پیدا کردن همین دلیل مغازه داران دلسرد استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد در میان همه گیر

فرمانداران در ماساچوست و ایلینوی ممنوع کرده اند و یا به شدت دلسرد استفاده قابل استفاده مجدد از کیسه های مواد غ

توسط ABDOOSNEWS در 23 فروردین 1399
shopping bags
فرمانداران در ماساچوست و ایلینوی ممنوع کرده اند و یا به شدت دلسرد استفاده قابل استفاده مجدد از کیسه های مواد غذایی. (بازنمودی تصویر). Pixabay

فقط هفته پیش شهرستانها و حتی کشورهای در سراسر ایالات متحده مشغول بودند ممنوع, نی, محدود کردن takeout, ظروف و الزامی است که خریداران به ارمغان بیاورد کیسه های قابل استفاده مجدد و یا پرداخت هزینه های کوچک به عنوان جنبش برای از بین بردن تک-استفاده از پلاستیک در زمان برگزاری در جریان اصلی امریکا است.

چه تفاوت یک بیماری همه گیر می سازد.

در یک ماده از روز سخت برنده ممنوعیت به منظور کاهش استفاده از پلاستیک — و به خصوص پلاستیک خرید کیسه — در سراسر ایالات متحده آمریکا را زیر آتش وجود نگرانی در مورد ویروس چسبیده به کیسه های قابل استفاده مجدد فنجان و نی.

فرمانداران در ماساچوست و ایلینوی ممنوع کرده اند و یا به شدت دلسرد استفاده قابل استفاده مجدد از کیسه های مواد غذایی. اورگان معلق خود را با نام تجاری جدید ممنوعیت کیسه های پلاستیکی در این هفته و شهرستانها از بلینگهام واشینگتن به Albuquerque, New Mexico, اعلام کرده اند که یک وقفه در کیسه های پلاستیکی ممنوع به عنوان coronavirus شدت می گیرد.

shopping bags
گلن Quadros, حق, صاحب بزرگ آمریکایی رستوران و بار, چک یک سفارش بایگانی اطلاعات به عنوان آشپز Arturo اگویلار دو لا فرانترا به نظر می رسد در سیاتل. فردا

اضافه کردن به که افزایش takeout و ممنوعیت استفاده مجدد لیوان و نی در چند قهوه فروشگاه که باز باقی می ماند و محیط زیست نگران COVID-19 می توان از تلاش های خود را برای مقابله با آلودگی پلاستیکی برای سال.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

"مردم از ترس برای زندگی خود امرار معاش خود اقتصاد تغذیه عزیزان خود را به طوری که محیط زیست در حال شکل گرفتن پشت صندلی" گفت: گلن Quadros, صاحب بزرگ آمریکایی رستوران و نوار در سیاتل.

Quadros دارای گذاشته شدن 15 نفر از کارکنان و دیده می شود 60% کاهش در کسب و کار از سیاتل اما تعطیل به سرعت همه گیر. در حال حاضر او با استفاده از زیست تخریب پذیر ظروف برای بایگانی اطلاعات و تحویل این محصولات هزینه تا سه برابر بیشتر از پلاستیک — و آنها در حال گرفتن سخت برای پیدا کردن دلیل افزایش takeout, او گفت:.

"مشکل این است که ما نمی دانیم چه چیزی در فروشگاه" Quadros گفت. "هر کس در همان وضعیت است."

صنعت پلاستیک را ضبط کرده است حاضر است و لابی سخت به لغو ممنوعیت تک-استفاده از پلاستیک با این استدلال یکبار مصرف پلاستیک در حال امن ترین گزینه در میان بحران است. کالیفرنیا, کانکتیکات, دلاور, هاوایی, مین, New York, اورگان و ورمونت ایالت ممنوعیت کیسه های پلاستیکی و اورگان و کالیفرنیا قوانین محدود کننده استفاده از نی های پلاستیکی.

نیویورک ایالت کیسه های پلاستیکی ممنوع است در خود نگه دارد چرا که از یک طرح دعوی در دادگاه.

صنعت پلاستیک انجمن به تازگی با ارسال نامه ای به الکس آذر سر از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و از او خواست به صحبت کردن در برابر کیسه های پلاستیکی ممنوع است زیرا آنها با قرار دادن مصرف کنندگان و کارگران در خطر است. و آمریکا قابل بازیافت کیسه های پلاستیکی داد که دو برابر را بر مخالفت خود را با کیسه های پلاستیکی ممنوع تحت یک موجود کمپین با عنوان کیسه ممنوعیت.

خواروبار کارگران اتحادیه های, هم, پیوست, گروه کر. این اتحادیه که نشان دهنده اورگان سوپر مارکت کارگران در حال لابی برای ممنوعیت کیسه های قابل استفاده مجدد و شیکاگو اتحادیه خواستار "پایان دادن به بیماری-انتقال کیسه مالیات."

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

منتقدان استدلال می کنند مردم با کیسه های قابل استفاده مجدد نیست به طور مرتب آنها را بشویید.

"اگر کسانی که کیسه های آینده به فروشگاه آلوده به هر چیزی آنها قرار داده و بر روی نوار نقاله کمربند ضد و شما با قرار دادن خود را در یک نقطه بد گفت:" مت Seaholm مدیر اجرایی آمریکا قابل بازیافت کیسه های پلاستیکی داد. "این یک خطر غیر ضروری."

یک مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده موسسه ملی بهداشت در بر داشت رمان coronavirus می ماند و در پلاستیک و استیل ضد زنگ به مدت سه روز و مقوا برای یک روز. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: به نظر می رسد ممکن است برای یک فرد به COVID-19 با لمس یک سطح است که ویروس در آن و سپس دست زدن به دهان و بینی و یا چشم — اما نه فکر که راه اصلی این ویروس گسترش می یابد.

مطالعات بیشتری مورد نیاز به طور کامل ارزیابی خطرات ناشی از کیسه های قابل استفاده مجدد که عمدتا ساخته شده از پارچه گفت: دکتر جنیفر تاک منجر افسر بهداشت برای پورتلند منطقه شهری.

"این روشن است که یک ویروس است که شما می توانید بر روی یک سطح — این که آیا آن پارچه یا چیز دیگری — قابل دوام است و در واقع می تواند شما را بیمار," او گفت:.

shopping bags
نشانه ارسال شده در ورودی به 365 کل فروشگاه مواد غذایی توصیه مشتریان به استفاده از خود را در حالی که کیسه های خرید در لیک اسوگو سنگ. فردا

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

برخی از فروشگاه ها مانند معامله گر جو و هدف در حال اجازه دادن به مشتریان خود استفاده کنید کیسه اگر آنها کیسه های خود را از مواد غذایی خود را در حالی که دیگران در حال ممنوع کردن آنها.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

در اورگان قوانین موقت در حال حاضر اجازه می دهد تا یکبار مصرف "تی شرت" کیسه های پلاستیکی بدون هزینه به مشتریان. بسیاری از فروشگاه های فرار از کیسه های کاغذی در میان اجرا بر روی مواد غذایی تسریع حرکت به سهولت پلاستیک محدودیت گفت: جو Gilliam, رئيس جمهور از شمال غربی, مواد غذایی, انجمن, است که نشان دهنده 1,000 مکان های خرده فروشی در اورگان و واشنگتن و آیداهو.

"وجود دارد برخی از فروشگاه ها وجود دارد که گفت:" برای زمان حال نمی کند لطفا آن را به کسانی که در.' دیگر فروشگاه ها به آنها اجازه می دهد ، در حال حاضر ما در حال پرسیدن که تنها تازه laundered آنهایی که می آیند," او گفت:.

گروه های زیست محیطی به خوبی آگاه از این کشور در حال حاضر اولویت بودند و در سکوت غیر منتظره ای در حرکت به طور موقت به رول کیسه های پلاستیکی ممنوع. اما آنها در پاسخ به زور پس از صنعت پلاستیک اظهار داشت کیسه ممنوعیت می تواند بدتر همه گیر تلفن.

"ترس رانده دستاوردهای صنعت قادر به برنده شدن در این ماه به احتمال زیاد بسیار کوتاه گفت:" جان Hocevar از فعالان صلح سبز در ایالات متحده آمریکا است. "حرکت به دور از اتفاقی پلاستیک نوع بیداری است که نمی شود آن آسان برای صنعت پلاستیک به متوقف شود."

در این میان برخی از مصرف کنندگان در حال گرفته شدن توسط تعجب.

همچنین به عنوان خوانده شده - COVID-19 اسپرد در نرخ هشدار دهنده در آفریقا: که

پل مک نامارا است که استفاده می شود خود را در کیسه های یک دهه گفت که او متوقف شد در ورود خود به بازار به طور منظم در Hopkinton ماساچوست پس از دولت به تصویب رسید موقت ممنوعیت کیسه های خرید قابل استفاده مجدد. او موشی کیسه گوشه های تقویت شده با نوار مجرای از سال استفاده; او به جای سمت چپ خود را با مواد غذایی در کیسه های پلاستیکی.

"سوال من خواهد بود, آن را تبدیل به دائمی است؟" مک نامارا گفت. "من خوب هستم با محدودیت های قابل استفاده مجدد پلاستیک. آن را می سازد بسیاری از حس و این که راه رفتن برای محیط زیست است. اما اگر آن را یک مسئله بهداشت عمومی ما باید برای کشف کردن برخی از راه برای مقابله با آن است." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب