پیدا کردن ارتباط بین ویتامین D و COVID-19

مردم در سراسر جهان همچنان به دنبال پاسخ در مورد نحوه شکست COVID-19 همه گیر است که بیمار میلیون ها نفر. یک راه

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

مردم در سراسر جهان همچنان به دنبال پاسخ در مورد نحوه شکست COVID-19 همه گیر است که بیمار میلیون ها نفر. یک راه حل پیشنهادی به دست آورده توجه در هفته های اخیر: ویتامین D.

ارتباط بین ویتامین D و COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus گرفتار چشم از کنگره ایالات متحده گلن Grothman R-Glenbeulah. در 21 مه سال 2020 خبر انتشار Grothman تشویق مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به نگاه به ویتامین D و تاثیر آن بر ویروس. "تحقیقات نشان می دهد یک ارتباط روشن بین کمبود ویتامین D و (بالاتر) COVID-19 نرخ مرگ و میر," آزادی گفت.

مطالعات ذکر شده توسط Grothman نشان می دهد کمبود ویتامین D ممکن است منجر به COVID-19 مرگ و میر در برخی از کشورها. اما پرسش های بسیاری باقی می ماند در مورد رابطه بین این دو و محققان می گویند کار بیشتری باید انجام شود برای درک بهتر آن است. است Grothman حق در مورد همبستگی?

ویتامین D و COVID-19 مرگ و میر

Grothman را انتشار اخبار ذکر شده در مطالعات خارج از دانشگاه و کالج ترینیتی در دوبلین رسیده است که مشابه نتیجه گیری: در مقایسه با بیشتر مرگ و میر ناشی از این ویروس مانند اسپانیا و ایتالیا نیز به میزان بالاتری از ویتامین D کمبود. "ما شاهد یک همبستگی معنی داری با کمبود ویتامین D" وادیم Backman, یک استاد دانشگاه نورث وسترن که به نویسنده یک مطالعه گفت: وب سایت دانشگاه نورث وسترن در حال حاضر.

چرا نگاه به ویتامین D در وهله اول ؟

گذشته از ساختمان سلامت استخوان ها ویتامین D می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن با سرکوب آنچه به نام سايتوکين طوفان شدید التهاب رخ می دهد که هنگامی که سیستم ایمنی بدن بیش از حد فعال می شود و انتشار بیش از حد بسیاری از سايتوکين پروتئین است. Backman گفت سايتوکين طوفان ممکن است کمک به COVID-19 مرگ و میر به دلیل طوفان می تواند آسیب مردم ریه ها. یک مارس 17 سال 2020 مقاله بر روی دائم همچنین نشان داد که بیماران مبتلا به COVID-19 علائم سطوح بالايی از سايتوکاين ها در سیستم خود را.

Vitamin D
مطالعات اولیه به ویتامین D را نشان می دهد ممکن است محدود کردن شدت COVID-19 علائم و کاهش نرخ مرگ و میر. Pixabay

این ایده پس از آن است که ویتامین D می تواند سرکوب فاجعه بار پاسخ ایمنی بدن و جلوگیری از مردم از توسعه شدید COVID-19 علائم است که منجر به مرگ شود.

"آن را نمی خواهد جلوگیری از یک بیمار از ابتلا به ویروس اما آن را ممکن است به کاهش عوارض و جلوگیری از مرگ و میر در کسانی که آلوده هستند" Backman گفت: در مصاحبه.

بیایید بازگشت به Grothman.

او نگفت محققان دریافتند ارتباط تنها ارتباط بین سطح ویتامین D و COVID-19 مرگ و میر. که در هدف. ویتامین D است که به هیچ وجه یک درمان برای ویروس و Grothman اذعان کرد که ما هنوز نمی دانیم تا چه حد از رابطه. در مصاحبه با PolitiFact, ویسکانسین, Grothman تصریح کرد که او معتقد است سازمان های فدرال باید بررسی بیشتر این موضوع است. "من فکر می کنم بسیاری از بار CDC و (موسسه ملی بهداشت) و جمعیت که در درجه اول تمرکز بر روی داروهای جدید," او گفت:. "اگر شما چیزی را درست در زیر بینی خود را, اجازه دهید با آن بروید."

آنچه محققان می گویند

در حال حاضر محققان احتیاط در مقابل خواندن بیش از حد به مطالعات در دسترس است. J. Wesley پایک یک استاد بیوشیمی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون گفت: به اندازه کافی وجود ندارد هنوز به اثبات نشان می دهد رابطه معنی داری بین ویتامین D و COVID-19. محققان نیاز به انجام مطالعات بیشتر برای تعیین اگر که ویتامین موثر در مبارزه با کروناویروس. "وجود دارد به سادگی هیچ مدرکی وجود ندارد که مصرف ویتامین D را از شما محافظت می کند" پایک گفت. "اما ما نمی دانیم. پاسخ این است که آن را ممکن است."

برای اخبار بیشتر به دنبال Newsgram در LinkedIn

یک گروه از محققان در اروپا و انگلستان که در مارس سال 2020 کاغذ که ویتامین D پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن است و توصیه می شود برای کمک به مردم برای حفظ یک شیوه زندگی سالم است. مردم می توانند خود را مصرف و جلوگیری از کمبود را از طریق مصرف مکمل خوردن ویتامین D غنی از مواد غذایی و امن گرفتن در معرض نور خورشید. اما ویتامین D است نه یک "گلوله سحر و جادو" برای جلوگیری و یا درمان COVID-19 آنها نوشت و باید در دوز بیش از حد است که می تواند در حال حاضر سلامت خود را از خطرات.

Vitamin D pills
محققان نیاز به انجام مطالعات بیشتر برای تعیین اگر که ویتامین موثر در مبارزه با کروناویروس. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: تای چی به بهبود خلق و خو و کیفیت زندگی

حکم نهایی

Grothman ادعا کرد که "تحقیقات نشان می دهد یک ارتباط روشن بین کمبود ویتامین D و (بالاتر) COVID-19 میزان مرگ و میر." مطالعات اولیه به ویتامین D را نشان می دهد ممکن است محدود کردن شدت COVID-19 علائم و کاهش نرخ مرگ و میر. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است برای بررسی این موضوع و ویتامین D است و برای درمان بیماری های کروناویروس. اما Grothman نمی گویند که درمان تنها که وجود دارد یک نوع همبستگی است. یک کارشناس با اشاره به همبستگی "مهم" (VOA از طریق PolitiFacts)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن