ULTIMOPREZZO به تعویق انداختن سقوط ورزش به اوت. 24

کلیتون فریمن فلوریدا تایمز اتحادیهمنتشر شده 8:53 PM EDT Jul 23, 2020به شدت معکوس دوره از سه روز قبل از آن فلور

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

به شدت معکوس دوره از سه روز قبل از آن فلوریدا ورزشی دبیرستان اعضای هیأت مدیره کانون رای گیری پنجشنبه شب به تاخیر انداختن شروع تاریخ Aug. 24 برای 2020-21 سقوط تقویم ورزشی.

هیئت مدیره رای دادند 11-4 برای حمایت از یک حرکت از داگ Dodd, مدرسه, مدیره نماینده از مرکبات شهرستان را به عقب براند شروع شده توسط برخی از سه هفته در میان coronavirus بیماری همه گیر.

عمل reschedules شروع سقوط تمرین به هیچ زودتر از اوت. 24 و همچنین اجازه مدارس در حال حاضر شرکت در تابستان مطبوع تمرینات به ادامه در حال حاضر تحت پروتکل های.

علاوه بر این Dodd رأی تماس مدیر اجرایی جورج Tomyn, ULTIMOPREZZO کارکنان و انجمن کمیته های مربوطه به منظور توسعه یک طرح پیش از اضافی در فرد جلسه هیئت مدیره برای هفته Aug. 10-17.

در صورتی که ULTIMOPREZZO ساختمان ستاد در گینزویل در دسترس نیست تحت Alachua شهرستان مقررات در جمع تمپا کارخانه مدیر ورزشی لورن اوترو پیشنهاد تمپا به عنوان یک امکان برگزاری است.

فرض کنید طول حداقل دو هفته برای خوردن و تمرین اولین سقوط رقابت های ورزشی می رسند در طول هفته از سپتامبر. 7.

رای آمد تنها 72 ساعت پس از تصویب هیئت مدیره 10-5 زودتر حرکت از Wewahitchka مدیر ورزشی بابی جونز به برگزاری تاریخ شروع در جولای 27.

هیئت برگزاری آن دوم جلسه اضطراری در طول 72 ساعت غلبه اعتراض به رهبری دانشگاه جانز که خواست هیئت مدیره برای برگزاری شرکت به 27 ژوئیه شروع در حالی که با توجه به این که مدارس ممکن است قادر به شروع که در آن زمان.

"این یک نفس بیش از حد جدی در بخشی از ما هنگامی که ما شروع به گفتن هر منطقه مدرسه چگونه باید به مقابله با جمعیت دانشجویی," جانز گفت.

با این حال اعضای هیئت مدیره تغییر دوره در پی انتقاد از روز دوشنبه رای خود را با تاخیر شروع با وجود توصیه پزشکی ورزشی کمیته مشورتی یا SMAC.

"من میلی به چشم پوشی از آن گفت:" کریس Patricca, مدرسه, مدیره نماینده از Lee County است. "من فکر می کنم این امر می تواند غیر مسئولانه است."

در جلسه روز دوشنبه که کشیده به پنج ساعت در طول هیئت مدیره رای داده بودند برای شنیدن SMAC گزارش به عنوان "اطلاعات" تنها.

دکتر جنیفر مینارد پزشکی ورزشی متخصص در کلینیک مایو در حال خواست هیئت مدیره دوشنبه به تاخیر انداختن شروع فوتبال و والیبال خواستار آنها را "از نظر پزشکی امن است."

مینارد گفت: مدارس باید تنها شروع آن ورزش پس از یک نشان داد کاهش در موارد جدید و مثبت رای دادن به عنوان به خوبی به عنوان یک نورد, متوسط, مثبت, آزمون درصد از 5 درصد یا کمتر از طریق 28 روز.

دیگر سقوط ورزشی — بولینگ کشور متقابل گلف و شنا و غواصی — طبقهبندی به عنوان "قابل قبول و کم خطر است."

مینارد تکرار آن نگرانی های قبل از هیئت مدیره روز شنبه هر چند او اشاره کرد که این 5 درصد آستانه بود و مطلق نیست و می تواند تغییر یافتهاست.

"من بسیار مراقب باشید با رفتن به بازی اگر درصد مثبت در منطقه بالاتر از حد 5-10 درصد و به همین دلیل ما قصد داریم در 5 سطح" مینارد گفت.

او همچنین گفت که والیبال شد, گروه بندی در فوتبال به رده خطر به دلیل محیط داخلی و پتانسیل بالایی برای "تنفسی ارز" با استناد به توصیه های صادر شده در هفته گذشته توسط NCAA است.

مینارد آیا, اما, ابراز نگرانی که پیشنهاد تاریخ جلسه ممکن است اجازه می دهد تا کمیته پزشکی زمان کافی برای ارزیابی اثرات احتمالی بازگشایی مدارس در گسترش COVID-19 در فلوریدا.

او اشاره کرد تحقیقات اخیر که کسانی که از محدوده سنی بین 10 تا 19 ساله هستند قادر به گسترش این ویروس به آسانی به عنوان بزرگسالان است.

در ابتدا Patricca منتقل شده بود کامل پذیرش SMAC از جمله به تعویق افتادن فوتبال و والیبال.

"من نمی بینیم و یک راه رو به جلو برای این دو ورزش در پاییز" Patricca گفت.

اما او در نهایت انصراف یک حرکت است که باید با تاخیر فوتبال و والیبال مطابق با توصیه SMAC.

در ضمن قبل از جلسه روز پنجشنبه, مناطق سراسر کشور ادامه داد: روند تغییر زمان دو و میدانی.

ناسائو شهرستان اعلام شد که در آن تعویق انداختن سقوط آن شیوه های ورزشی تا Aug. 10.

مدرسه منطقه Osceola County رفت و بیشتر به تعویق انداختن همه فوتبال و والیبال تمرین به سپتامبر و اعلام خروج خود از دولت سری در آن ورزش است.

در محل پلی آف منطقه گفت: این امر تلاش به برنامه های اضافی در بازی های منطقه ای بر اساس در طول هفته دولت سری.

اوت. 17 جلسه انتظار می رود عبارتند از ورودی از نه تنها SMAC بلکه مدیران ورزشی کمیته مشورتی و نهادهای دیگر به عنوان انجمن به دنبال نمودار یک مسیر جدید رو به جلو است.

"ما نمی توانیم سیاست را از ابتدا" گفت: شیدا McDaniel, مدیر آموزش و پرورش در روستاها مدرسه منشور "با 4000 نفر به تماشای ما در زوم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب