فیلم-تلویزیون های بدن مورد بحث موضوع ارشد بازیگران' شلیک با ماهاراشترا فرماندار

Cine و تلویزیون, هنرمندان' Association (CINTAA) معاون ارشد رئيس جمهور, بازیگر Manoj Joshi, جلسه با ماهاراشترا

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

Cine و تلویزیون, هنرمندان' Association (CINTAA) معاون ارشد رئيس جمهور, بازیگر Manoj Joshi, جلسه با ماهاراشترا فرماندار Bhagat Singh Koshyari در روز شنبه برای بحث در مورد قوانین و مقررات صادر شده توسط دولت که بارها ارشد بازیگران بالاتر از 65 سال از تیراندازی با توجه به ادامه COVID-19 بیماری همه گیر.

دولت بی جی پی وزیر و معاون رئیس ماهاراشترا فیلم صحنه فرهنگی و توسعه شرکت با مسئولیت محدود (MFSCDCL), Amarjeet Mishra, همچنین حاضر در جلسه برگزار شده در فرمانداری محل اقامت.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"جناب فرماندار به ما بیمار گوش. این خوب بود 40 دقیقه نشست. او بسیار مثبت بود و مطمئن باشید که او کمک خواهد کرد ما را در بهترین راه ممکن است. او دریافت نامه ای از CINTAA که ما تا به حال او را فرستاده. ما بسیار خوشحالیم که در این جلسه به یکی از پر حادثه و امیدوار هستیم که نتیجه مثبت خواهد بود. در این جلسه در واقع اطمینان بخش گفت:" Joshi.

Film-TV body raises issue of senior actors' shoot restraint with Maharashtra Governor
ناگهان جایگزین کردن یک بازیگر از یک فیلم یا یک نمایش ممکن است منجر به تداوم مسائل مربوط به این پروژه است. (تصویر نماینده). Pixabay

همچنین بخوانید: در معرض خطر نادر Orchid گیاهی موجود در Dudhwa پارک ملی تا

جوشی ذکر شده در گفتگو با فرماندار که شهروند ارشد تلویزیون و فیلم, بازیگران, که اعضای CINTAA و قادر به کار در سه ماه گذشته با توجه به این مستند همچنین نیاز به کسب درآمد و امرار معاش. علاوه بر این به طور ناگهانی جایگزینی یک بازیگر از یک فیلم یا یک نمایش ممکن است منجر به تداوم مسائل مربوط به این پروژه است.

جدا از نشست فرماندار CINTAA همچنین با ارسال نامه به ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray و چند نفر دیگر آشکار این مسئله است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب