازیگر فقید را داشت. در آن دادخواست ، دو خواهر خواستار لغو FIR شده اند كه به علت ساختن و به دست آوردن درمان پزشكي جعلي براي برادرشان ثبت شده است.

ریا چاکرابورتی به دادگاه متوسل می شود که FIR علیه خواهران سوشانت سینگ راجپوت را لغو نکند

چاکرابورتی متهم است که عاشق راجپوت را به خودکشی ترغیب کرده است. این بازیگر زن كه از خواهران راجپوت - پریانكا سینگ و میتو سینگ در این پرونده شكایت كرده بود ، روز سه شنبه با ارائه اظهارنامه مخالفت با تقاضای آنها مخالفت كرد و گفت كه اتهامات علیه هر دو آنها جدی است. وی گفت که تحقیقات در این پرونده علیه خواهران راجپوت هنوز در مرحله اولیه است ، بنابراین باید به سازمان تحقیقات وقت داده شود.

وی گفته بود که برای تهیه داروهای راجپوت که طبق قانون مواد مخدر و روانگردان (NDPS) ممنوع است ، از فیش های پزشکی جعلی استفاده شده است. چاکرابورتی در اظهارنامه گفت: "راجپوت پنج روز پس از دریافت برگه مذکور درگذشت. در این برگه ، به طور غیرقانونی از او خواسته شده است که به دستور خواهرش (پریانکا) و دکتر پریانکا کومار داروهای ممنوعه مصرف کند. "در اظهارنامه گفته شد که باید بررسی شود که راجپوت آن داروها را مصرف کرده است یا نه. به همین دلیل ممکن است او فوت کرده یا شرایط روحی بدتر شده باشد. در آن آمده است كه دادخواست (خواهران راجپوت) باید رد شود. "بازیگر زن از طریق وكیلش ساتیش منشینده اظهارنامه را ارائه داده بود.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب